Mulla asuu kavereita Turussa ja näen niitä muutaman kerran vuodessa. On kyllä ihmeellinen paikka. Kerran joku humppu kaatui keskelle autotietä keskustassa. Ja vielä ei ollut baariaika, vaan kello oli kahdeksan illalla.
Jopa Kouvolan. Käytin ulkopaikkakuntalaisen Mielakan päällä ja Tykkimäessä. Tykkäsi kovasti.
Jos joku käy kesänä Kouvolassa, niin kannattaa käydä Verlan paperitehdasmuseossa. Repovesikin on hieno paikka. Ne ovat vaan pienen matkan päässä keskustasta.
Mulla asuu kavereita Turussa ja näen niitä muutaman kerran vuodessa. On kyllä ihmeellinen paikka. Kerran joku humppu kaatui keskelle autotietä keskustassa. Ja vielä ei ollut baariaika, vaan kello oli kahdeksan illalla.
Jopa Kouvolan. Käytin ulkopaikkakuntalaisen Mielakan päällä ja Tykkimäessä. Tykkäsi kovasti.
Jos joku käy kesänä Kouvolassa, niin kannattaa käydä Verlan paperitehdasmuseossa. Repovesikin on hieno paikka. Ne ovat vaan pienen matkan päässä keskustasta.
Verla on oikein mukava retkikohde, johon olen vielä naimisissa ollessani vienyt sekä ranskalaisen siippani että appivanhempani. Kaikki viihtyivät. Lapsesta asti onnellisia nimenomaan kesämuistoja Kouvolasta, Tykkimäki luonnollisesti mukaan lukien.
Toivotaan että tieto menee näistä myös oikeaan paikkaan eikä jää netissä huuteluksi. Tuo Reddit on kanssa vähän sellainen että sielä kyllä porukka kirjoittaa ja tekee mitä tahansa mutta ei sitten etene asiat oikeille tahoille.
No siis yksi tutun tuttu tuntee jotain espanjalaisia ja yhen instagram tuli vastaan ja huomasin että sillä oli kaikkea Ässät tavaraa ja kysyin asiasta ja on kuulemma tosi iso Ässäfani