Jos puhuu jostain vuodetuista videoista, vaikka oikeasti olemassa on vain oikeistotoimittaja Ivanin video, siteeraa väärin, ja yhdistää 2020-luvun Suomen kaikessa Neuvostoliittoon, niin ei se ihme ole, että voi saada hölmön leiman.
Toki Suomihan on nykyisellä hallituksella ryminällä suuntaamassa kohti Neuvostoliiton aikana eläneiden nuoruutta, jolloin monimuotoisuus oli sitä, että miehet on miehiä, naiset naisia ja vähemmistöt mustelmilla.
Aiheesta on uutisoinut iltalehdetkin, joten ei tieto ole peräisin ainoastaan "oikeistotoimittaja" Ivanilta. Älä valehtele. Vahvistit juuri sanomani oikein hyvin. Nyt toki yrität leimata minut hölmöksi, Ivanin "oikeistotoimittajaksi" ja muita täällä onkin leimattu "klikkihuoriksi" jne.
Asiasta et puhu sanaakaan. Kiistätkö videoilla esiin tulleet tiedot?
Kohti Neuvostoliiton aikoja on menty koko 2010- ja 2020-luku hallituksista riippumatta. Mediat voi jo alkaa rinnastamaan Pravdaan. Niin samanmielisiä yhden totuuden torvia ne ovat. Oikeastaan voidaan puhua narratiivisäiliöistä. Hyväksyttyjen narratiivien ulkopuolelta ei julkaista juuri mitään. Tutkivaa journalismia ei enää ole. Aikanaan oltiin rähmällään itään. Nyt ollaan länteen. Suomi oli itsenäinen vapaa maa muutaman vuoden Neuvostoliiton romahtamisen jälkeen.
Minua ei kiinnosta pätkääkään pidätkö sinä tai kaltaisesi minua hölmönä tai ihan minä tahansa. Muistan kyllä hyvin edeltäjiesi, stalinistien, saavutukset ja Neuvostoliiton ihannoinnin. Vähemmistöistä he eivät piitanneet pätkääkään ja monimuotoisuus oli heille tuntematon sana. Olivathan he autoritaarisen diktatuurin kannattajia.
Ei siis ihme, että Yleisradion kritisoiminen saa sipulin keittämään. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.
Mikä nykyvasemmistolaisia vaivaa? He eivät näe ajavansa ylikansallisen miljardööriluokan etuja. Työväenluokka ei heitä kiinnosta. Vasemmisto on täysin rinnoin tukenut työväenluokalle tuhoisaa globalisaatiopolitiikkaa, jossa hyötyjinä ovat ylikansalliset superrikkaat sijoituspankkiirit ja häviäjinä länsimainen työväenluokka ja keskiluokka. Kannatin itse aikanaan vasemmistolaista talous- ja työvoimapolitiikkaa kunnes tuli yksi oikeistolaisimmista pääministereistä, Paavo Lipponen. Hänen ja Niinistön johdolla sekä ko. ajan jatkumona sen jälkeiset hallitukset ovat myyneet kansallisomaisuutemme, valtionyrityksemme jne. ylikansallisille kasvottomille sijoittajille. Vasemmistolainen talouspolitiikka ei ole mahdollista enää. Suomen valtiolla ei ole riittävästi tuloja eikä taida tulla koskaan olemaankaan. Kaikki pyörii velkarahalla. Mutta onhan meillä "monimuotoinen" YLE DEI-koulutuksineen, jotka itse asiassa tutkitusti johtavat päinvastaiseen lopputulokseen kuin halutaan. Ennakkoluulot vain lisääntyvät ja ihmiset alkavat karttamaan vähemmistöjen edustajia, jotta eivät joutuisi vaikeuksiin. Yritykset eivät palkkaa nuoria kauniita naisia sen vuoksi, että he pelkäävät ahdistelusyytöksiä. USA:ssa naisjohtajien määrä on vähentynyt. Erityisesti aasialaisten.
Nykyvasemmiston taktiikkana on ollut jo pitkään soluttautua mukaan järjestöihin, yhdistyksiin jne. Lopputuloksena toisinajattelijat lähtevät ja jäljelle jää savuavat rauniot ja vasemmistolaisten keskinäisen kehun kerho, joka ei saa aikaan yhtään mitään rakentavaa. Lisäksi he saavat aikaan äänekkyydellään valheellisen kuvan siitä, että he edustavat enemmistön mielipidettä. Enemmistö on valitettavasti erityisesti täällä Suomessa hiljaista varovaista väkeä. Keskitien kulkijoita, jotka yrittävät luovia elämänsä läpi ilman hankaluuksia. Minua tuo ei koske, eikä minua saa hiljaiseksi vasemmistolaisten vittuilu ja leimakirveet. Ei sen puoleen oikeistolaistenkaan, joiden piireissä olen aiheuttanut suuttumusta sen vuoksi, että olen arvostellut perussuomalaisia takinkääntäjiksi globalisaatiopolitiikan kiihkeiksi kannatajiksi, aikanaan valeoppositioksi. Kokoomus nyt on mitä on mutta ovat sentään sitä avoimesti toisin kuin perussuomalaiset.