Luikaus
Luottopelaaja
Nukahdin kesken ensimmäisen erän ensimmäisen mainoskatkonEi valitettavasti, itse painin samojen ongelmien kanssa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nukahdin kesken ensimmäisen erän ensimmäisen mainoskatkonEi valitettavasti, itse painin samojen ongelmien kanssa.
Mä nukahin jo siinä puoli kolmeltaNukahdin kesken ensimmäisen erän ensimmäisen mainoskatkon![]()
Nukahdin kesken ensimmäisen erän ensimmäisen mainoskatkon![]()
Mä nukahin jo siinä puoli kolmelta![]()
Olisi pitänyt mennä itsekkin, mutta ajattelin kun olin vielä kello 1 hereillä, että turha mennä pariksi tunniksi unille.Hah, surkimukset.
Itse menin puoliltaöin unille ja herätyskello soimassa kolmelta aamuyöstä. Oli mukava kattella peliä.
Piristä? Ei, mulle riittää viina ja tupakka. Lahdesta? Valitettavasti kyllä. Ajoin B-kortin tuossa kaupungissa vajaa 20v sitten, ja samalla tuli tutustuttua kyseiseen paikkaan. Meno oli silloin jo hurjaa, ja hurjemmaksi se on mennyt vuosien saatossa.Onko kokemusta?
Isot kaupunki alueet = isot ongelmatPiristä? Ei, mulle riittää viina ja tupakka. Lahdesta? Valitettavasti kyllä. Ajoin B-kortin tuossa kaupungissa vajaa 20v sitten, ja samalla tuli tutustuttua kyseiseen paikkaan. Meno oli silloin jo hurjaa, ja hurjemmaksi se on mennyt vuosien saatossa.
Silmiä avaava juttu tuosta kaupungista. Toki käytetään niitä aineita muuallakin.
![]()
Synkkä totuus Suomen ”amfetamiinipääkaupungista” - huumeita olisi saanut ostettua ensimmäiseltä vastaantulijalta: ”Jengi rakastaa päihteitä”
Katukauppaa tehdään Lahdessa röyhkeämmin kuin koskaan aiemmin, sanoo huolestunut paikallispoliitikko. Iltalehti lähti katsomaan, kuinka räikeäksi väitetty huumeongelma näkyy kaupungin kaduilla.www.iltalehti.fi
Odotellaan porukalla Hölökaustia.
Kaikki Suomen mediatalot kyttäämässä Ilvesfoorumin tekstejä ja odottaa taas huhuja yms.
En ole kattonut Euroviisuja kymmeneen vuoteenTulipa katsottua Euroviisut taas pitkästä aikaa eilen. Suomi yllättäen taas melko pohjilla, vaikka showna kisojen kärkipäätä (biisinä ehkä ei). Jätkillä ainakin oli hauskaa.
Edelleen kisoissa paljon hidastempoisia ”tylsiä” ballaadeja, mutta positiivisiksi yllätyksiksi osoittautui Irlanti (jonka pitämisestä joku twitterissä mut leimasi satanistiksi), Kroatia ja Sveitsi, joka lopulta kisan voitti.
Kaippa näitä sillon tällön voi kattella jos ei telkkarista parempaakaan tule.
En ole kattonut Euroviisuja kymmeneen vuoteenKuka Suomesta edes edusti?
Mää vedän paremmaksi.En ole kattonut Euroviisuja kymmeneen vuoteenKuka Suomesta edes edusti?
Aivan alunperin Euroviisut oli sävellyskilpailu. Sittemmin muuttui laulukilpailuksi, ja nykyisin muistuttaa lähinnä American Horror Storyn jossain kaudessa olevaa Friikkisirkusta. Kauas on tultu.Sellaisen huomion olen kuitenkin tehnyt uutisoinnin kautta, että tämä entinen laulukilpailu on muuttunut ihan totaaliseksi friikki sirkukseksi![]()
Kyllä saa. Etsin mielenkiinnosta ja tämän löysin.Nostin lammesta ylös rikkinäisen ja monta kuukautta hylättynä olleen polkupyörän. Saakohan tollasia ottaa ns "talteen"? Meinasin korjata ja ottaa käyttöön.
Mikäli esine ei ole kenenkään omistuksessa, valtaamalla se voidaan saada alkuperäissaanto. Tällainen on tyypillistä irtaimille esineille, joiden entinen omistaja on esimerkiksi hylännyt ne luontoon. Hylätyn esineen saa löytäjä lähtökohtaisesti pitää.
Nostin lammesta ylös rikkinäisen ja monta kuukautta hylättynä olleen polkupyörän. Saakohan tollasia ottaa ns "talteen"? Meinasin korjata ja ottaa käyttöön.