Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
50k€-75k€Mikä helkkarin arvo tällaisella gallupilla on, kun se tehdään yksittäisellä keskustelupalstalla? Varmaan voit itse laskeskella täältä erillisten viestien pohjalta asiaa ja tehdä ruutuvihkoon tilastoa.
Ei toimi kansToimiiko muilla lippupalvelussa tuo ”valitse paikkasi itse”? Mä en saa sitä katsomokarttaa näkyviin millään selaimella. Automaattinen paikanvalinta kyllä toimisi, mutta mieluiten sen oman paikkansa valitsisi itse…
ei aukea täälläkäänToimiiko muilla lippupalvelussa tuo ”valitse paikkasi itse”? Mä en saa sitä katsomokarttaa näkyviin millään selaimella. Automaattinen paikanvalinta kyllä toimisi, mutta mieluiten sen oman paikkansa valitsisi itse…
Tätä olin myös tulossa kysymään. Ei aukea mullakaanToimiiko muilla lippupalvelussa tuo ”valitse paikkasi itse”? Mä en saa sitä katsomokarttaa näkyviin millään selaimella. Automaattinen paikanvalinta kyllä toimisi, mutta mieluiten sen oman paikkansa valitsisi itse…
Vai olisko loppuunmyyty jo…On niin kova menekki tällä hetkellä, että katsomokartta kaatui.