Kiekon kausikorttiketju 2026-2027

Uutena listassa taisi olla myös tuo Stefansin 109€/henkilö tiettyihin otteluihin?
En ainakaan muista olleen aiemmin….

"Tulevalla kaudella kahdessa runkosarjan ottelussamme Nokia Arenalla on käytössä laajennettu seisomakatsomo. Laajennettu seisomakatsomo kattaa normaalisti istumapaikkoina toimivat katsomolohkot A1 oikea – A2 vasen sekä B1 vasen – B2 oikea"

:ilves::ilves::ilves::ilves::ilves::ilves::ilves::ilves::ilves:

Toimiiko muilla lippupalvelussa tuo ”valitse paikkasi itse”? Mä en saa sitä katsomokarttaa näkyviin millään selaimella. Automaattinen paikanvalinta kyllä toimisi, mutta mieluiten sen oman paikkansa valitsisi itse…

Toimiiko muilla lippupalvelussa tuo ”valitse paikkasi itse”? Mä en saa sitä katsomokarttaa näkyviin millään selaimella. Automaattinen paikanvalinta kyllä toimisi, mutta mieluiten sen oman paikkansa valitsisi itse…
ei aukea täälläkään

Tätä olin myös tulossa kysymään. Ei aukea mullakaan

ilves:ilves: linkin kautta ei näy katsomokarttaa, lippu.fi suoraan näkyy hetkittäin o_Oo_O

On niin kova menekki tällä hetkellä, että katsomokartta kaatui.

Takaisin