Ikurin Vire sanoi:Tepsi voittaa, pelsut 5p edellä, TORILLE.
Tupsukorva35 sanoi:Ikurin Vire sanoi:Tepsi voittaa, pelsut 5p edellä, TORILLE.
Mä olen jo täällä! Mutta missä on muut?
Pelicansin pitäisi saada nimivahvoilta KooKoolta ja Sportilta alle kaksi pistettä. Sekä tietty Ilveksen täytyy ottaa täydet pisteet Sportilta ja Lukolta. Siitä vain todennäköisyyksiä laskemaan. #meidänkevät 8)
sämpylä sanoi:Tappara häviää tahallaan, ihanko tosissanne ootte? ;D
sämpylä sanoi:Tappara häviää tahallaan, ihanko tosissanne ootte? ;D
Tupsukorva35 sanoi:Pelicansin pitäisi saada nimivahvoilta KooKoolta ja Sportilta alle kaksi pistettä. Sekä tietty Ilveksen täytyy ottaa täydet pisteet Sportilta ja Lukolta. Siitä vain todennäköisyyksiä laskemaan. #meidänkevät 8)
Tässähän oikeastaan tiivistyy kaikki omatkin ajatukset, etenkin ensimmäisessä virkkeessä on aika paljon totuutta. Aina voi toki jossitella, että olisi kannattanut panostaa riskillä, budjetoida optimistisesti pleijarimenestyksen (ja tähtipelaajien ehjänä pysymisen sekä hyvän suorittamisen) varaan ja toivoa, että nyt menee hyvin. Olen tyytyväinen tähän linjaan, tavallaan tiedettiin mitä saadaan ja olisi voitu saada enemmänkin säälipleijaripaikan myötä. Ensi kaudella on jo kuitenkin oikeasti Uuden Ilveksen näytön paikka, selkeät tavoitteet on kerrottu jo aikaa sitten ja nyt seurataan miten tavoitteet täytetään.jurgen sanoi:Tämä kausi hävittiin jo viime kaudella... siihen nähden kohtuu tulos, vaikka ketuttaa ihan sairaasti tämä konttaaminen. Ja naapurikannattajien ainainen ilveily sekä pahansuopaisuus.
Tästä eteenpäin tulevilla kausilla ei todellakaan enään mitkään selittelyt tehoa vaan tulosta on tultava ja nopealla aikataululla.
Pätäkkää tiskiin ja kunnon joukkue kehiin... eurolla saat euron porukan ja jne...
Pok sanoi:Alle prosentin luokkaa lienee enää playoffmahdollisuudet.
Ilveksellä näitä itseväsyneenäkotijoukkuelevänneenä-matseja oli ylivoimaisesti eniten liigassa.