Kipinä: TILLU, MISSÄ MEIDÄN HYÖKKÄÄJÄ ON?!

Status
Viestiketju on suljettu.

Joker

Tulokas
Tähän nyt ei yksi tai kaksi vahvistusta auta. Tillu rakentanut joukkueen nyt tuollaiseksi ja Hölön pitäisi paskasta loihtia kultaa. Sääliksi käy.. Ratkaisevat hankinnat flopanneet täysin Najman ja Nättinen. Toki Nättiseltä ei varmaan kukaan muu kuin Tillu itse odottanut mitään. Kun kakitsu on tullu jo housuun niin nyt on kestettävä tämä ja selviydyttävä jotenkin kausi loppuun. Ei tota koko joukkuetta voi enää vaihtaa. Tsemppiä Ilves ja Ilves yhteisö!

Soho

Tähtipelaaja
Jos ei tu tänään ni tulee huomenna,jos ei huomenna ni ens viikolla, tai ens viikko on paha mutta seuraava...
Koko joukkue on tällä hetkellä niin yössä, että itse en jaksa syttyä tälle kipinälle yhtään. Ensin pitäisi saada pelaaminen edes välttävälle tasolle ennenkuin yksi hankinta innostaisi.

Koko jengi on menossa niin väärille jengoille nyt. Saa olla aika saatanan kova hankinta, että pelastaa tämän syöksykierteen. Hankinnat sitten kun pelitapa on edes jotenkuten voittavalla tasolla.

Teme-74

Luottopelaaja
Koko joukkue on tällä hetkellä niin yössä, että itse en jaksa syttyä tälle kipinälle yhtään. Ensin pitäisi saada pelaaminen edes välttävälle tasolle ennenkuin yksi hankinta innostaisi.

Koko jengi on menossa niin väärille jengoille nyt. Saa olla aika saatanan kova hankinta, että pelastaa tämän syöksykierteen. Hankinnat sitten kun pelitapa on edes jotenkuten voittavalla tasolla.
Tämäkin totta, mutta ei poista sitä tosiasiaa, että kolmen kärki kykeni alkukaudella dominoimaan kentällä, eikä muiden ketjujen taitovajetta edes juuri huomannut ku voittoja tuli.
En usko tällä hetkellä että 1 hyvä hankinta vielä vajeen korjaa. Mielelläni olen väärässä koska tyhjät markkinat kuulemma.

Luikaus

Luottopelaaja

Temppa

Rivipelaaja
Älkää nyt jumalauta viittikö. Huippu alku, jäätävä pelipäiväruuhka, uus valkku, uus joukkue, väsymys. 100% luotto että homma lähtee rullaan. Saatana porukka täällä vaihtamassa koko joukkuetta. Lopettakaa nyt aikuiset ihmiset tollanen poru ja lässytys. Kyl se siitä lähtee perkele.

Hyrrä

Luottopelaaja

Jos Hölön pelitapa on noin vaikea oppia, niin helvetin äkkiä se uus kaveri vaan sekaan opettelemaan, tai muuten sekin on pihalla kevääseen asti ja sotkee koko kentän pelin.

Status
Viestiketju on suljettu.