tynamo
Luottopelaaja
Tämäkin on jo tuttu ja turvallinen meille.Ja jos ei alkuviikosta, niin perjantaisen tappion jälkeen sitten.
Tämäkin on jo tuttu ja turvallinen meille.Ja jos ei alkuviikosta, niin perjantaisen tappion jälkeen sitten.
Täältä lainattu teksti siitä, kuinka katoaa kuin pieru saharaan, kun ei pelaajaa tullutkaan tänään, vaikka niin ei väittänytkääMikä on punakoneen uusin kuva? En saa selvää
Voihan perkele! Nyt taisin jäädä kiinni.My name is Kaus, Lui Kaus
Hyvä, etten ollut ainoa, kenelle tuo tuli.Huolestuttaa kun tämän ketjun alapuolella möllöttää hautaustoimiston banneri...
Jos ei tu tänään ni tulee huomenna,jos ei huomenna ni ens viikolla, tai ens viikko on paha mutta seuraava...Alkuviikosta tulee. Kuultu hallilla Ripan suusta.
Koko joukkue on tällä hetkellä niin yössä, että itse en jaksa syttyä tälle kipinälle yhtään. Ensin pitäisi saada pelaaminen edes välttävälle tasolle ennenkuin yksi hankinta innostaisi.Jos ei tu tänään ni tulee huomenna,jos ei huomenna ni ens viikolla, tai ens viikko on paha mutta seuraava...
Tämäkin totta, mutta ei poista sitä tosiasiaa, että kolmen kärki kykeni alkukaudella dominoimaan kentällä, eikä muiden ketjujen taitovajetta edes juuri huomannut ku voittoja tuli.Koko joukkue on tällä hetkellä niin yössä, että itse en jaksa syttyä tälle kipinälle yhtään. Ensin pitäisi saada pelaaminen edes välttävälle tasolle ennenkuin yksi hankinta innostaisi.
Koko jengi on menossa niin väärille jengoille nyt. Saa olla aika saatanan kova hankinta, että pelastaa tämän syöksykierteen. Hankinnat sitten kun pelitapa on edes jotenkuten voittavalla tasolla.
Ja hallituskin syrjii Ilvestä. Ole siinä nyt sitten Ilveksen UTJ.Markkinat niin tyhjät että ei ketään hyvää saatavilla
Tervetuloa foorumille! Me ollaan hulluja!Paska pumppu ei maha minkää.... 3 hyäkkääjää tarttis jos halutaa voittaa mitää. VITTU!
Puolustus, alivoima, viisikko- ja maalivahtipeli takkuaa.Paska pumppu ei maha minkää.... 3 hyäkkääjää tarttis jos halutaa voittaa mitää. VITTU!
Koko joukkue on tällä hetkellä niin yössä, että itse en jaksa syttyä tälle kipinälle yhtään. Ensin pitäisi saada pelaaminen edes välttävälle tasolle ennenkuin yksi hankinta innostaisi.
Koko jengi on menossa niin väärille jengoille nyt. Saa olla aika saatanan kova hankinta, että pelastaa tämän syöksykierteen. Hankinnat sitten kun pelitapa on edes jotenkuten voittavalla tasolla.