Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Ja Thomson.
Ja Rajala.
Alkuviikko toimitti taas!
Ja Thomson.
Ja Rajala.
Alkuviikko toimitti taas!
Onko tämä olevinaan joku vihje?Tällä hetkellä mennään Malmöötä kohti Norrköpingin jää juuri taakse..sitähän sinä tarkoitit..
Tällä hetkellä mennään Malmöötä kohti Norrköpingin jää juuri taakse..sitähän sinä tarkoitit..
Haapala sekä Lassi mukaan. Meidän vuoro kyykyttää Mälmön Tillua.Kun pääset perille, voisitko tuoda Iksan takaisin kotiin?
Jos meinaat perään, niin muista huoltaja laivalle.Punakone lähti karkuu
Pakko nyt on edelleen tähän tarttua kun menee edelleen vähän sinne uhriutumisen puolelle. Ymmärtänyt mitä väärin? Mikä nyt on pointti?Ok.. kuten kirjoitin, niin olen ehkä ymmärtänyt väärin
Anna jo olla.. älä tulkitse. Vänkää yksinäsi, minua ei kiinnosta. En ole koskaan pitänyt Väisästä joukkueensa tehokkaimpiin kuuluvana, mutta ehkä olen väärässä. Pitää jatkossa tehdä taustatyöt paremmin.Pakko nyt on edelleen tähän tarttua kun menee edelleen vähän sinne uhriutumisen puolelle. Ymmärtänyt mitä väärin? Mikä nyt on pointti?
SIELLÄ LEPÄÄ
Taas saa naureskella Ilvekselle, on tää nättiä! Lisää vaaJa kaikkia harmittaa kun joillakin on hauskaa
Alkuviikko on täällä. PUITA!!!
Ethän ota saatana Alvarezia mukaaTällä hetkellä mennään Malmöötä kohti Norrköpingin jää juuri taakse..sitähän sinä tarkoitit..
Jos pitäisi pari valita tuolta, niin arvon punakone voisi tuoda mukanaan Langhamerin ja Haapalan. Kingi on näköjään pelannut vasta yhden pelin, voidaan vaihtaa Pavlatiin. Kingi ei ole nyt arvoisessaan seurassa. Haapalasta vaihtarina vaikka pari Björkqvistiä.Ethän ota saatana Alvarezia mukaa
Langhamerilla ei kyllä kukaan tee yhtään mitään. Pelaa kaudessa maksimissaan 40 peliä ja sitten menee hajalle.Jos pitäisi pari valita tuolta, niin arvon punakone voisi tuoda mukanaan Langhamerin ja Haapalan. Kingi on näköjään pelannut vasta yhden pelin, voidaan vaihtaa Pavlatiin. Kingi ei ole nyt arvoisessaan seurassa. Haapalasta vaihtarina vaikka pari Björkqvistiä.
Olin vartin lounaan aikaan ja Alvarez yritti jo sinä aikana livahtaa sisälle. Estin pääsyn.Onkos kukaan ollu passissa areenan lähistöllä?