Kyllä harmittaa että jäi itseltä tämä reissu välistä, vaikka olin kyllä ilmoittautunut Pitäkääs ääntä minunkin puolesta ja tuokaa 3 pistettä Tampereelle!Voin todentaa. Ekaa kertaa vieraspelissä, tämmöstäkö tää on?
Hyvän ja huonon pelin ero on niin helvetin valtava. Miten voi perustekeminen olla noin huonoa. Millään osa-alueella ei voitettu. Puollustajille (ja osin molkelle) lampaanperse. Hyökkääjät vetoharjoituksiin, soittakaa vaikka jollekkin Artulle... Joukkue luovuttaa kesken ottelun. Onko meillä kärkijätkiä joukkueessa? Toivottavasti maanantaina nähdään jälleen kasvojenpesu..
Hyvin hajulla:Maalivahtipeliin tämä matsi kuitenkin ennen kaikkea hävittiin. Ekassa erässä ei toki päästy paikoille, mutta ei Kerhollakaan ollut kuin yksi, josta tietenkin maali.
Toisessa erässä maalipaikat jo selvästi meille, mutta Zerenko päästi silti helpohkosti kolme. 3. erä kosmetiikkaa, siinäkin toki maalipaikat meille, mutta ainoa maali Kerholle, kun Zerenko lähti jostain syystä aavistelemaan Tikan pyöräytyssuuntaa keskelle.
En ole katsonut, mutta se kuuluisa xG todennäköisesti meille numeroista huolimatta.
Kipeästi kaivataan Langhameria takaisin. Zerenko ei jaksa enää illasta toiseen.
Itse pelistä sen verran että pitäisi jotenkin löytää se tasainen ja rutiininomainen konemaisuus. Tolla tekemisellä ei pärjätä pudotuspeleissä.
Ei ole Myrrän pelikirjassa tällaista vaihetta. Siksi johtoasemassa monesti tulee vaikeuksia. Antaa vastustajalle turhaan mahdollisuuden.
Kyllä. Täytyisi paremmin löytää semmoinen tapa, millä voidaan hidastaa peliä ja ottaa kiekkokontrollia. Kärpät-pelissä - ja monissa muissakin - tämä on onnistunut, mutta liian usein menee häseltämiseksi ja liian helpolla kiekosta luopumiseksi johtoasemassa ja huonomman latauksen peleissä.Itse pelistä sen verran että pitäisi jotenkin löytää se tasainen ja rutiininomainen konemaisuus. Tolla tekemisellä ei pärjätä pudotuspeleissä.
Itse pelistä sen verran että pitäisi jotenkin löytää se tasainen ja rutiininomainen konemaisuus. Tolla tekemisellä ei pärjätä pudotuspeleissä.
Ei ole Myrrän pelikirjassa tällaista vaihetta. Siksi johtoasemassa monesti tulee vaikeuksia. Antaa vastustajalle turhaan mahdollisuuden.
En tiedä mitä peliä katsoitte mutta ilves oli kahdesta hyvästä joukkueesta pelillisesti parempi.Ja tämä jos mikä nakertaa rotanlailla tätä kuplaa Joken kovasta vaatimustasosta.
Taidettiin hävitä myös se viimeistely. Ja valmennuksen reagointi pelin sisällä mutta mitäpä tuollaisista pikku asioista.En tiedä mitä peliä katsoitte mutta ilves oli kahdesta hyvästä joukkueesta pelillisesti parempi.
Jos hävitään maalivahtien kamppailu 100-0 ei voi voittaa.
Tekeminen hyvällä tasolla jos ollaan tuloksesta huolimatta pelin päällä vieraskaukalossa niin oulussa kuin
hämeenlinnassa.
Eilinen osoitti ainoastaan että ilman hyvää molaripeliä on vaikea voittaa saatikka menestyä.
Toivottavasti se luontainen maalintekijä on vielä hakusessa.
Kuten viimeisenä laitoin, toivottavasti se luontainen maalari on vielä hakusessa.Taidettiin hävitä myös se viimeistely. Ja valmennuksen reagointi pelin sisällä mutta mitäpä tuollaisista pikku asioista.