LA 19.2.2022 | Ilves - Jukurit

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 203
Jarkko Parikka on muuten poissa ensimmäistä kertaa tällä kaudella! Eli nyt ei ole enää ketään joka olisi pystynyt pelaamaan kakkki pelit!
No mielummin pois tässä kohtaa kuin keväällä on meinaan niin iso pala joukkuetta.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 061
Miten todistettu?

Johan se on täällä moneen kertaan sinulle kerrottu.



Siitä voit nyt vielä ihan itse katsoa.
 

Lima

Luottopelaaja
Viestejä
1 222
Tillu saanut odotuksiin nähden ihan kilpailukykyisen kokoonpanon naarattua. Ykköskenttä ihan timantia. kolmosketju taattua laatua. Kakkosketju voi olla yllättävän kova. Nelosketju koittaa vetää pienellä peliajalla nolla nollaa. Puolustus on edelleenkin ihan kova. Yksi vähän kysymysmerkki siellä on, toivottavasti ei ole hasardi. Maalivahtiosasto on liigan paras.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 203
Mitäköhän on meidän Ivan Nikolshin ajatellut kun on kuullut "pelaat muuten lauantaina tossa meidän kakkos kentän keskellä sulla on siinä toinen laituri HPKsta ja toinen Ässistä" :D
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 696
Ainakin 8000 rikki jo, nättiä!
 

heppuli

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
467
Jokaiselle lainakaverille näytön paikka. Miettikää nyt kun tulevat uudelle areenalle ja +8000 katsojaa seuraamassa otteitasi ja kannattamassa. Luulen myös että nyky-Ilvekseen jokainen näistä haluaisi sopimuksen.
 

Pas

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
604
On kyllä aika mielenkiintoinen kokoonpano. Hienoa on Mäntykiven paluu, mutta toisaalta taasen aika isolla otannalla on ukkoja sivussakin...

Perinteisistä ketjuista
1. kentästä löytyy yksi mies
2. kenttä on kokonaan poissa
3. kenttä pelaa ykkösketjuna (voi olla oikeasti hyvä kenttä silti)

Nyt ajossa on lisäksi ihan kokoon raavittu 2. kenttä, jossa yksi uusi debytantti ja 2 lainattua miestä ja 3. kenttä on sitten kasattu niistä mitä omia on jäljelle jäänyt. 4. kenttä on farmiseurasta löytyvälle vakiomiehen ympärille lyötyä nuoruuden intoa.

Pakistossa sentään on enemmän vakiokalustoa mukana...

On kyllä mielenkiintoista nähdä, että mihin suuntaan peli lähtee. Aineksia toki ihan hyväänkin suoritukseen, mutta pelko perseessä saa lähteä...
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
8 991
Vaikea peli tulossa.
Erikssonin alustava 5 pelin soppari kertoo että parasta kokoonpanoa ei hetkeen saada kasaan.
Toivottavasti supi ja mäntykivi on jo koronan sairastanut.
Nyt on seuraavaan 14 päivään tulossa 8 peliä! Se on enemmän kuin peli joka toinen päivä!
Tuossa ryysiksessä voi pahimmillaan sarjasijoitus heilahtaa todella isosti.
Tänään ei ole kuin voitettavaa.
Palmun vitja nollille niin ollaan niin paljon lähempänä pisteitä.
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 034
Pahinta tässä lienee se, että en olisi ihan varma tästä immuniteetti asiasta, kun nyt tämän sairastaa.
Siksikin tietysti on parempi pelata varman päälle ja hoitaa toipilaat kuntoon.
Joo se joka uskoo immuniteettiin niin on elänyt pahvilaatikossa :D ihan on kuukauden parin välein sairastunut niin paljon porukkaa.
 

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Viestejä
1 956
Johan se on täällä moneen kertaan sinulle kerrottu.



Siitä voit nyt vielä ihan itse katsoa.
Ei nyt sinänsä mulle kuulu, mutta tuossa on yli viisi päivää jos minä lasken. 28.1. todetut tartunnat, peli 5.2. eli vähintään 8pv jos oireet alkaneet toteamispäivänä.

Edit: sen verran sekoilin kalenterin kanssa, että lauantai oli 29.1. jolloin nuo tartunnat oli jutun mukaan ilmennyt.
 
Viimeksi muokattu:

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 486
Joo se joka uskoo immuniteettiin niin on elänyt pahvilaatikossa :D ihan on kuukauden parin välein sairastunut niin paljon porukkaa.
En tosin usko siihenkään, että joku joukkue säästyisi tältä. Nähdään vielä paljon porua ja spekulointia ennen kuin kannu nousee kohti kattoa.
Eli.. tulta päin ja taistellen !
 

Raipe79

Luottopelaaja
Viestejä
1 034
Mitä noi selostajat sekoilee tuolla cmorella: joukkueiden parhaat maalintekijät babtiste ja palmu seuratkaa heitä, mielenkiintoinen pelaajavertailu :D
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
7 061
Ei nyt sinänsä mulle kuulu, mutta tuossa on yli viisi päivää jos minä lasken. 28.1. todetut tartunnat, peli 5.2. eli vähintään 8pv jos oireet alkaneet toteamispäivänä.

Edit: sen verran sekoilin kalenterin kanssa, että lauantai oli 29.1. jolloin nuo tartunnat oli jutun mukaan ilmennyt.

Toki siis myös pelasivat 29.1. pelissä eli olivat tuona päivänä pelikunnossa, vaikka korona jo siis oli. Varmaksihan oireiden alkamispäivää on vaikea sanoa, mutta ainakaan ennen 29.1. peliä ei oireita ole ollut ja 5.2. ovat pystyneet jo pelaamaan uudestaan. Jos oireet ovat alkaneet 30.1. on tuossa 6 päivää, joten joo ei siis ihan viittä, joka tapauksessa muutamassa päivässä on mahdollista pelikuntoon tulla. Esimerkkejä nyt on muualtakin esimerkiksi FC Barcelonan Jordi Alba sai positiivisen tuloksen 28.12. ja palasi mukaan joukkueen vahvuuteen 2.1. eli viiden päivän kuluttua.
 
Ylös