Alfred Lammas
Luottopelaaja
Olisiko Ilveksen voitto Jukureista YLLÄTYS???????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Miten todistettu?Koronasta on todistetusti toivuttu pelikuntoon viidessä päivässä,
Miten todistettu?
Ennen 12 oli tasakertoimet vielä.Veikkaus ei ole tainnut tutustua kokoonpanoihin kun on noin tasaiset kertoimet??
Ja mun mielestä aamulla oli vielä Jukureilla isompi kerroinEnnen 12 oli tasakertoimet vielä.
Yllättävän vähän putosi Jukurien kerroin kokoonpanojen jälkeen.
Joo se joka uskoo immuniteettiin niin on elänyt pahvilaatikossa ihan on kuukauden parin välein sairastunut niin paljon porukkaa.Pahinta tässä lienee se, että en olisi ihan varma tästä immuniteetti asiasta, kun nyt tämän sairastaa.
Siksikin tietysti on parempi pelata varman päälle ja hoitaa toipilaat kuntoon.
Ei nyt sinänsä mulle kuulu, mutta tuossa on yli viisi päivää jos minä lasken. 28.1. todetut tartunnat, peli 5.2. eli vähintään 8pv jos oireet alkaneet toteamispäivänä.Johan se on täällä moneen kertaan sinulle kerrottu.
Nimet julki: kolmella TPS:n pelaajalla on korona
Jääkiekkoliigassa pelaavassa Turun Palloseuran joukkueessa on todettu kolme koronatartuntaa. Pelaajien tartunnat ilmenivät viime lauantaina.www.mtvuutiset.fi
Jääkiekon SM-liiga – Liiga.fi
Reaaliaikainen otteluseuranta, tilastot, tulokset, otteluohjelma, uutiset - löydät parhaat jääkiekkosisällöt Liiga.fi -sivustolta!old.liiga.fi
Siitä voit nyt vielä ihan itse katsoa.
En tosin usko siihenkään, että joku joukkue säästyisi tältä. Nähdään vielä paljon porua ja spekulointia ennen kuin kannu nousee kohti kattoa.Joo se joka uskoo immuniteettiin niin on elänyt pahvilaatikossa ihan on kuukauden parin välein sairastunut niin paljon porukkaa.
Ei nyt sinänsä mulle kuulu, mutta tuossa on yli viisi päivää jos minä lasken. 28.1. todetut tartunnat, peli 5.2. eli vähintään 8pv jos oireet alkaneet toteamispäivänä.
Edit: sen verran sekoilin kalenterin kanssa, että lauantai oli 29.1. jolloin nuo tartunnat oli jutun mukaan ilmennyt.