TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
Hiano nähä!
Hiano nähä!
Sanontahan kuului alkujaan oikeasti "viisaiden/älykkäiden ihmisten yksinkertainen peli." Siis oikeasti oikeasti. Aikuisten oikeasti. Ei millään läpällä.Taitaa vieläkin päteä se vanha viisaus, että jääkiekko on yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen laji
Pelaako SaiPa/Raipe siis ilman pelikirjaa pelkää tsemppikiekkoa vai miten tämä pitäisi tulkita?Innolla odotan pelikirjauskovaisten ja vierumäkeläisten näkemyksiä SaiPan nykyvireeseen ja piilo(ei kai ne enää julkikaan kehtaa)kritiikkiä Raipen koutsaamiseen. Aikamoista.
Taitaa vieläkin päteä se vanha viisaus, että jääkiekko on yksinkertaisten ihmisten yksinkertainen laji ja henki voittaa materian...sanotaanko yli 50-60% keisseistä nyt ainakin.
Varmaan pesäpallistit ollu asialla.Sanontahan kuului alkujaan oikeasti "viisaiden/älykkäiden ihmisten yksinkertainen peli."
En tiedä missä kertaa on muuttunut kaikkien mieliin tuohon sinun muotoon.
Kovasti alkukaudesta asiantuntijat näin maalailivat medioissa. Tai näin mä ainakin olin havaitsevinani - isoja ei "raipelätkältä" odotettu.Pelaako SaiPa/Raipe siis ilman pelikirjaa pelkää tsemppikiekkoa vai miten tämä pitäisi tulkita?
En tiiä. En oo nähny peliäkään, mut kiekkokiuas varmaan kertoo. SaiPa pärjää nii meidänpeliä, mut jos ei nii tiedät kyllä..Pelaako SaiPa/Raipe siis ilman pelikirjaa pelkää tsemppikiekkoa vai miten tämä pitäisi tulkita?
En tiedä oliko se ihan alunpitäen, mutta ainakin ite kuulin sen ekaa kertaa Pentti Matikaisen suusta jossain haastattelussa. Olisko tuo ollut 80-luvun loppua.Sanontahan kuului alkujaan oikeasti "viisaiden/älykkäiden ihmisten yksinkertainen peli." Siis oikeasti oikeasti
Asia kunnossa. Eli mediakritiikkiä siis. En itse medioiden ennakoita SaiPasta lukenut ja sijoittelin itsekin top-12. Ihan näin kovaan alkuun en uskonut.Kovasti alkukaudesta asiantuntijat näin maalailivat medioissa. Tai näin mä ainakin olin havaitsevinani - isoja ei "raipelätkältä" odotettu.
Itse puolestaan uskoin jo ennen kautta, että SaiPa ei ole vastoin monien odotuksia playout-jengi saatikka karsija, vaan pikemminkin pleijariporukka.
Sihvonen nyt ainakin oli sitä mieltä että Raipe oli todella hyvä päätös SaiPalta. Verrattuna moneen muuhun harjoittelijaan Raipe on johtaja ja saa pelaajat tekemään kaikkensa pelikirjat sivuunjättäen. Vastuksien keltanokkiin verraten huomattavasti parempi valinta SaiPan kaltaiselle joukkueelle. Näin ainakin kutakuinkin muistan herran sanoneenKovasti alkukaudesta asiantuntijat näin maalailivat medioissa. Tai näin mä ainakin olin havaitsevinani - isoja ei "raipelätkältä" odotettu.
Itse puolestaan uskoin jo ennen kautta, että SaiPa ei ole vastoin monien odotuksia playout-jengi saatikka karsija, vaan pikemminkin pleijariporukka.
Tärkeintä olisi nyt varmistaa Salmisen jatko. Hänen pätkäsopparinsa kun päättyi tähän maajoukkuetaukoon.Kyllähän tuossa selkeä paikka olisi nyt vahvistaa joukkuetta.
Ja samalla hetkellä tuli tieto, että Salminen ei jatka. Iso lovi tuli.Tärkeintä olisi nyt varmistaa Salmisen jatko. Hänen pätkäsopparinsa kun päättyi tähän maajoukkuetaukoon.
Harmillista. Jatkoajassa joku väitti että Salminen olisi tehnyt jatkot.Ja samalla hetkellä tuli tieto, että Salminen ei jatka. Iso lovi tuli.
Tilalle Latvian poika:
Maalivahti Oskari Salminen ei jatka SaiPassa, latvialaismaalivahti Gustavs Grigals SaiPaan
Filip Lindbergin loukkaantumista paikkaavan maalivahdin sopimus on voimassa joulutauolle asti. SaiPalla on mahdollisuus jatkaa sopimusta kauden lo...saipa.fi
On kyllä iso lovi. Vaikea uskoa että Latvian poika häntä pystyy kokonaan paikkaamaan.Ja samalla hetkellä tuli tieto, että Salminen ei jatka. Iso lovi tuli.
Tilalle Latvian poika:
Maalivahti Oskari Salminen ei jatka SaiPassa, latvialaismaalivahti Gustavs Grigals SaiPaan
Filip Lindbergin loukkaantumista paikkaavan maalivahdin sopimus on voimassa joulutauolle asti. SaiPalla on mahdollisuus jatkaa sopimusta kauden lo...saipa.fi
SaiPa oli tarjonnut Salmiselle loppukaudesta tiettävästi seurahistorian kovin kuukausipalkkaa, mutta joku lienee siis maksanut vielä enemmän.Harmillista. Jatkoajassa joku väitti että Salminen olisi tehnyt jatkot.