Lesin puoliso alkoi eilen seuraamaan Red Bull Muncheniä. Itse löisin vetoa, että sinne.Lancasterilla on IG-seurannassa SHL:n virallinen tili. Olisiko suunta loppukaudeksi Ruotsiin?
Lesin puoliso alkoi eilen seuraamaan Red Bull Muncheniä. Itse löisin vetoa, että sinne.
Eikös se TPS:n Johansson mennyt just Müncheniin?Lesin puoliso alkoi eilen seuraamaan Red Bull Muncheniä. Itse löisin vetoa, että sinne.
Voi vittu, just näin. Kyynel silmässä luet näitä..töissä. Vitun vittu. Autonhuolto maksaa toista tonnia, eikä hetkauta..Les vie ajatuksetVoi vittu että voi vetää mielen entisestäänkin matalammaksi. Yksikin "halaus"-läppä ja ikuinen porttikielto, eikö niin ylläpito?
Munchenillä tänään pelipäivä, joten keskittyminen siinä ja pelin jälkeen vasta julkistus?Ihme, ettei vieläkään ole julkaistu mitään.
Se kuva minkä Les jätti itsestään hienona ihmisenä ja positiivisena, suurena joukkuepelaajana oli täysin ainutlaatuista ulkomaalaispelaajalta.No jopas on Les sulattanut sydämiä. En itse miestä tunne ja huolimatta hyvistä hetkistä (joita toki on paljon), niin ei hänestä tuossa iskussa olisi iloa joukkueelle. Eikä tuolla hinnalla voi maskottinakaan pitää.
Toivottavasti vaatimattomaan esitykseen on joku selkeä syy. Silloin Les voi sen hoitaa pois ja kääntää uuden sivun.
Oho lähde olikuin olikin oikeassa. Pitää udella lisää jos pääsisi vaikka Haikurin hommiin.Okei, luulin että oli johonkin muuhun yhdistetty ensi kaudeksi, mutta tämän kauden osalta olen kuullut tuosta Munchenista.
Les Lancasterin uusi osoite Red Bull Munchen.