Liigan otteluseuranta (pl. Ilves)

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 877
Ei ole kyllä kummoista tuo Kärppien peli vieläkään.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 637

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
JYP-paidoilla pelaava TPS tasoittaa Jasun maalilla.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Jotenkin aina ihmetyttää nuo tanssitytöt tuolla Kuopiossa ja se mihin heidät on sijoitettu. Tuohon kaukalon reunaan, eihän niitä edes taida kunnolla nähdä tuolla itse hallissa vaan parhaiten näkee telkkarin välityksellä ja vastakkaisesta katsomosta. Itse asiassa taitaa olla KalPan kannattajakatsomon edessä. Mun puolestani saa olla siellä ja tehdä mitä vaan, mutta itse jatkaisin ehkä sitä kannattajakatsomoa mieluummin laitaan asti kuin laittaisin tuollaisen lavan tuohon
 

Kanuuna66

Luottopelaaja
Viestejä
2 739
On muuten todella raskasta katsella kun Turussa pelin ollessa käynnissä mainostaulussa välähtelee vähän väliä vihreä mainos. Nyt vaihtui vähän maltillisempaan mutta ainakin omia silmiä ärsyttää kun vihreä välähtelee :D
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 402
Seuraako tuo Saukkonen saatana yhtään mitä tuolla kentällä tapahtuu? Kärpät ottaa aikalisän ja Saukkonen höpisee jotain ihan omiaan että "öhöhö tuleeko tässä nyt haasto ja onko tuo nyt korkea maila". Eikä todellakaan ole eka, toka, kolmas saatika sitten viimenen kerta kun tuo on täysin ulapalla siitä mitä seuraavaksi tapahtuu.

Hieno maksaa palvelusta kun selostus on tätä luokkaa, eikä sitä saa edes mutelle.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 429
Sportille vihellettiin juuri rankkari, kun Ässien pelaaja siirsi jäässä olevaa mailanpätkää kohti kiekkoa puolustusalueella. Pätkä jopa osui nyt kiekkoon.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Sportille vihellettiin juuri rankkari, kun Ässien pelaaja siirsi jäässä olevaa mailanpätkää kohti kiekkoa puolustusalueella. Pätkä jopa osui nyt kiekkoon.
Taisi joku kausi Parikallekin tulla vastaavasta
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Jukuritkin pelaavat tänään paremmin kuin tiistaina, saisivat vaikka voittaa
 

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 561
Kerrotaas pari RD tarinaa lähiajoilta.Kaikkihan tietää Monsterimonnin.RD oli vetää Kaarinan porukalle treenin ja joukkue voitti heti2peliä sen jälkeen.Aiemmin ollees Sportin pelis Simon Hjalmarson oli näyttäny tuomareille juomisen merkkejä.Tuomari meni RD juttusille asiasta joka vaa levitteli käsiään et minkäs teet.Kopissa RD oli sanonu Hjalmarsonille että et sä ny voi noin tehä.Sit vielä Jyp ajan potkuista.RD sano ottaneensa ite lopputilin toisinku yleisesti on väitetty saaneen potkut.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Raumallakin käsketään laittaa käsiä yhteen
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Ja Lukko 1-0 johtoon, luultavasti riittää tälle illalle
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
8 782
Vaikka siellä ei ole muita paikalla kuin faniryhmä?
Tämän lisäksi maalintekijän nimeä huudatetaan katsomolla.

Alkion selostuksen takaa kuuluu kauhea kilinä. Jantalla oma kori mukana?
 
Ylös