Montako virhetuomiota pitää antaa että Liigan tuomarit on paskaa? Se että huono linja ei välttämättä suosi jotain joukkuetta yleisesti ei tarkota että tuomarointi olisi hyvää. Lopulta epäselvät säännöt antavat puuhastelun ja kaljaliigan statuksen suuren yleisön silmissä.Jostakin kumman syystä kaikkien liigaseurojen kannattajat ovat sitä mieltä, että erotuomarit ja kurinpito sortavat.
Luulisi olevan niin, että kun yhtä seuraa sorretaan, joku toinen hyötyy ja että pitkässä juoksussa nämä tasoittuisivat.
- Salmelan rikkinäisellä mailalla pelaaminen, jota itsekin ihmetteli aamulehdessä tänään
Itse olen sitä mieltä, että Liigan tuomareiden ammattitaidossa olisi huomattavasti parantamisen varaa ja selviin virheisiin voisi reagoida Ilveksenkin vaihtopenkillä.
Aika usein nuo amatööri tulkinnat osuu tietyille joukkueille.... kyllä Rönn ja kumppanit saa haistaa ison paskan...Itse olen sitä mieltä, että Liigan tuomareiden ammattitaidossa olisi huomattavasti parantamisen varaa ja selviin virheisiin voisi reagoida Ilveksenkin vaihtopenkillä.
^TämäAika usein nuo amatööri tulkinnat osuu tietyille joukkueille.... kyllä Rönn ja kumppanit saa haistaa ison paskan...
Sen on helpompi väistää kenellä katse kohteeseen...mut eri asia jos ei halua....Menisi aika mahdottomaksi, kun pitäisi yrittää ratkaista, kumman vaikkapa tahattomissa yhteentörmäyksissä olisi pitänyt väistää.
Onko takaisinpäin tullut vastausta..?Rönnille lähti äsken spostia, sillä onhan tää tuomaritouhu ollut syvältä, vaikka se ei vie pois sitä tosiasiaa, että Lukko on ollut kuskin paikalla 120 min. Mutta kyllä mua ainakin siinä määrin sapettaa kuinka tuomarit on kohdelleet Ilvestä ja vieneet sen pienekin toivonkipinän. Vaikka kaikki nämä tietääkin, mutta pyysin selitystä seuraaviin asioihin
- Miehon mitä todennäköisemmin kauden päättäneeseen päähänkohdistuneeseen taklaukseen, miksi siitä ei tullut suraamuksia pelissä eikä pelin jälkeen
- Meskasen kaato 3-3 tilanteessa oli 2 min jäähyn paikka, miksi ei pilli soinut
- Nallin mitä todennäköisemmin kauden päättäneeseen taklaukseen, jossa Nallia vauhditettiin selästä laitaan ja Hakulisen maila oli aluksi Nallin jalkojen välissä. Vähintään 2 min laitataklauksesta, mutta jos maila oli työntövaiheessa jalkojen välissä niin 5+20 min + jatkopenaltit
- Salmelan rikkinäisellä mailalla pelaaminen, jota itsekin ihmetteli aamulehdessä tänään
- Lisäksi eilen Parletin päähän kohdistunut taklaus toi 5+20 min ja nyt jos tämä tuo Kalpalle lisäpenalttia, niin turha puhua yhteisestä linjasta liigassa.