Viisi peliä tuli:
Kakkua tuli, ja tästähän ei Ilvekselle ole mitään hyötyä. Onneksi Nyman ei tiettävästi loukkaantunut.
Pää- ja niskavammat ovat arvaamattomia ja siksi laitoin tuon tiettävästi. Hyvä jos selvittiin säikähdyksellä.Heti, kun ylivoima alkoi ulosajon jälkeen, oli Nyman jäällä ja pelasi toisessa ylivoimassa normaalit vaihdot Johanssonin vitosen aikana. Kukaan valmentaja ei ole nykypäivänä sen verran edesvastuuton, että laittaisi pelaajan kehiin, jos olisi toisissa maailmoissa.
Mää luulen, että ei etene kurinpitoon. Mun silmiin näytti enemmän epäonniselta tilanteelta kuin sikailulta. Sattu vaan se pää osuun siihen mistä pleksi alkaa.Pospisil ei varmaan huomenna pelaa.
Alkoi pleksi tai ei, niin tuo on selästä taklaaminen / laitataklaus. Vastustaja on metrin irti laidasta ja numerot näkyy. Silti taklaa suoraa selkään vaikka on aikaa havaita vastustajan asema ja asento.Mää luulen, että ei etene kurinpitoon. Mun silmiin näytti enemmän epäonniselta tilanteelta kuin sikailulta. Sattu vaan se pää osuun siihen mistä pleksi alkaa.
Noissa tilanteissa on kyllä tullut välillä rumaa jälkeä.
Meni kurinpitoon.Mää luulen, että ei etene kurinpitoon. Mun silmiin näytti enemmän epäonniselta tilanteelta kuin sikailulta. Sattu vaan se pää osuun siihen mistä pleksi alkaa.
Noissa tilanteissa on kyllä tullut välillä rumaa jälkeä.
Meni kurinpitoon.
Tuon twiitin alla kaikki.
Meni kurinpitoon.
Tuo muistuttaa jotain velkojen perimistä Kummisedästä. Toivottavasti saa sen mukaisen sanktion.Tuo kemppaisen teko oli aivan törkeä. Joku olis voinu muistuttaa herraa siitä
Olen tykännyt Liigan linajasta tällä kaudella. Nyt ensimmäinen erikoisempi tilanne niin katsotaan mitä tuleeTuo muistuttaa jotain velkojen perimistä Kummisedästä. Toivottavasti saa sen mukaisen sanktion.
Eikös täysin vastaavasta tilanteesta tullut joskus 6 peliä. Tuonne otteluseurantaan kommentoin tilannetta, että on kyllä niin törkeä, että huh huh.Tuo kemppaisen teko oli aivan törkeä. Joku olis voinu muistuttaa herraa siitä
Nyt muistui mieleen se oli Tyrväinen joka veti poikkarilla Vesalaista jalkaan, mutta se ei ollut aloitustilanne ja sen näki kilometrien päähän, että nyt oli tarkoitus vain vahingoittaa vastustajaa.Eikös täysin vastaavasta tilanteesta tullut joskus 6 peliä. Tuonne otteluseurantaan kommentoin tilannetta, että on kyllä niin törkeä, että huh huh.
Pospisil "tutkintavankeuteen", eli ei pelaa tänään:
Meni kurinpitoon.
Eikös täysin vastaavasta tilanteesta tullut joskus 6 peliä. Tuonne otteluseurantaan kommentoin tilannetta, että on kyllä niin törkeä, että huh huh.
Noin Kemppaisen tilanteen pitikin mennä. Liukaksen tilanteeseen en ole perehtynyt.Kemppainen ja Liukas selvisivät ilman pelikieltoja.