jäämies-70
Luottopelaaja
Juuri näin! Eikä näitä ainakaan videolta mennä katsomaan, menee pelin flow pilalle.Se on hyvä, että se viheltää joka ei varmasti näe osuuko se pärstään vai ei.![]()
Pelaa pelaa!
Juuri näin! Eikä näitä ainakaan videolta mennä katsomaan, menee pelin flow pilalle.Se on hyvä, että se viheltää joka ei varmasti näe osuuko se pärstään vai ei.![]()
Tuomareiden työnjaon mukaan meni. Takimmainen tuomari viheltää nämä pois. Näin ovat tuomarit koulutettu.
Potkuliike tapahtuu, en olis hyväksynytMitäs mieltä Tapparan potkumaalista? Ilvekseltä olis varmasti hylätty.
Ei osunu jalan alaosaan, ei potkuliikettä eikä edes maalia kohti. Selkee maali.Mitäs mieltä Tapparan potkumaalista? Ilvekseltä olis varmasti hylätty.
Teki jalalla, ei polvella, nii hyvä hienoa eteenpäin. /sEi osunu jalan alaosaan, ei potkuliikettä eikä edes maalia kohti. Selkee maali.
...
Ilman sarkasmia on tuo potkumaali omasta mielestä, vaikka tapahtuu kamppailun keskellä niin aika helposti vois hylätä maalin.
Jos kaikki hyökkäävän joukkueen pelaajat ovat B-pisteiden viiksien "väärällä" puolella eli siis vastustajan maalin puolella.Mitenkäs tää "kiista-aloitus"-sääntö oikein menee? Siis tulossa b-pistealoitus, mutta jotain käsikähmää maalilla vihellyksen jälkeen niin aloitus viedään keskialueelle. Tiedän, että siinä on joku sääntö että jos hyökkäävän joukkueen pakit tulevat sinne rähisemään, mutta kyllähän se välillä viedään ulos alueelta vaikka eivät menisikään.
Tuntuu että Ilveksellä aika usein viedään aloitus keskialueelle, mutta esim. viime pelissä Sportin siinä tokassa maalissa oli aika kahakat maalilla ja ei muuta kuin b-pistealoitus ja hetken kuluttua kiekko kolmen pompun kautta Ilveksen maaliin.
Jos kaikki hyökkäävän joukkueen pelaajat ovat B-pisteiden viiksien "väärällä" puolella eli siis vastustajan maalin puolella.
Levtchille on vihelletty 4 kappaletta sukeltamis jäähyjä viimeiseen viiteen vuoteen.Kuinkahan monta sukellusjäähyä Liigassa on tällä kaudella tuomittu ja miten se vertautuu edelliskausiin?
Boman ja Kova voisi olla jatkossa kotona.Tehdääs pientä kyselyä.
Mää tiedän, että olen tässä asiassa vähemmistössä, mutta siis mulla ei ole mitään mielipidettä yhdestäkään Liiga tuomarista.
Siis mulle on aivan yhden tekevää kuka Ilveksen pelejä viheltää.
Mites muilla? Kova nyt varmasti aiheuttaa ainakin suurimmalla osalla negatiivisia tunteita.
Rantala on yleensä aivan pihalla.Tehdääs pientä kyselyä.
Mää tiedän, että olen tässä asiassa vähemmistössä, mutta siis mulla ei ole mitään mielipidettä yhdestäkään Liiga tuomarista.
Siis mulle on aivan yhden tekevää kuka Ilveksen pelejä viheltää.
Mites muilla? Kova nyt varmasti aiheuttaa ainakin suurimmalla osalla negatiivisia tunteita.
Niin mun mielestä Liigan ongelma ei todellakaan ole tuomarit.Rantala on yleensä aivan pihalla.
Joonas on Kova.
Boman on porilainen.
Siinä kai pääpiirteet, mieluummin kuin tuomareita niin haluaisin että Liiga linjaisi kahvaamisen helvettiin ja ohjeistaisi tuomarit viheltämään sääntökirjan mukaan.
Tämähän se ongelma on ja että linja ei ole selkeä kenellekkään. Vaihtelee pelin ja jopa erän välillä. Päätuomari kun vaihtuu, linja vaihtuu.Niin mun mielestä Liigan ongelma ei todellakaan ole tuomarit.
Olen sen verran katsellut NL:n pelejä, että meillähän on oikeesti todella hyviä tuomareita.
Linja on se mikä on perseestä eikä varsinaisesti tuomarityöskentely.
Juu.Tämähän se ongelma on ja että linja ei ole selkeä kenellekkään. Vaihtelee pelin ja jopa erän välillä. Päätuomari kun vaihtuu, linja vaihtuu.
Tässäkin taita piileä se, että usein ”takatuomari” viheltää ne jäähyt ja jokaisella henkilöllä kun nyt on se oma linjansa niin samassa pelissä linjakin on eri.
Jos nyt tosiaan nimiä pitäisi mainita niin Kova on omassa kastissaan. Rantala ja Kaukokari varmasti myös ne keiden nimet nousevat kansan huulille kun erikoisista vihellyksistä puhutaan.