En ole tuosta juuri eri mieltä, enkä esim. puuttuisi millään tapaa siihen, jos jossain ketjussa joku huutelisi, että tuomareihin hävittiin ja joku olisi siitä kovin eri mieltä. Olen tehnyt itsekin niin tänään muualla kuin täällä, eli vastannut tappion yksioikoisesti tuomareiden piikkiin laittaneen valitukseen sellaisen väitteen olevan ihan höpöhöpöä. Mä näin ongelman siinä, että jos joku nostaa tuomarityöskentelyä käsittelevässä ketjussa esiin paitsiomaalin, niin siihen on typerää reagoida joillakin "älä viitsi"-jutuilla, saati jotain "jaa oliko peli muka hallussa?"-heittoja, kun asiaa käsitellyt ei missään vaiheessa niin väittänyt.
Periaatteessa täällä voisi kirota vääriä tuomariratkaisuja, vaikka peli olisi päättynyt 14-0 KalPalle.
Aivan varmasti suurimmalla osalla on kelta-vihreät lasit päässä tapauksia arvioidessaan, eikä toisinpäin meneviä vastaavia postailtaisi samalla innolla, mutta sekin kai kuuluu asiaan.
Ts. mä olen sitä mieltä, ettei tämä tuomareihin ratkennut, eikä tätä ainakaan huonompi joukkue tänään voittanut, mutta alkuperäinen tilanne kuului nostaa ketjuun ja sitä oli ihan perusteltua manaillakin.