MA 4.8.2025 Ilves-Gnistan

Kuka voittaa?

• ILVES

Ääniä: 70 92,1%
  • tasuri

Ääniä: 6 7,9%
  • kipinä

Ääniä: 0 0,0%

• Äänestäjiä
    76
  • Poll closed .
Maanantai matsipäivä=paskaa, Ilveksen peli=paskaa, tuomarointi=paskaa

Kiva päivä! :)

• Tykkää
Reactions: onc
Ei ollut ihan ensimmäinen kerta, kun tuo Gnistanin prässi sai Ilveksen pelin avaamisen todella hankalaksi. Jostain syystä kuitenkin varsinkin ensimmäiset 45 min pelattiin, kuin se olisi ollut jokin uusi ja ihmeellinen asia, johon ei oltu ollenkaan valmistauduttu. Ja sitten, kun topparien ja maalivahdin pallottelu ei johtanut mihinkään, niin heitettiin pitkiä palloja, vaikka kentällä ei voi sanoa olleen niille targetia. Hytösellä toki on pituutta, mutta ei hän ole vääntövomaltaan paras vaihtoehto painimaan toppareiden kanssa.

Mun vieraanvaraisuus oli loppua, kun päädyssä tuli toisella jaksolla eteen Gnistanin kannattaja tuulettamaan maalia. Ei ollu lasissa mitään, mitä olisin kaatanut sen niskaan. Onhan tuo nyt aivan sietämätöntä toimintaa. C3 mikään vieraskannattajien paikka ole! No, sillä oli lapsia mukana niin mun sivistynyt puoleni piteli kiinni - enkä tehnyt mitään. Prkl.
Heidän onnensa, ettei tälläistä pelleilyä huomannut keskemmälle.

Jos ei olis nähnyt matsia ja kuuntelis vaan miten Leppälahti kehu Ilvestä pressissä luulisin että Ilves pelas tosi hyvän matsin.

• Tykkää
Reactions: onc
Huono peli, tulos siedettävä.

Jos mestaruus halutaan niin pakko parantaa ja paljon. Onneksi Ilveksellä siihen on myös varaa, mutta jo ekalla puoliajalla jäi nyt kyllä piippuun.

Tärkeistä pisteistä pelataan, niin toivoisi reagointia vähän jo aikaisemmin, kun huomataan, ettei vaan nyt toimi.

Urheiluruudussa Gnistanin Saku Heiskanen sanoi että he saivat ”hieman normaalista poikkeavalla pelisuunnitelmallaan” varsinkin 1. puoliajalla Ilveksen pakkaa sekaisin. Ja näinhän se menikin. Gnistan näytti pelaavan Ilveksen perusvahvuuksia pois ja porukka vaikutti freesiltä. Ei mulla ole mitään erityissympatiaa heitä kohtaan, mutta paremmalta tämä piste maistuu kuin jotain hajutonta ja halutonta bussittajaa vastaan.

Akiniemen hassista jäi haikea olo, kun tuomari puhalsi sen jälkeen kesäkelitkin päättyneiksi. No, kausi on pitkä ja kyllä tämä tästä vielä paranee, uskon mä.

Kyllä Kumpu vielä tulee olemaan pelimies meillä mutta parannettavaa riittää reilusti kuten koko keskikentän kolmikolta Tiitiseltä, Veteliltä ja Popolta. Harhasyöttöjen ja pallonmenetysten määrä oli sietämätön.

Täytyy myös todeta, että Rantasen pelisuunnittelma meni kyllä ihan vihkoon joten saa ottaa hänkin osansa tästä tuloksesta. Kun Mäenpää vaihtui Jukkolaan niin alemmaksi jäämisen myötä Gnistan sai ensimmäisen jakson tapaan luotua taas pitkän paineistusjakson. Rantasen pelikirjalla hyökkäys on paras puolustus.

Korjataan tietysti että Jukkola vaihtui Mäenpäähän.

Takaisin