Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Heidän onnensa, ettei tälläistä pelleilyä huomannut keskemmälle.Mun vieraanvaraisuus oli loppua, kun päädyssä tuli toisella jaksolla eteen Gnistanin kannattaja tuulettamaan maalia. Ei ollu lasissa mitään, mitä olisin kaatanut sen niskaan. Onhan tuo nyt aivan sietämätöntä toimintaa. C3 mikään vieraskannattajien paikka ole! No, sillä oli lapsia mukana niin mun sivistynyt puoleni piteli kiinni - enkä tehnyt mitään. Prkl.
Pelaaja, joka on ollut kahtena kuukautena peräkkäin kuukauden joukkueessa. Kuulostaa hyvältä.Vetelin ei tarvi tällä kaudella kyllä olla avauksessa enää kertaakaan, kiitos
Gnistan vei vieraissa xG:t, laukaukset, ja laukaukset kohti maalia. Vieraskorea voi olla. Meni täydellisesti vieraiden käsikirjoituksen mukaan.Jos ei olis nähnyt matsia ja kuuntelis vaan miten Leppälahti kehu Ilvestä pressissä luulisin että Ilves pelas tosi hyvän matsin.
Ja se on kyllä ihme. Ei riitä pelikäsitys, päätökset hitaita ja joka kerta pelaa takaisin alaspäin. Joo, on varmaan 98% syötöt omille, jee!Pelaaja, joka on ollut kahtena kuukautena peräkkäin kuukauden joukkueessa. Kuulostaa hyvältä.
Studiossa asiantuntijat hehkuttaneet yhdeksi Veikkausliigan viisaimmaksi pelaajaksi.Ja se on kyllä ihme. Ei riitä pelikäsitys, päätökset hitaita ja joka kerta pelaa takaisin alaspäin. Joo, on varmaan 98% syötöt omille, jee!
No, eiköhän se tämän kauden jälkeen kävele. Ei ole näillä näytöillä jatkoa ansainnut.#freeaki ei mulla muuta
Vähän heikohkoja pelejä nyt ollut heinäkuussa, mutta sokeutta tai typeryyttä väittää, etteikö touko- ja kesäkuussa olisi keskikenttää hallinnut.Studiossa asiantuntijat hehkuttaneet yhdeksi Veikkausliigan viisaimmaksi pelaajaksi.
Menehän takaisin sinne jäälle.
Sama. On kyllä laadukkaita asiantuntijoilta täällä.No, eiköhän se tämän kauden jälkeen kävele. Ei ole näillä näytöillä jatkoa ansainnut.
Paperilla tykkään, että on hänenlainen hyökkääjä joukkueessa, mutta se jokin Akilta puuttuu. Oletettavasti kallis pelaaja, joten uutta matoa vain koukkuun.Sama. On kyllä laadukkaita asiantuntijoilta täällä.