Matias Mäntykivi

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 571
Masin olisi helposti pelitaitojensa puolesta Ilveksen puolustuksen palkka kuningas.
Jollei oo kivikovaa ykkössenaa tarjolla, mä nostaisin Laurellin pelaamaan ja maksaisin Masinille vaikka 300k+. Siirtorajalla joku tarvittava pätkäsoppari.

Näilläki senttereillä mennään pleijareihin helposti.

Ja tiedän tän järjettömäks koska me "ei tarvita" Masinia kun meillä on jo Friman, Utunen ja Rautanen.

Eli tää ois vaa mun holtitonta rahankäyttöä.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
145
Jollei oo kivikovaa ykkössenaa tarjolla, mä nostaisin Laurellin pelaamaan ja maksaisin Masinille vaikka 300k+. Siirtorajalla joku tarvittava pätkäsoppari.

Näilläki senttereillä mennään pleijareihin helposti.

Ja tiedän tän järjettömäks koska me "ei tarvita" Masinia kun meillä on jo Friman, Utunen ja Rautanen.

Eli tää ois vaa mun holtitonta rahankäyttöä.
Tämän takia on hyvä että johdossa on ihmisiä, jotka ajattelevat rahan käytöstä kuin ne olisivat omia, eikä niin kuin vaikkapa julkisen rahan käytössä. Mutta ei mennä sinne. Seurojen tuloksetkin sen koko ajan vain karummin kertovat mitä tapahtuu, kun ei ajatella toimintaa pörssiyhtiömäisesti.
 

Rantsukoff

Luottopelaaja
Viestejä
3 361
Ei ole Tillulle helppoa ole kun joka pelin jälkeen vaihtuu tarpeet. Nyt tietäjien mukaan pitäisi lähteä maalivahtikaupoille.
Varmasti voidaan odotella verorajalle seuraavia liikkeitä. Potentiaali niin Mäntykivessä kuin joukkueessa on todella paljon.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 571
Olen ihan kaikista seuran osa-alueista todella huolissani jos ei mennä, tällaisenä kautena kun riittää osallistuminen pleijaripaikkaan.
Ja niinhän mä taisin sanoa, että näillä voi nyt taaplaa sen melkeen 60 peliä ja siirtorajalla sit täydentää mitä tarvii vielä. Masinista oli alunperin keskustelu. Männyn ketjussa. :D
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös