Matias Mäntykivi

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 663


Sentteri Mäntykivi haastattelussa.
On muuten pojalla posket ihan lommolla. Tikissä.

Oma lemppari ”perus kättely ja oma nimi.” :D

JP näytti siinä Väisäselle(?) että jos täälä noin leveillä hartioilla kävelet niin tuonne nurkkaan häpeämään.
 

VärienTunnustaja

Luottopelaaja
Viestejä
2 132
Vaikka olen aloitustaitoja kritisoinut täällä, niin tykkään Männystä tosi paljon! Ihan lempipelaajia on ja tottakai toivon, että onnistuu sentterinä hyvin.
Voi olla myös, että aloituksia on harjoteltu aika paljon. Lisäksi voimaa.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
945

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 417
Eipä tuohon tarvisi parantaa kuin kaksi pistettä. Itse toivon, että taistelisi pistepörssin voitosta ja maagisesta 60 pisteen rajasta. Mutta, joo niin sanottu 50-50 olisi jo kova. 50 pistettä ja 50 pinnaa aloitukset :D.
Minulle riittää 40 pistettä runkosarjassa, jos play offseissa tekee sen finaalisarjan voittomaalin siihen päälle.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 159
Minulle riittää 40 pistettä runkosarjassa, jos play offseissa tekee sen finaalisarjan voittomaalin siihen päälle.
Luonnollisesti. Toki nyt runkosarjassa onnistuminen ylipäätään sinne finaaliin pääsemiseksi vielä korostuu hieman. Onse top 4 jo lähempänä maalia, kun se että joudutaan pelaamaan ylimääräinen pudotuspeli kierros sijoilta 5-12.
 

Mr. Torrance

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
945
Jos viitataan KalPa-sarjan tapaukseen, niin olihan tuo älytön aivopieru tuomareilta. Jos Lappalainen jotain loukkasi, niin se tapahtui kaatuessaan oman kätensä päälle.
Siitä olis oikeiden sääntöjen mukaan Lappalaisen pitänyt lähtee jäähylle estämis/kiinnipitämisestä. Mutta tätä tuomarit ei sopivasti nähneet, vaan näkivät Männyn naurettavan huitasun ja Oscarin arvoisen filmin Lappalaiselta. Mutta poffeissa ja varmaan muutenkin tämmöset huitasut vaan otetaan heti pois.

Aika nollatason viesti alkujaan minulta, mutta ei tässä oo vielä toivuttu täysin keväästä ja katkeruutta on vielä takaraivossa.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 026
Siitä olis oikeiden sääntöjen mukaan Lappalaisen pitänyt lähtee jäähylle estämis/kiinnipitämisestä.

Lisäkakkosen olisi voinut antaa päälle "nolosta kompuroinnista painikiekossa".

Lappalaista saattoi sattuakin käteen, mutta ei varmasti Mäntykiven kevyestä läpsäisystä.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 159
Jos viitataan KalPa-sarjan tapaukseen, niin olihan tuo älytön aivopieru tuomareilta. Jos Lappalainen jotain loukkasi, niin se tapahtui kaatuessaan oman kätensä päälle.
Ja naureskeli viä perään vaihtoaihtiossa kavereille, kun sai myytyä :D.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 896
Mielenkiintoista nähdä miten Mäntykiven kunto on kehittynyt, kun ei ollut armeijaa rasitteena.
Mää heitän tälläisen oman villin veikkauksen.
Mäntykivi tulee olemaan pistepörssin TOP5 tällä kaudella.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös