Matias Mäntykivi

Satunnainen

Luottopelaaja
Viestejä
1 909
Tämähän ei meille "Mänty sentteriksi"- huutelijoille yllätyksenä tulisi. ;)

Kovat odotukset itsellänikin kyllä tähän mieheen. THE kausi tulossa.
Haluaisin tässä kohdassa kuitenkin muistuttaa, että vaikka voittaisi piste- ja maalipörssin niin runkosarjassa kuin pudotuspelissä, ja johdattaisi siinä samalla mestaruuteen, niin millään noista ei olisi mitään arvoa, jos aloitukset olisivat alle 50 %.
 

OTP

Luottopelaaja
Viestejä
3 057
Itse ennustan samanlaista välillä hyvä välillä aivan kuutamolla kautta. Mielellään olen väärässä.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 716
Haluaisin tässä kohdassa kuitenkin muistuttaa, että vaikka voittaisi piste- ja maalipörssin niin runkosarjassa kuin pudotuspelissä, ja johdattaisi siinä samalla mestaruuteen, niin millään noista ei olisi mitään arvoa, jos aloitukset olisivat alle 50 %.
Näin. En usko hetkeäkään, että esim. joku Conor McDavid vaihtaisi 51.1 aloitusprosenttinsa alle 50 ja Stanley Cupiin.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
1 988
Projektion mukaan täysin tehtävissä. 22-vuotiaana 48 pistettä kakkosheppana. Tuo on seuraava ja todennäköisesti viimeinen askel meidän sarjassa.
Joka vuosi mut yllättää, kuinka nuori Mäntykivi vielä on. Tulee tekemään piste-ennätyksensä ja reippaasti yli 50p.
 

Meklari

Luottopelaaja
Viestejä
7 159
Muistetaan siis Mäntykivi oli todella huono aloittaja. Yksi Liigan huonoimmista. Pakko sitä on petrata tai aloitukset ottakoon joku muu. Turha kai tästä vängätä on.
Uskon, että jos jostain asiasta on täällä muistutettu tarpeeksi se on tämä. Tuskin kukaan Ilvestä seuraava ei ole vielä perillä Mäntykiven aloitustaidosta.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 296
Ketäs siellä linjureina oli? Liigan linjatuomareita?
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 296
Pakko olla. Sen verran kovalla itsevarmuudella yks linjuri kerran ripitti zurichin ukkoo alotuksen säännöistä, ettei minkään muun liigan tuomari tollaseen pysty
Jooh, voi olla että Ilves sai jonkin verran etua näistä paikallisista linjureista.
 

Beast

Luottopelaaja
Viestejä
1 111
En halua mitään sympatiapisteitä, mutta mun täytyy rehellisesti myöntää olleeni väärässä Mäntykiven suhteen. Ainakin tähän mennessä.

Arvostelin vähän liian kovaa sentteritaitoja ja aloitukset ovat myös näemmä kehittyneet. Hyvä Mänty! Ota se paikka sieltä sentterien eliitistä.
 

HK88

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
145
En halua mitään sympatiapisteitä, mutta mun täytyy rehellisesti myöntää olleeni väärässä Mäntykiven suhteen. Ainakin tähän mennessä.

Arvostelin vähän liian kovaa sentteritaitoja ja aloitukset ovat myös näemmä kehittyneet. Hyvä Mänty! Ota se paikka sieltä sentterien eliitistä.
Ei se mitään. Olen valmis antamaan anteeksi myös senkin, että olisit valmis maksamaan profiilikuvasi pelaajalle +200k palkkaa. :)
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 896
Ei se mitään. Olen valmis antamaan anteeksi myös senkin, että olisit valmis maksamaan profiilikuvasi pelaajalle +200k palkkaa. :)
Masin olisi helposti pelitaitojensa puolesta Ilveksen puolustuksen palkka kuningas.
 

Samankaltaiset ketjut

Ylös