jurgen
Tähtipelaaja
Päteviä senttereitä saa ja tulee olla vähintään 5 kappaletta.Tuossa on jo 4 sentteriä ja päteviä. Enempää sei tarvita. pitää huomioida myös resurrssit eikä haaveilla kuuta taivaalta
Päteviä senttereitä saa ja tulee olla vähintään 5 kappaletta.Tuossa on jo 4 sentteriä ja päteviä. Enempää sei tarvita. pitää huomioida myös resurrssit eikä haaveilla kuuta taivaalta
Kyllähän viime kaudella nelosella oli eroa kuin yöllä ja päivällä, kun lieriö tuli ja nimeen omaan positiivisessa mielessä.Mielestäni ihan hyvää tekemistä Mikeltä jälleen. Tekee pieniä asioita, jotka kuitenkin ovat voittavia.
Tänään tuohon viimeiseen maaliin ensin hyvä kamppailu, josta kiekko jäi meille. Sen jälkeen kelpo syöttö Nättiselle. Siitä ajoi suoraviivaisesti maalille ja otti Jypin puolustajat kimppuunsa, jolloin Könönen jäi takatolpalle vapaaksi.
Ja pakkohan tuota kykyä härnätä vastustajaa on ihailla. Olikohan kolmannessa erässä, kun Friman väänsi vihellyksen jälkeen vastustajan kanssa. Jyppiläinen jäi jotain huutelemaan siihen, kun Ilves jo vaihtoi pelaajia. Lieriö siinä sitten katse eri suuntaan luisteli päin vastustajaa ja antoi muistutustöytäisyn siihen päälle. Samaa harrasti myös viime visiitillään.
On (ja oli jo viime keväänä) omia suosikkeja, vaikka ehkä tämän suhteen olenkin täällä vähemmistössä. Aloituksissa vielä(kin) parannettavaa.
Ei Mike ylivoimalla enää ole sen jälkeen kun Svej ja Ratinen palaavat. Tämä on nyt tällä hetkellä vain tätä.On kyllä aivan törkeän puisia ratkaisuja hyökkäyspäässä. Ja pelaa vielä kaikenlisäksi ylivoimaa. Hieman tämä sentteristö jännittää, kun vaan yksi luo kunnolla ylöspäin ja ei voiteta aloituksia edes.
On kyllä aivan törkeän puisia ratkaisuja hyökkäyspäässä. Ja pelaa vielä kaikenlisäksi ylivoimaa. Hieman tämä sentteristö jännittää, kun vaan yksi luo kunnolla ylöspäin ja ei voiteta aloituksia edes.
Tämänkin takia se yksi laatulaituri tarvittaisiin tuomaan kiekkolista taitoa esim. ylivoimalle. Mäntykivi on senttereistä ainoa, jolla on taitoa ja x-faktoria kiekollisten ratkaisujen suhteen. Muu kolmikko taistelee, vääntää, puolustaa ja toivottavasti voittaa aloituksia vielä jossain vaiheessa kevättä.Juu. On kyllä valmentajan ja kannattajan painajainen, että hyökkäyspäässä pärjääviä senttereitä ei ole kuin yksi. Maksimissaan nelossentteri, ei yhtään enempää.
Laiturit ovat tällä kaudella olleet Björqvist, Väisänen, Könönen ja Bau.Kyllä ainakin itse olen hieman pettynyt O learyn antiin. Paljon pyörii miehen ketju omisss, eikä aloitusympyrässä luista. Vielä on tekemistä, mutta annetaan aikaa.
Ihme on jos ei herraa vaivaa jo masennus.Laiturit ovat tällä kaudella olleet Björqvist, Väisänen, Könönen ja Bau.
Tämä on kyllä tosiaan aika iso lieventävä asianhaara. Tosin varsinkin noiden laiturien kanssa aloitustappiot ovat todella tuskaisiaLaiturit ovat tällä kaudella olleet Björqvist, Väisänen, Könönen ja Bau.
Ei mikään ihme että on oltu omissa.
Se mitä O’Leary teki viime ja tänä vuonna niin se että omissa pyöritään ei tarkoita että koko ajan kolisee ja jätkillä on runkosarjan lopussa -15 tehotilasto.
Todennäköisesti ihan peluutusrytmin ja erikoistilanteiden jaon kannalta näin. Borgi pelaa kuitenkin av:t ja ratkaisuhetket omissa. Tänään nyt vain 16min peliaika, että ei mikään mahdoton, mutta mieluummin niin, kun huomennakin on peli. Eihän O'Leary siellä yv pelaa sekuntiakaan sitten kun Ratinen ja Svejkovsky pelaavat. Pitäkööt nyt paikkaa.Pääsi muutaman kerran kääntymään kaikessa rauhassa kiekon kanssa hyökkäysalueella ja veti jonkun todella oudon ripuli kiekon kohti maalia/ohi. Jopa Kos sai pedattua yhden paikan. Vaikka se yksi maali tulikin Tapparaa vastaan niin 20 peliä 2 pistettä Ilves uran aikana kertoo oleellisen. Hyökkäyspään vaistot on kyllä aika vähäiset.
Miksihän muuten O Leary edes pelaa ylivoimaa ennen Borgia. Aika kummallista mielestäni.
Voi olla. Itse yllätyin, ettei tullut mitään käytösjäähyä. Eikö tuommoisesta voi antaa?Vähä fiilis et teki tarkoituksella tuon laukauksen vihellyksen jälkeen. Halusi viel enemmän KEspoon pelaajat sekasin itse pelistä.
Voi olla. Itse yllätyin, ettei tullut mitään käytösjäähyä. Eikö tuommoisesta voi antaa?
Voi olla. Itse yllätyin, ettei tullut mitään käytösjäähyä. Eikö tuommoisesta voi antaa?
Löökehän sai Porissa juuri vihellyksen jälkeen laukomisesta jäähyn.