Siirsin vastauksen tänne, koska aihe ei liity Ilveksen nykytilaan.
Millä tavalla multinick liittyy tähän asiaan? Jäi vähän epäselväksi.
Sanaa multinick oleellisempaa tässä keskustelussa oli asiayhteys eli miksi minun pitäisi perustella sen enempää tietoni lähteistä? Kun nostit esille yhden vastaukseni toiselle nimimerkille, niin vanhempi palstalainen olisi saattanut muistaa, että tuo toinen nimimerkki on muutamankin kerran penännyt, että minä työskentelen Ilveksen toimistolla. Vielä kerran voin vakuuttaa, että en ole IH:n tai Ilves ry:n palveluksessa.
En ollut tutustunut sinun kirjoitushistoriaasi ennen kuin nyt, kun jäin ihmettelemään, että miksi takerruit tähän, kun sanoin, ettet uutena kirjoittajana voinut tästä aiheesta tietääkään (ja sivulauseessa jatkoin ellet ole multinick). Nyt, kun tutustuin kirjoituksiisi, niin sieltä löytyi.
... On olemassa varmasti henkilöitä, jotka haluavat aloittaa "pelin" alusta uudella nimimerkillä. Voi olla, että vuosien saatossa on kirjoittanut typeriä asioita tai jopa paljastanut oikean minänsä....
...Haluan kirjoittaa ilman menneisyyden painolastia. Vanhan nimimerkkini identiteetti vuodettiin Ilves.commin foorumilta eteenpäin. Arvostelin shortsipoikia liikaa. Samalla nimimerkillä kirjoitin täälläkin vuosia sitten.
Mikäli olisin tutustunut kirjoitushistoriaasi (eihän kukaan lue toisen kirjoitushistoriaa läpi vastatessaan toiselle) ennen vastaustani, niin olisin osannut vastata tarkemmin. Eli nyt näkisin, että olet vanha konkari, joka on vaihtanut nimimerkkiä tällä palstalla ilmeisesti ainakin kerran. Mutta kirjoituksestasi voi päätellä, että pidit joko pitkän tauon tässä välissä tai mahdollisesti kirjoitit tässä välissä ("
Samalla nimimerkillä kirjoitin täälläkin vuosia sitten") jollakin kolmannella nimimerkillä.
Minusta itse aiheessa, jossa olit kiinnostunut minun yhteydestäni Risto Jaloon, olisi riittänyt sinulta vastaukseksi, että olet pitkään ollut palstalla, mutta et vain ole lukenut niitä useita minun kirjoituksiani, joissa olen avoimesti kertonut, etten ole Ilveksen työntekijä.
Itsehän olen kanssasi siinä mielessä kohtalontoveri, että arvostellessani Ilves Hockeyn toimintaa, niin sain puhelun Esa Honkalehdolta, joka sitten ripitti minua kirjoituksistani. Joku kolmas taho oli paljastanut Honkalehdolle henkilöllisyyteni. No, itse olen jatkanut Kuntona, vaikka henkilöllisyyteni on hyvin monelle tiedossa. Tein näin siksi, koska koen, että pystyn vieläkin seisomaan kaikkien kirjoituksieni takana, vaikka aikaa on kulunut paljon.
Samalla tätä viestiketjua katsoessani huomaan, että olet tuossa yllä kommentoinutkin minun kirjoituskieltoa useammankin kerran. Se on hyvä, kun tekemiseni kiinnostaa.