NHL

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
617
McDavid on maailman paras pelaaja. Tästä ei ole siis edes mitään kilpailua.
Juuri näin, en itse jaksa enää edes vaivautua selittelemään mitään miksi hän on heittämällä maailman paras pelaaja nyt ja tulee olemaan vielä pitkään. Jokaisella on toki oma mielipide mutta en vain ymmärrä millä silmillä joku näkee pelaajan joka on parempi kuin McDavid?
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 853
Fun fact:
Floridalla meni 31 vuotta perustamisesta voittaa Stanley Cup. Ilveksen edellisestä mestaruudesta on... niin
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 934
Olihan siellä suomalaisnelikko ihan liekeissä seiskapelissä, Barkov on kahteen suuntaan ihan kurko, Lundell ja Luostarinen loi paikkoja ja puursi väkevästi, tuo Mikkola minut on yllättänyt, putki kulkee ja laidat ryskyy!
Nättiä saada Suomeen näin monta uutta Stanley Cup-voittajaa!
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
617
Mitään muutakuin Oilersin kiriessä 0-3 tappioasemaa otteluvoitoissa tasoihin painoi 8 pistettä kahteen otteluun. Joo ratkaisevassa finaalissa jäi vähän kesyksi esitys.
Juuri tämä ja joku nhl asiantuntija kertoi, että tuossa mitataan johtajuutta kuinka johdat joukkoja kun kokoaika veitsi kurkulla. Hienosti kärräs joukkueensa kohti seiskapeliä 3-0 tappioasemasta..tällä kertaa ei onnistunut voittamaan.. ensi kaudella uskon että nähdään aivan saatanan kova Edmonton. Tuo tunne mikä heille jäi, kun häviät finaalien Game7, et vain halua kokea vastaavaa uudestaan. Tekisikö Edmonton ensi kaudella saman mitä Florida nyt? Toivon ainakin, vamos Oilers!!
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 934
Oikea JOUKKUE voitti, vaika Oilers laittoi hantiin, niin sillä yhdellä kentällä ei kuuhun mennä.
Tämä, jo kakkosketjussa alkoi materiaalietu olla Floridalla, pakistosta nyt puhumattakaan.
Jos Edmonton saa tohon taakse rakennettua pikkasen kovempaa luokkaa olevia alaketjuja, niin voi hyvinkin olla 5 vuoden sisällä mestari.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 489

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Juuri tämä ja joku nhl asiantuntija kertoi, että tuossa mitataan johtajuutta kuinka johdat joukkoja kun kokoaika veitsi kurkulla. Hienosti kärräs joukkueensa kohti seiskapeliä 3-0 tappioasemasta..tällä kertaa ei onnistunut voittamaan.. ensi kaudella uskon että nähdään aivan saatanan kova Edmonton. Tuo tunne mikä heille jäi, kun häviät finaalien Game7, et vain halua kokea vastaavaa uudestaan. Tekisikö Edmonton ensi kaudella saman mitä Florida nyt? Toivon ainakin, vamos Oilers!!
Jesse Puljujärvi .. sanonpahan vaan.. nostelisi Oilers kannua jos olisi kiinni pitänyt hänestä :)
 

Puujalka

Luottopelaaja
Viestejä
2 934
Mä olen väärässä. Silti sitä mieltä, että MvDavella on fanit kun Ronaldolla
Ois kyllä kiva kuulla, että kuka sitten haastoi Ronaldoa/Messiä viimeisen 15 vuoden ajan? Nyt on se tilanne, että McDavid on ihan suvereeni pelaaja eikä kukaan pääse lähellekään.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
16 237
Kuuntelin nyt Mr. Mäkisen selostuksen kun SC ratkesi.

Ei vaikuttanut yhtään etukäteen mietityltä kiekumiselta vaan täysin spontaanilta reaktiolta :D

Mää kun luulin, että Panthers voitti, eikä pelkästään Barkov, mutta olin väärässä ja Mr. Junnuvalmentaja oikeassa.
 

King98

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
617
Kuuntelin nyt Mr. Mäkisen selostuksen kun SC ratkesi.

Ei vaikuttanut yhtään etukäteen mietityltä kiekumiselta vaan täysin spontaanilta reaktiolta :D

Mää kun luulin, että Panthers voitti, eikä pelkästään Barkov, mutta olin väärässä ja Mr. Junnuvalmentaja oikeassa.
Jep katsoin viaplaylta tuon pelin, mietin hetken, että kai selostajan kuuluu ensimmäisenä kertoa mikä joukkue voittaa.. ? vaikka sit kuinka olisi Barkovin fanipoika, kaveri yms. :D
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 590
Kuuntelin nyt Mr. Mäkisen selostuksen kun SC ratkesi.

Ei vaikuttanut yhtään etukäteen mietityltä kiekumiselta vaan täysin spontaanilta reaktiolta :D

Mää kun luulin, että Panthers voitti, eikä pelkästään Barkov, mutta olin väärässä ja Mr. Junnuvalmentaja oikeassa.
Ei tuota Mäkistä vaan jaksa kuunnella :D.
 

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
3 886
Ylös