LuikuriTattinen
Luottopelaaja
Oikea JOUKKUE voitti, vaika Oilers laittoi hantiin, niin sillä yhdellä kentällä ei kuuhun mennä.
Tämä, jo kakkosketjussa alkoi materiaalietu olla Floridalla, pakistosta nyt puhumattakaan.Oikea JOUKKUE voitti, vaika Oilers laittoi hantiin, niin sillä yhdellä kentällä ei kuuhun mennä.
Tappara-legenda Niko Mikkola mainittu.![]()
Tappara sai kaksi uutta Stanley Cup -voittajaa – erikoinen yksityiskohta yhdistää heistä kolmea
Kanada-malja on jäänyt toistaiseksi vain haaveeksi Tapparassa pelaamisen jälkeen Stanley Cupin voittaneille.www.aamulehti.fi
Mä kun luulin että Florida voitti Cupin, eikä tapsukka.
Jesse Puljujärvi .. sanonpahan vaan.. nostelisi Oilers kannua jos olisi kiinni pitänyt hänestäJuuri tämä ja joku nhl asiantuntija kertoi, että tuossa mitataan johtajuutta kuinka johdat joukkoja kun kokoaika veitsi kurkulla. Hienosti kärräs joukkueensa kohti seiskapeliä 3-0 tappioasemasta..tällä kertaa ei onnistunut voittamaan.. ensi kaudella uskon että nähdään aivan saatanan kova Edmonton. Tuo tunne mikä heille jäi, kun häviät finaalien Game7, et vain halua kokea vastaavaa uudestaan. Tekisikö Edmonton ensi kaudella saman mitä Florida nyt? Toivon ainakin, vamos Oilers!!
Tää oli aamumouholta jo aika hyvä kun Raskia ei laskettu toisessa jutussa Tamperelaisena cup-voittajana.Tappara-legenda Niko Mikkola mainittu.
Ei sovi unohtaa meillä vahvoissa huhuissa pyörinyttä tommi huhtalaa.Tappara-legenda Niko Mikkola mainittu.
Ois kyllä kiva kuulla, että kuka sitten haastoi Ronaldoa/Messiä viimeisen 15 vuoden ajan? Nyt on se tilanne, että McDavid on ihan suvereeni pelaaja eikä kukaan pääse lähellekään.Mä olen väärässä. Silti sitä mieltä, että MvDavella on fanit kun Ronaldolla
Jep katsoin viaplaylta tuon pelin, mietin hetken, että kai selostajan kuuluu ensimmäisenä kertoa mikä joukkue voittaa.. ? vaikka sit kuinka olisi Barkovin fanipoika, kaveri yms.Kuuntelin nyt Mr. Mäkisen selostuksen kun SC ratkesi.
Ei vaikuttanut yhtään etukäteen mietityltä kiekumiselta vaan täysin spontaanilta reaktiolta
Mää kun luulin, että Panthers voitti, eikä pelkästään Barkov, mutta olin väärässä ja Mr. Junnuvalmentaja oikeassa.
Se oli kyllä aika myötähäpeää herättävä hetki, Nemo muisti mainita myös muut suomalaisetJep katsoin viaplaylta tuon pelin, mietin hetken, että kai selostajan kuuluu ensimmäisenä kertoa mikä joukkue voittaa.. ? vaikka sit kuinka olisi Barkovin fanipoika, kaveri yms.![]()
Ei tuota Mäkistä vaan jaksa kuunnellaKuuntelin nyt Mr. Mäkisen selostuksen kun SC ratkesi.
Ei vaikuttanut yhtään etukäteen mietityltä kiekumiselta vaan täysin spontaanilta reaktiolta
Mää kun luulin, että Panthers voitti, eikä pelkästään Barkov, mutta olin väärässä ja Mr. Junnuvalmentaja oikeassa.
Tässä videossa näkyy hyvin miksi olin tässä sarjassa Oilersin puolella.
McDavid on maailman paras pelaaja. Tästä ei ole siis edes mitään kilpailua.
Älä siteraa Raipea. Tarkka siteeraus: ''valmentaja puhuu paskaa''.Puhut paskaa t. Aamulehden otsikko![]()
Aleksander Barkov on nyt maailman paras jääkiekkoilija, mutta ystävä Tapparasta pesee hänet yhä kahdessa pallopelissä
Anton Levtchi on kulkenut Aleksander Barkovin kanssa yhteisiä polkuja kolmen vanhasta lähtien.www.aamulehti.fi
Rikon lomaani, mutta, McDavea kritisoineena, ohan toi paskaaPuhut paskaa t. Aamulehden otsikko![]()
Aleksander Barkov on nyt maailman paras jääkiekkoilija, mutta ystävä Tapparasta pesee hänet yhä kahdessa pallopelissä
Anton Levtchi on kulkenut Aleksander Barkovin kanssa yhteisiä polkuja kolmen vanhasta lähtien.www.aamulehti.fi
IIHF:llä ja NHL:llä on eri säännöt.
Ei tullut tappion jälkeen McJeesus hakeen omaa pystiään.
Mikä katkeruus?Melkosen lapsellista tämä katkeruus barkovin tappara taustasta.
Toivotaan että meiltä joskus tulee saman kategorian pelaaja maailman huipulle.
Barkov huikea pelaaja ja kuten kirjoitettu, todennäköisesti tällä hetkellä kokonaisvaltaisessa pelaamisessa maailman ykkönen.
Upeeta tampere ja barkov.
Syytä olla meidän kaikkien ylpeä uusista suomalaisista sc voittajista.