Tän vois mun mielestä laittaa vaan suoraan joka peliin. En nyt alun haparoinnin (loukista toipuminen?) jälkeen oo nähnyt huonoa peliä Frimanilta. Joka alivoimalla vähän toivoin, että vetäis koko alivoiman.Hyvä peli tänään.
Pakiston parhaita tänään, mutta jalalla vaikeuksia Kalpaa vastaan (niinkuin melkein kaikilla tänään).Hyvä peli tänään.
Ja teki vielä maalinkin.Mä toivon, että jokanen alkukauden (ja pitkin kautta) ulissut tulee tänne nyt kertomaan kuinka paska on Niklas Friman. Joukkue suli tänään, mutta Friman pelas tasollaan koko ajan. Pisimmät minuutit ja järkyttävän kovaa työtä ja viisaita ratkaisuja.
Nyt kun koko muu joukkue nousis Niken tasolle, niin olis vähän helpompaa taas elämä.
Täysin samaa mieltä.Onneksi tämä mies jatkaa meillä.
Et vittu ole tosissas.Kapteenin natsat pois, sopimus purkuun ja helvetin kauas. Aivan järkyttävän paska (taas) tänään.
Onko @Neljätoista päässyt foorumille sivunickin avulla?Kapteenin natsat pois, sopimus purkuun ja helvetin kauas. Aivan järkyttävän paska (taas) tänään.
Oon täysin tosissani. Palkka tuskin kovin pieni ja jos taso on tätä luokkaa, niin en jäis kaipaan sekunttiakaan.Et vittu ole tosissas.
Yks joukkueen parhaimmista pelaajista ja hienoo että jatkaa, helvetin moni saa lähteä kyllä.Kapteenin natsat pois, sopimus purkuun ja helvetin kauas. Aivan järkyttävän paska (taas) tänään.
Jaa selvä karu on taso jos plussalle pääsi esityksillään.Yks joukkueen parhaimmista pelaajista ja hienoo että jatkaa, helvetin moni saa lähteä kyllä.