Niin eikös Ilves nytkin jaa klubinsa Tapparan kanssa ja koska bunkkeri ei ole moduulitila on siellä Tapparankin jutut jossain määrin esillä? Se, että moduulitila voidaan rakentaa jokaiseen tilaisuuteen Ilveksen näköiseksi, on vain mahdollisuus, ei mahdollinen ongelma.
Jakaa jakaa ja eihän Hakametsän bunkkeri missään nimessä mikään hyvä ole. Mahdollisen ongelman näen vain siinä, että klubin hyöty/exclusiivisuus kärsii siitä, että Areenan puitteet ovat potenssiin kymmenen Hakametsään verrattuna, niin silloin myös klubilta pitää odottaa vähintääkin saman tasoista suoritusta.
Eksklusiivit pelaaja-, valmentaja- ja muut Ilves-henkiset haastattelut oikealla lavalla, niin että koko klubiväki pystyy näkemään haastateltavat. Kauniit, Ilveksen näköiset ja seuran väreissä olevat viihtyisät tilat, joissa ruokatarjoilu ei ole haastattelupisteen edessä. Klubilaisille jatkot pelien jälkeen, jossa on jollekin artistillekin tilaa tulla soittamaan. Klubi, jonne on vaivatonta kulkea omalta katsomopaikalta.
Yllämainituissa asioissa on ainakin ollut puutteita Hakametsässä. En tiedä miten nyt.
Jep näihin Hakametsän ongelmiin varmasti tuleekin parannus pois lukien kulku, mistä luonnollisesti on vaikea sanoa vielä mitään. Silti näkisin/toivoisin Ilveksen kehittävän tuohon vielä muutakin. Itse kun en näe buffet-pöydän ja muutaman haastattelun riittävän Areenan/keskustan tarjontaa vastaan.
Tämän vuoksi itse toivoinkin Ilvekselle omaa sports bar/museo/klubi-yhdistelmää, missä juurikin se tila loisi sen lisäarvon hankkia klubikortti/klubilippu. Vähän niin kuin oma "miesluola" Areenan sisällä. Mutta niin kuin kirjoitin tämä on vain oma mielipide ja en minä tietenkään mitään ratkaisua tässä vaiheessa moiti. Lähinnä vain esitän yhden monista Areenan tuomista haasteista, mikä toki on myös iso mahdollisuus oikein toteutettuna.
Ei kai se mikään
halli ole.
uroslive.com
Käytin sanaa halli lähinnä korostamaan omia vastakkaisia mieltymyksiäni, mutta vaikka kuvat toki promoversioita ovatkin, niin aika korkealta tilalta tuo näyttää.