Siiselisaatana
Vakiokokoonpanossa
on kylläLaitetaan nyt vaikka tänne:
Taasko on seisomakatsomossa vierailemassa noita HK Kurbads:in kannattajia?
Ainakin bandis on taas aitaan kiinnitetty.
on kylläLaitetaan nyt vaikka tänne:
Mikä/kuka porukka on HK Kurbads?Laitetaan nyt vaikka tänne:
Syyskuun CHL-peleissä olivat ainakin.Onko tälläsiä vierailuja ollut useamminkin? En oo itse aiemmin nähnyt, ihan jees että tulee kauempaa vierailijoita.
Mennääs sitten nopeasti faktat läpi tästä keissistä, mistä tietämättömät täällä taas faktoja kertoo.
Henkilö X (alaikäinen) on lähtenyt toisen, henkilö y (myös alaikäinen) perään hallin käytävällä, lyönyt kerran ohi tästä henkilö x, ja henkilö y lyönyt takaisin, osuen.
Kukaan aikuinen ei ole koskenut kehenkään alaikäiseen
Tämä teinien nahistelu ei liity Osaston toimintaan millään tasolla.
Siltä varalta, että mouhareiden osallistuvat osapuolet lukevat tämän; Ennenkun puette kompassia, casualia, ja hulivaatetta päällenne, niin kannattaa perehtyä niiden symboliikkaan. Jos juokset huligaani kledjut päällä jotain kohti, niin siinä kohtaa on turha alkaa somessa uhriutumaan, kun nenään sattuu. Tuolla ette saa sitä huligaani rispectiä, minkä takia niitä vaatteita larppaatte, ja sitten puhutte rikosilmoituksista ja vielä perätöntä paskaa aikuisten hakanneen lapsia.
Varmaan kyllä hienoja reissuja heille, muistaakseni Riiasta on myös halpoja lentoja suoraan Tampereelle.Latvialaiset oli eilenkin paikalla. Ja ihmekö tuo? Paikallispeliä parempaa tunnelmaa ei ihan heti löydy.
Toki heilläkin oli Ilves-fanikamaa päällä.
Olivat myös Vaasassa mikäli en aivan väärin muista. Peukku heille.Latvialaiset oli tosiaan jo CHL peleissä ja niiden jälkeen osan kanssa baarissa. Tykästyivät heti Ilvekseen ja meidän katsomon menoon ja sanoivat tulevansa uudelleen. Nyt sitten tulivat.
Sitten kun tiedotat(?) tapauksesta naapurifoorumille, suosittelen pysymään vain itse väkivaltatapauksen kuvailemisessa, eli faktat siitä pöytään ilman vaatemerkkeihin jne. liittyviä osuuksia. Tai mikä mä olen mitään neuvomaan, mutta uskoisin, että tällä tavalla viesti menee parhaiten perille, eikä sitä sen sijaan viedä naapurin puolelta tarkoituksellisesti sivuraiteille, eli ihmetellään tyyliin "yritätkö nyt sanoa, että tiettyjä vaatemerkkejä käyttämällä ansaitsee saada turpaan" tjms.
Juu, tiedän ja en todellakaan tarkoittanut, etteikö tuo olisi ollut ihan aiheellinen huomio. Tarkoitin vain, että naapurin puolellahan tuo olisi viety sivuraiteille väkisin, mikä olisi ollut pois oleellisesta, eli faktoista itse tapausta koskien.Heidän väki tiedottaa itse, kun myötähäpeältään kerkeävät.
Ei vaatemerkki oikeuta saamaan kuonoon, mutta tässä pitää tietää kulttuuria ja noiden symbolien merkityksiä, joita henkilöt olivat ylläpitäneet, ja toivottavasti täydessä ymmärryksessä.
Vähän sama kun kantaisi hakaristiä, ja olisi ymmällään, jos joku haukkuu natsiksi.
Jos jollain sattumalla käyn Riikassa niin täytyy tsekkaa onko Kurbadsilla kotiottelu samaan aikaanLatvialaiset oli tosiaan jo CHL peleissä ja niiden jälkeen osan kanssa baarissa. Tykästyivät heti Ilvekseen ja meidän katsomon menoon ja sanoivat tulevansa uudelleen. Nyt sitten tulivat.
Osaako muuten kukaan sanoa mihin on se iso mustakeltavihreä kanntuslippu hävinnyt
Mihin tää kannatuslippu on hävinnyt ei oo muutamaan peliin ollu käytössä
Pesussa. Palaa mahdollisesti seuraavaan peliin.Osaako muuten kukaan sanoa mihin on se iso mustakeltavihreä kanntuslippu hävinnyt