harkkapilli
Luottopelaaja
Latvialaiset oli eilenkin paikalla. Ja ihmekö tuo? Paikallispeliä parempaa tunnelmaa ei ihan heti löydy.
Toki heilläkin oli Ilves-fanikamaa päällä.
Varmaan kyllä hienoja reissuja heille, muistaakseni Riiasta on myös halpoja lentoja suoraan Tampereelle.Latvialaiset oli eilenkin paikalla. Ja ihmekö tuo? Paikallispeliä parempaa tunnelmaa ei ihan heti löydy.
Olivat myös Vaasassa mikäli en aivan väärin muista. Peukku heille.Latvialaiset oli tosiaan jo CHL peleissä ja niiden jälkeen osan kanssa baarissa. Tykästyivät heti Ilvekseen ja meidän katsomon menoon ja sanoivat tulevansa uudelleen. Nyt sitten tulivat.
Sitten kun tiedotat(?) tapauksesta naapurifoorumille, suosittelen pysymään vain itse väkivaltatapauksen kuvailemisessa, eli faktat siitä pöytään ilman vaatemerkkeihin jne. liittyviä osuuksia. Tai mikä mä olen mitään neuvomaan, mutta uskoisin, että tällä tavalla viesti menee parhaiten perille, eikä sitä sen sijaan viedä naapurin puolelta tarkoituksellisesti sivuraiteille, eli ihmetellään tyyliin "yritätkö nyt sanoa, että tiettyjä vaatemerkkejä käyttämällä ansaitsee saada turpaan" tjms.
Juu, tiedän ja en todellakaan tarkoittanut, etteikö tuo olisi ollut ihan aiheellinen huomio. Tarkoitin vain, että naapurin puolellahan tuo olisi viety sivuraiteille väkisin, mikä olisi ollut pois oleellisesta, eli faktoista itse tapausta koskien.Heidän väki tiedottaa itse, kun myötähäpeältään kerkeävät.
Ei vaatemerkki oikeuta saamaan kuonoon, mutta tässä pitää tietää kulttuuria ja noiden symbolien merkityksiä, joita henkilöt olivat ylläpitäneet, ja toivottavasti täydessä ymmärryksessä.
Vähän sama kun kantaisi hakaristiä, ja olisi ymmällään, jos joku haukkuu natsiksi.
Jos jollain sattumalla käyn Riikassa niin täytyy tsekkaa onko Kurbadsilla kotiottelu samaan aikaanLatvialaiset oli tosiaan jo CHL peleissä ja niiden jälkeen osan kanssa baarissa. Tykästyivät heti Ilvekseen ja meidän katsomon menoon ja sanoivat tulevansa uudelleen. Nyt sitten tulivat.
Osaako muuten kukaan sanoa mihin on se iso mustakeltavihreä kanntuslippu hävinnyt
Mihin tää kannatuslippu on hävinnyt ei oo muutamaan peliin ollu käytössä
Pesussa. Palaa mahdollisesti seuraavaan peliin.Osaako muuten kukaan sanoa mihin on se iso mustakeltavihreä kanntuslippu hävinnyt
Mielenkiintoista, että tapparan foorumilla perjantain keissiä puidaan edelleen täyden paskapuheen ympäröimänä. Sinioransseihin on oltu yhteydessä useampaan otteeseen, ja heillä on täysi tieto tapahtuman oikeasta kulusta, joka areenan valvontanauhaltakin selviää.
Kuitenkaan eivät ole asiaa saanneet oikaistua, kun ovat huomanneet kuinka paljon tästä on saatu Ilvesleiriin aiheutettua hämmennystä.
Ultras-alaikäveljekset vaihtaneet tarinaa "Emme tietoisesti valehdelleet" muotoon, ja samaa paskapuhetta suoltavat silti pihalle.
Tässä kohtaa ei voi enään muutakuin nauraa. Niin on oltu kovaa huligaania internetissä ja tarrotettu kaupunkia, tämän toisen veljeksen instagram-käyttäjä on joka tarran alakulmassa, ja nyt kehdataan uhrautua ja puhua paskaa netissä
Saramagoille ja muille mouhiksille tiedoksi, odottakaa vain kun asia selviää poliisien kautta Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa.
Uskottavuuden rippeetkin on nyt lakaistu matonalle
Toki saitte itellenne hienon buustin, ja varmaan lehtivinkit tuottavat teille haluttua tulosta. Onko käynyt siellä kellään mielessä, miksei asiasta ole kukaan lehti kirjoittanut?