harkkapilli
Luottopelaaja
Tapahtuneesta ei ole vielä selvyyttä ainakaan itsellä ja olen muutenkin sen suhteen keskustelupalstakirjoittelun varassa. Sen lisäksi siitäkään ei ole ainakaan minulla tietoa liittyykö tapahtunut millään tavalla Osaston toimintaan tai sen jäseniin.Sanon nyt vielä sen että arvostan Osastoa kannustamisen osalta. Jotenkin tuntuu että nyt vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista siellä. Tuossa kannustamisessakin tapahtuu kyllä herkästi ylilyöntejä ja huudellaan vaikka ja mitä. Eilen on itse lähdetty pelaamaan lipunryöstöä, niin on aika lapsellista touhua.
Siksi ennen asioiden selviämistä ei kannattaisi julistaa niin suurella varmuudella, että tässä on kyse Osaston toiminnasta. Kannattaa siis rauhoittua ja odottaa, että asia selviää.
Toki, jos tapahtunut liittyy jotenkin Osastoon, niin minäkin odotan tekijälle/tekijöille sieltäkin suunnasta seurauksia ja tapahtuneen julkista tuomitsemista. Osastolla ei ole ollut tapana tuomita tai pyydellä anteeksi näitä, mutta ei näitä voi villaisellakaan painaa, koska silloin tuollaiselle toiminnalle annetaan samalla myös jonkinlainen hyväksyntä.
Jos perustelu on, että silloin saisi koko ajan olla pyytelemässä anteeksi, niin silloin kannattaisi miettiä sitä toimintaa, porukan ruodussa pitämistä ja miksi liian usein tulee eteen niitä tilanteita, joissa joku porukan jäsen mokaa.