Osasto 41

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen

SiniOranssi_Kolmospaita

Luottopelaaja
Vai voisiko nimimerkin vain laittaa jäähylle? Pysyy ketjukin lukukelpoisena.

Itse asiaan, Osasto piti hienosti ääntä tänään!
Eihä se tee mitään väärää.

Ja kyllä Osasto piti hienosti ääntä. 100-0 veitte katsomossa

• Tykkää
Reactions: 000

Diego de la Vega

Vakiokokoonpanossa
Tämä ei liity suoraan tämän päivän peliin vaan yleisesti.

Ei tietenkään ketään saa lyödä.

Täällä meidän pikku lintukodissa vaan välillä unohtuu, että järkeä kannattaisi käyttää.

Isossa pahassa maailmassa ei esimerkiksi mennä fiilistelemään Sao Paolon slummeihin vaikka se olisikin ihan yhtä sallittua kuin vieraspäätyyn meneminen Tampereella.

Prophet

Luottopelaaja
Aika usein löytyy 12700 joukosta joku hölmö joka sortuu väkivaltaan mut iha turvallisuus syistä molemmille on omat katsomot. Päivän naurut kyl tuli Jaakko Parkkalista. Kai sen ny jokainen tietää et kysees Jokeri kannattaja ja läppä jätkä.Mouhot vissii repiny tästä pelihousunsa.

Suhteellisen läheltä tätä Parkkalin showta tänään seuranneena voin todeta, että ainakaan minä en huomannut Tapparan fanikatsomon millään lailla provosoituneen tilanteesta. Siellä lähinnä Tapparafanit jättivät koko homman huomiotta ja Ilves-kannattajissa tempaus puolestaan aiheutti myötähäpeää. Eli kekkuli keräsi lähinnä epäuskoista päiden pudistelua ja sääliä. Lisäksi hyvät naurut tuotti Parkkalin laukku, joka muistutti naisten rantakassia.

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Suhteellisen läheltä tätä Parkkalin showta tänään seuranneena voin todeta, että ainakaan minä en huomannut Tapparan fanikatsomon millään lailla provosoituneen tilanteesta. Siellä lähinnä Tapparafanit jättivät koko homman huomiotta ja Ilves-kannattajissa tempaus puolestaan aiheutti myötähäpeää. Eli kekkuli keräsi lähinnä epäuskoista päiden pudostelua ja sääliä. Lisäksi hyvät naurut tuotti Parkkalin laukku, joka muistutti naisten rantakassia.

Kyllähän tuollainen perseily ottaa aivoon mutta minkäs teet, Parkkali on kyllä aivan kummelihahmo, aina ollut. Ei tässä silti parane ruveta lietsomaan riitaa mutta Telialle ei kyllä parane rahaa kantaa jatkossakaan.

Tesoman maalitykki

Luottopelaaja
Tämähän se toimintatapa pitäisi olla. Haetaan järkkäri paikalle. Eikä aleta itse setvimään, uhkailemaan ja lopulta hakkaamaan.
Ei nyt liioitella ei siellä ketään ole henkihieveriin hakattu puhe oli yhdestä lyönnistä ei tietenkään oikein ole. Voisihan vieraspäädyn ovilla olla päästämättä sisään jos on vastustajan kannattaja.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Asioista pitää pystyä keskusteleen ilman provosointia.
Tuleeko osasto 10.3 pelattavaan paikallispeliin
Tuskin. Ovat niin ylpeitä ja paisuneet omasta mielestä joukkuetta ja seuraa isommaksi.

Haluavat kehittää katsomokulttuuria ja kannustamista, myös ilmeisesti väkivalta kuuluu siihen.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Miksi muuten mustamaalasit Ultras paitaista porukkaa eilen tappeluun osallistumisesta? He istuivat muun muassa molemmat erätauotkin katsomossa.
Pahoittelut siitä. Menee äkkiä samaan porukkaan Osaston kanssa. Itse siis luulen että on osa Osastoa, voin olla myös väärässä.

Teme-74

Luottopelaaja
Tuskin. Ovat niin ylpeitä ja paisuneet omasta mielestä joukkuetta ja seuraa isommaksi.

Haluavat kehittää katsomokulttuuria ja kannustamista, myös ilmeisesti väkivalta kuuluu siihen.
Kannattaa jo rauhottaa sunki vähä. Jokusen Osaston tyypin tunnen eikä ole mitään väkivallan ihannoijia.
Kannattaa sunki tutustua, siellä on asiallistaki porukkaa pääosin. Jokunen siellä on sitte näitä joilla ampuu yli, mutta seuraukset on sitte olemassa myös. Ei kannata leimata kaikkia yhden tai kourallisen takia.

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Kannattaa jo rauhottaa sunki vähä. Jokusen Osaston tyypin tunnen eikä ole mitään väkivallan ihannoijia.
Kannattaa sunki tutustua, siellä on asiallistaki porukkaa pääosin. Jokunen siellä on sitte näitä joilla ampuu yli, mutta seuraukset on sitte olemassa myös. Ei kannata leimata kaikkia yhden tai kourallisen takia.
Juu kyllä minäkin sieltä porukkaa tiedän, olen ollut myös mukana fanimatkoilla jne. Tämä uusi suuntaus ei vaan ole kauhean mairitteleva.

Eniten ihmettelen että täällä puolustetaan tätä lyömistä.

Sanon nyt vielä sen että arvostan Osastoa kannustamisen osalta. Jotenkin tuntuu että nyt vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista siellä. Tuossa kannustamisessakin tapahtuu kyllä herkästi ylilyöntejä ja huudellaan vaikka ja mitä. Eilen on itse lähdetty pelaamaan lipunryöstöä, niin on aika lapsellista touhua.

Teme-74

Luottopelaaja
Juu kyllä minäkin sieltä porukkaa tiedän, olen ollut myös mukana fanimatkoilla jne. Tämä uusi suuntaus ei vaan ole kauhean mairitteleva.

Eniten ihmettelen että täällä puolustetaan tätä lyömistä.

Sanon nyt vielä sen että arvostan Osastoa kannustamisen osalta. Jotenkin tuntuu että nyt vaan sattuu ja tapahtuu kaikenlaista siellä. Tuossa kannustamisessakin tapahtuu kyllä herkästi ylilyöntejä ja huudellaan vaikka ja mitä. Eilen on itse lähdetty pelaamaan lipunryöstöä, niin on aika lapsellista touhua.
Emmäkä lipunryöstöjä ymmärrä, mutta nuoremmalla porukalla tuppaa oleen joskus erikoisia tapoja ja näkemyksiä. Joku sanoki joskus että nykynuoriso menee talvisin avopäin ja kesän tullen pistää myssyn päähän.
Mutta juu fiksua nuorta porukkaaa pääosin.

Emmä usko että lyömisiä sen kummemmin puolustellaan. Kaippa täs kaikkien kannattaa vähä ottaa happee ja saada se tarinan kulku paremmin tietoon.

Kyllä uskon että tälläset "kiihkomielisimmät" tulee ennen pitkää porukasta karsiutumaan.

IkuisestiILVES

Luottopelaaja
Kyllähän nämä roskien levittelyt, katsomoprotestit, väkivaltakeissit (joukkorähinä, eilinen lyöminen) yms. Vievät pohjaa siltä erittäin hyvältä duunilta mitä tehdään kannustamisen suhteen.

Suuri yleisö ei sitä tiedä onko osastolainen näissä mukana (on oikeasti tai ei), kun uutisointi asioista on luokkaa "Ilveksen pelissä sattuu ja tapahtuu katsomonkin puolella" ja näin ilvesfanit onkin sitten leimattu kaikki.

Ja selitykset on luokkaa "tämä oli yksi kaveri"
"porukassa on aina mätiä munia"
"kun juodaan kaljaa, niin osalla läikkyy"

Saako tällaiset eilisen tapaiset riehupetterit jatkaa mukana toiminnassa? Viivottimella sormille ja seuraavaan peliin mukaan? Vai antaako osasto jotain sanktioo näistä? (jos siis kyseessä jäsen)