Osasto 41

Keltavihreä

Luottopelaaja
Sama. Olkoon vaikka mikä ratkaiseva "seiskapeli". Periaatteita ei rikota.
En ymmärrä periaatteita jos puhutaan esim tästä finujen seiskapeli. Ostaisin vaikka seuraavaksi kaudeksi tapparan kausikortin jos jäis siitä kiinni et pääsisin näkeen pelin.

En jäisi Ilveksen game7 matsista naapurin vieraana pois vaikka saisin 10k€ rahaa.

Ite en ymmärrä periaatetta et mouhoille en maksa. Pelaajat toivoo aina omia faneja paikan päälle. Itse haluan nähdä pelit paikan päällä riippumatta siitä kenen kotimatsi. Niin en ymmärrä tällaista periaatetta

ilvesperhe

Luottopelaaja
Tämä oli helvetin hyvä veto tämä kysely ja itseä kyllä oikeasti kiinnostaa tulokset.

Olen kyllä helvetin hämmentynyt että tuota 200 ei kasaan saatu. Tämähän vaati suurinpiirtein vähemmän kuin johonkin kotipeliin lähteminen kun lippulinkit ja kaikki oli valmiiksi.
Itse olen hämmentynyt jos joku ei ymmärrä että Tapparan peli on Tapparan peli.
Minä en niissä käy, muut saavat käydä jos haluavat.

Fresh

Vakiokokoonpanossa
Itse olen hämmentynyt jos joku ei ymmärrä että Tapparan peli on Tapparan peli.
Minä en niissä käy, muut saavat käydä jos haluavat.

Joo kukin saa tehdä miten parhaaksi näkee, mutta onhan nuo yhtälailla Ilveksen vieraspelejäkin ja en ymmärrä miksi sellaisella käyminen olisi mikään ongelma. Jos kyseessä on raha niin loppuunhan nuo myyvät joka tapauksessa eli ei siinä hirveää kiusaa saa tehtyä.

Jos ihan vaan periaatteellinen kysymys niin aletaan liikkua siellä että vihataan vihollista enemmän kuin rakastetaan omia ja se on aina OMASTA MIELESTÄNI vähän ikävä lähtökohta.

IhanJuniori

Junioripelaaja
No juuri tarkoitinkin että ei sieltä ylhäältä vaan vaikka kiilamuotoisesti levenisi alhaalle päin.. tai mitä nyt muuta voi keksiä.
Ei saada nykyistä kannattajakatsomoa täyteen ihmisistä jotka kannustaisivat asiaan kuuluvalla tavalla niin turha miettiä laajentamista.
Toisi vaan lisää halpojen lippujen perässä juoksijoita.

kiitoköökki

Vakiokokoonpanossa
No nyt porukka, jotka ei pääse yläkatsomoon osaston lippu linkin kautta voi lunastaa erikseen lipun eikä näin suuntaudu mihinkään kuppilaan katsomaan peliä.

Rosbhuttos

Vakiokokoonpanossa
Ei saada nykyistä kannattajakatsomoa täyteen ihmisistä jotka kannustaisivat asiaan kuuluvalla tavalla niin turha miettiä laajentamista.
Toisi vaan lisää halpojen lippujen perässä juoksijoita.

Viime vuoden lopulla just katselin että mitä ihmettä tappara tehnyt kun näytti jo kehittyneen heidän juttunsa mutta he tekivät jotain.

Jos oltais mietitty Areenaa että turha tehdä kun ei edes Hakametsä täynnä niin pääsis nytkin kivasti autolla peliin