Tosa Veskala
Vakiokokoonpanossa
Oma arvaus on, että se katkeaa siinä kohtaa kun pyrot on kotipelissä sisällä.Olen myös aistinut että se pinna alkaa ehkä vähitellen toimistollakin katketa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oma arvaus on, että se katkeaa siinä kohtaa kun pyrot on kotipelissä sisällä.Olen myös aistinut että se pinna alkaa ehkä vähitellen toimistollakin katketa.
Heihei. Melko varmasti kellään ei tule ikävä.Tämä riitti minulle tästä foorumista. Ei jaksa älykääpiöiden kanssa.
Ai kun joku on kanssasi erimieltäTämä riitti minulle tästä foorumista. Ei jaksa älykääpiöiden kanssa.
Minä älykkäänä ja sivistyneenä ihmisenä kannustan keltavihreitä omalla tavallani.
Ehkä vielä joskus löydät kaltaistasi intellektuellia keskusteluseuraa meidän tyhmien junttien sijaan. Hyvästit!Tämä riitti minulle tästä foorumista. Ei jaksa älykääpiöiden kanssa.
Jos haluat, että keskustellaan yhdistyksen toimintaan liittyvistä kysymyksistä, tämä ei ole virallinen kanava, jossa osasto tiedottaa asioista. Mutta jos aidosti haluat tietää, mitä kaikkea me teemme taustalla, suosittelen tulemaan keskustelemaan katsomossa aktiivien kanssa

Perustaa vielä uuden fooruminkin jossa ei ole älykääpiöitäAinakin tulee kunnon spektaakkeli, kun lauma tuulariurhoja tulee @tuomo710 johdolla istua jäpittämään seisomakatsomoon ja vihaisesti mulkoillen istuvat osaston huligaanit ulos. The king is dead, long live the king
Apua voi kysyä Tappara.co:lta. Mieluusti vielä siltä Eric Lindros-fanaatikolta, joka muistaakseni sattuu syystä tai toisesta olemaan kyseisellä palstalla ylläpitäjä.Perustaa vielä uuden fooruminkin jossa ei ole älykääpiöitä
Osaston katsomossa oli käytetty räjähdettä. Meinasi syttyä koko paska.Saanko kysyä että mitä helvettiä täällä tapahtuu, koko foorumi aivan psykoosissa.
Häh!? Eikö siellä oltu ydinpommia räjäytetty, kun näin olen täällä foorumilla kuullut, että Osasto tehnyt jotain aivan käsittämätöntä ;DDOsaston katsomossa oli käytetty räjähdettä. Meinasi syttyä koko paska
Apua voi kysyä Tappara.co:lta. Mieluusti vielä siltä Eric Lindros-fanaatikolta, joka muistaakseni sattuu syystä tai toisesta olemaan kyseisellä palstalla ylläpitäjä.