Poissafoorumilta
Luottopelaaja
Tänään kotisohvalta peliä katselen ja täytyy sanoa, että televisioon varsinkin kaksikeppiset ”lakanat”(?) ovat tyylikkäitä. Lisää näitä ja paljon !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eihän noita ole kuin yksi? Ja tuon takaa ei tosiaankaan näe sitten yhtään mitään. Eipä siiinä muuten, mutta en niitä kyllä montaa kaipaa välttämättä.Tänään kotisohvalta peliä katselen ja täytyy sanoa, että televisioon varsinkin kaksikeppiset ”lakanat”(?) ovat tyylikkäitä. Lisää näitä ja paljon !
Ainakin kaksi erilaista on ollut käytössä alkukaudella.Eihän noita ole kuin yksi? Ja tuon takaa ei tosiaankaan näe sitten yhtään mitään. Eipä siiinä muuten, mutta en niitä kyllä montaa kaipaa välttämättä.
Aivan totta, taitaa olla se yksi rakkaus yksi seura ja sitten se joku jonkun naama?Ainakin kaksi erilaista on ollut käytössä alkukaudella.
Uusi sukupolvi tulossa. Ajetaan hiljaa sisään.Junnulle/junnuille annettiin rumpukapulat käyttöön ainakin vikan erän alkuun!![]()
Vain tietäjät tietää mitä se esittääAivan totta, taitaa olla se yksi rakkaus yksi seura ja sitten se joku jonkun naama?En ole oikein ymmärtänyt mitä se esittää, mutta joo, se unohtui.
Erätauolla katseltiin, kun junnu treenasi rummuttamista ja sitten viimeisen erän alkuun pääsi paukuttamaan rytmiä osastolle - aivan mahtavaa toimintaa!Junnulle/junnuille annettiin rumpukapulat käyttöön ainakin vikan erän alkuun!![]()
Ei kyllä kerkeäsi millään perjantaiksi.Olisiko paikallaan muistaa Perjantaina Joukoa ja Markoa jollakin lakanalla ?
Tekivät ison työn ja kunnioitus on täysin ansaittua.
Ei mun mielestä sen enempää tarvii muistaa. Uusi aika alkoi nyt niin keskitytään siihen.Olisiko paikallaan muistaa Perjantaina Joukoa ja Markoa jollakin lakanalla ?
Jos ei kuitenkaan vedettäisi Pennaselta mattoa ihan täysin jalkojen alta. Uusi valmentaja ja uusi aika on koittanut.Olisiko paikallaan muistaa Perjantaina Joukoa ja Markoa jollakin lakanalla ?
Se ei toki ollut tarkoitus.Jos ei kuitenkaan vedettäisi Pennaselta mattoa ihan täysin jalkojen alta. Uusi valmentaja ja uusi aika on koittanut.
Tai sitten kiitos jokke huudotOlisiko paikallaan muistaa Perjantaina Joukoa ja Markoa jollakin lakanalla ?
Minulla ainakin vartalo on enemmän mallia Pennanen...Huonoja ideoita sanon minä!
Lauantain kotipeliin ei pääse porteista sisälle ellei ole pää ajeltuna kaljuksi. Teema peli "we are all Jokke"
Huonoja ideoita sanon minä!
Lauantain kotipeliin ei pääse porteista sisälle ellei ole pää ajeltuna kaljuksi. Teema peli "we are all Jokke"