IpAholic
Luottopelaaja
Onko nyt niin, ja korjatkaa jos olen väärässä, että tuo lipun heilutus kielto johtuu takana olevista inva paikoista? Näin olen ymmärtänyt. Jos näin on, ja liput todella tekevät näköhaittaa näillä paikoilla oleville, ei tuossa papparan säännössä sikäli ole juuri nokankoputtamista. Onko Ilveksen isännöimissä otteluissa inva paikat saman katsomon takana? Pahoittelen tietämättömyyttäni katsomojärjestelyissä. Mutta jos isot liput aiheuttavat näköhaittaa muutenkin liikuntarajoitteisille, on aika kusipäistä toimintaa ignoorata heidät, ja heiluttaa lippua pelin ollessa käynnissä. Invapaikkojen sijoittaminen muualle vaatianee kaikenlaisia toimia esteettömyyksineen ym että tuskin kesken kauden onnistuu?
Pienet liput oli kerrassaan nerokas näpäytys papparan suuntaan. Ison lipun olisi ehkä voinut ottaa alas kun siitä alettiin selvästi huomauttamaan, ennenkun tilanne eskaloitui fyysiseksi.
Mutta aivan yhtä kusipäistä toimintaa oli kuullun perusteella järjestyksenvalvojien toiminta. Kyllä tilannetajua tulisi olla, ja miettiä kannattaako tommoseen lipunryöstöön lähteä tuollaiseen ihmispaljouteen. Kaikenkaikkiaan ikävä sivumaku annettiin medialle muuten niin upeasta paskaran tuhoamisesta. Eikä minulle sikäli väliä, mutta suuri yleisö rakentaa mielipiteensä median höpöhöpö uutisten varaan, eikä sielä juuri puhuta järkkärien mielivaltaisesta sekoilusta.
Pienet liput oli kerrassaan nerokas näpäytys papparan suuntaan. Ison lipun olisi ehkä voinut ottaa alas kun siitä alettiin selvästi huomauttamaan, ennenkun tilanne eskaloitui fyysiseksi.
Mutta aivan yhtä kusipäistä toimintaa oli kuullun perusteella järjestyksenvalvojien toiminta. Kyllä tilannetajua tulisi olla, ja miettiä kannattaako tommoseen lipunryöstöön lähteä tuollaiseen ihmispaljouteen. Kaikenkaikkiaan ikävä sivumaku annettiin medialle muuten niin upeasta paskaran tuhoamisesta. Eikä minulle sikäli väliä, mutta suuri yleisö rakentaa mielipiteensä median höpöhöpö uutisten varaan, eikä sielä juuri puhuta järkkärien mielivaltaisesta sekoilusta.