ilvesperhe
Luottopelaaja
Oil tää hunajata mulle.
Huolestuttavaa ettet tiedä kehen viittaat kommenteissasi kun minäkin sen tiedän.En ole tietkääkseni puhunut mitään Pärssinen-Roman mailannostosta joten en tiedä mistä näin päättelet. Tarkoitin, että en maininnut ketään henkilöä nimeltä, joten en tiennyt miksi riensit heti kertomaan korjanneesi missä Meskanen pelaa.
No jos mietitään joukkueen peliä kokonaisuudessaan niin ei ollut. Toisaalta omaan tasoonsa nähden heikkoja suorittajia kyllä löytyi. Esimerkiksi meidän Kapteeni ja hänen tutkaparinsa.Ilves oli hyvä, kaikki pelaajat onnistuivat. Joukkueessa ei ollut tänään yhtään huonoa lenkkiä.
Huolestuttavaa ettet tiedä kehen viittaat kommenteissasi kun minäkin sen tiedän.
KatsellaanNyt menee Ikonen hukkaan kakkosessa.
En tietenkään, vaikka olin ainoa joka virheellisesti mainitsi meskasen olevan nelosessa?Ethän sinä sitä mistään voi tietää viittasinko kehenkään kun en niin sanonut.
En tietenkään, vaikka olin ainoa joka virheellisesti mainitsi meskasen olevan nelosessa?
Yritä päästä asian yli, nukutkin paremmin.
En tietenkään, vaikka olin ainoa joka virheellisesti mainitsi meskasen olevan nelosessa?
Yritä päästä asian yli, nukutkin paremmin.