yellowgreen
Luottopelaaja
Mikäköhän tässä kestää?
Päätös on jo tehty eikä tullut muutostaMikäköhän tässä kestää?
Hankala kyllä löytää pelipaikkaa, sen verran hyvin on puolustus toiminut. Ns positiivinen ongelma valmennukselleOnkohan ajatuksena nostaa kokoonpanoon nyt, kun Otto vapautuu vankilasta?
Eiköhän Latvala tuo lepuutusta Pellille tai Utuselle.Onkohan ajatuksena nostaa kokoonpanoon nyt, kun Otto vapautuu vankilasta?
Olin tulossa kirjoittamaan saman. Amen.jos olisin Hölö niin en ottaisi keskiviikkona mukaan. Kiekollinen vaade on sen verran iso ettö Latvala puukätisenä pakkina ei sovi tuohon. Fyysinen preesens joo, mutta silti.
Utunen pelannut helvetin hyvät ja viisaat kolme peliä. Pelli ykkösyv:llä ja muutenkin paljon liikkuvampi ja kädellisempi kuin Ode. Vaikea tohon on Latvalalle pelipaikkaa löytää, ellei joku loukkaannu. Vaikka Odekin pelannut todella hyvin runkosarjan lopun.Eiköhän Latvala tuo lepuutusta Pellille tai Utuselle.
Aika kova paikka hypätä tälläiseen sarjaan kesken kaiken.
Ottohan veti aivan Makarina jäällä viimesimmis peleisjos olisin Hölö niin en ottaisi keskiviikkona mukaan. Kiekollinen vaade on sen verran iso ettö Latvala puukätisenä pakkina ei sovi tuohon. Fyysinen preesens joo, mutta silti.
Sepä, mutta toisaalta selkä seinää vasten oleva naapuri voi tulla sen verran fyysisesti, että Latvala poliisiksi voisi olla toimiva. On kyllä jokatapauksessa vaikea keksiä kokoonpanosta paikkaa tällä hetkellä.Hankala kyllä löytää pelipaikkaa, sen verran hyvin on puolustus toiminut. Ns positiivinen ongelma valmennukselle
Itse asiassa olin just tulossa korjaamaan itseäni, että Gazdalle vois antaa lepovuoron.Gazdahan siellä on ollut pulassa kiekolla ja avaussyöttöjen kanssa. Ihan 1. erän alussa töhöili oikein urakalla, mistä tuli 2-1 tilanne Ilveksen maalille.
Gazda hetkeksi huilaamaan ja Ode peleille keskiviikkona.
Kakkos ylivoimalle Latvala viivaan jakamaan Raipemaisia passeja?Mielestäni myös Johansson on ollut varjo entisestään, että jompi kumpi DG tai SJ tekee tilaa Odelle.