Palautetta kanssakeskustelijoille

Don Corleone

Luottopelaaja
Mode vasaraa voi tälle ketjulle kyl antaa.

Eetu Fucking Mäkiniemi

Luottopelaaja
@Ilves97 hyvä veli, seuraava viesti ei ole sarkastinen tai sisällä mitään koiraa haudattuna.

Miten tekisit ketjut huomiselle, ottaen huomioon tämän hetken esitykset, peliruuhkan ja käytettävissä olevat pelaajat(ymmärrän että tätä et voi täysin tietää, joten hyväksyn oletukset).

Jos vielä jaksat niin laita yhdellä kahdella rivillä joku perustelu. Sulla on kuitenkin ihan hyvää tatsia niin olisi oikeasti mielenkiintoista lukea ajatuksesi ja nähdä rivisi, huomiselle.

Ps. lähdetkö reissuun?

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Alkaa foorumillakin pientä kiristymistä näkyä kun pari tappioo tullut putkeen. Ymmärrettävää tietysti.

Saadaan hyvät painimatsit Hakametsän parkkikselle ennen lähtöä huomiselle! :cool:

Matoash

Luottopelaaja
Alkaa foorumillakin pientä kiristymistä näkyä kun pari tappioo tullut putkeen. Ymmärrettävää tietysti.

Saadaan hyvät painimatsit Hakametsän parkkikselle ennen lähtöä huomiselle! :cool:
Onneks on monta bussia niin yhen bussin voi täyttää riitapukareilla ja viedä suoraan Sorinkadulle :D

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ai Sorry. Siis tässä:

1. NHL
2. AHL
3. SHL
4. NLA
5. Extraliga
6. WCHA
7. DEL
8. ECHL
9. Hockey Allsvenskan ja Liiga suunnilleen tasoissa.

Ja tiedoksi, että WCHA on NCAA:n ns. ”Kovin lohko” ja NCAA tuottaa n. 30% NHL pelaajista.

Tiedoksi myös, kun tuossa aiemmin otettiin puheeksi eNHL data, niin juurikin siellä WCHA ja Liiga ovat suunnilleen tasoissa.

On tämä hauskaa hommaa, kun 90% kommentoijista ei tunne ensimmäistäkään sarjaa Liigan lisäksi, tai saatikka ole nähnyt ainuttakaan peliä mistään muusta sarjasta.

Fakta nyt vaan on se, että Liigan taso ei ole koskaan ollut näin huono vs muut sarjat.
Nyt oli niin täyttä paskaa ettei edes aito ihmisuloste ole niin paskaa.

Luikaus

Luottopelaaja

Ilves97

Luottopelaaja
Mielenkiintoista analyysiä. Kyllähän tuo nyt oli aika itsestään selvä moka minulta. Matson ei pelannut juurikaan pudotuspelejä, mutta nyt tein virheen viestiä kirjoittaessani. Ei sinun tietenkään tarvitse uskoa sen olleen vahinko, mutta kai nyt minunkin luulisi olevan jollain tapaa perillä Tapparan asioista ja viime vuoden otteluista?

No yhtä lailla, Matson oli oman paikkansa ja roolin pelaaja. Hankintaan olin tyytyväinen, toisin kuin esimerkiksi Muzikiin, joka ei oikein löytänyt niitä haalariketjun vahvuuksiaan Tapparassa. Matsonin ei ollut tarkoituskaan olla mikään kärkiketjujen pistemies. Uskoisin melko varmasti, että samanlaisia hankintoja nähdään tälläkin kaudella vielä Tampereella kevään tullessa. Tässä vaiheessa ovat Tappara ja Ilves hommanneet vahvistuksia pistekenttiin ja nämä ovat kummallakin osuneet melko lailla nappiin.

Ilveksellä on nyt John Nyberg melko vastaavan luokan hankinta. Nyberg ei tule olemaan pistelinko ja onnistuessaankaan ei välttämättä erotu mitenkään kentällä. Tämä kuuluu asiaan puolustavalta pelaajalta. Valitettavasti tästä syystä monia puolustavat roolin pelaajaa ei suuri yleisö osaa arvostaa, ainoastaan taululla näkyvät pistemiehet noteerataan.
Perillä varmasti olet ja asiallinen kirjoittajakin olet. Vaikkei kaikesta oltaisi samaa mieltä niin perustelet näkökulmasi jolloin asioista voi keskustella sun kanssa järkevästi. Kiitos siitä.

Lähinnä se nyt on välillä mennyt itsellä ihon alle, että kun se virhe tulee niin kuittailet niitä ajatuskatkoina/aivopieruina yms. Voisihan se virhe olla käynyt ihan siinäkin, että muistit Matsonin olleen parempi playoffeissa kuin olikaan. Eikä että et itseasiassa tarkoittanut playoffeita missään kohtaa.

Voi toki yhtä hyvin olla, että mulle on osunut vaan silmään sellaisia tekstejä joissa oikeasti on aivopieru käynyt. Ja olen vetänyt näistä virheellisen kuvan. Siinä tapauksessa nostan itse käpälää pystyyn ja pahoittelen.

Pelaajista ja heidän rooleistaan ollaan aivan samaa mieltä ja hankintapuolelle tarvitaan ehdottomasti myös ns. näkymättömiä kavereita. Siitä ei ollut missään kohtaa kyse.

Mutta kuten sanoin, hyvä kirjoittaja sä olet ja ymmärrät selkeästi pelistä. Jatketaan siis asiallista keskustelua edelleen.

Luikaus

Luottopelaaja
Elämässä on myös aika paljon muutakin, kuin materiaalinen rikkaus. Voit asua vaikka siellä Westendissä ja Kauniaisissa, mutta olla henkisesti köyhä.

Elämä on tehty elämistä ja elämyksiä varten. Heillä saa olla mun puolesta rahaa ja silti vittuilen jatkossakin, koska meillä on rikkautena yhteisö ja yhteisöllisyys. Me uskalletaan elää niillä korteilla mitä annettu kullekin yhdessä. Mukana on rikkaampaa ja köyhempää, mutta tässä yhteisössä on vaan me. Sillä ei ole merkitystä siinä vaiheessa, vaan jokainen tekee osansa.

Menipä nyt aiheen ohi ja kunnolla, mutta olipahan rapala.
Jos se olisi mahdollista, niin nostaisin tämän kommentin ikuisesti tänne jonnekkin seinälle ja pakottaisin jokaisen uuden jäsenen lukemaan tämän liittyessään. Niin hieno ja hyvä kirjoitus oli.

M22

Luottopelaaja
Sitten vaan vaikka myymään p....ä että saadaan joukkueeseen lisää valuuttaa..... Siis joukkueen johto saa mennä myynti hommiin

Ottakoot vaikka johtajiston palkoista,kun ovat hyväksyunoin paskan keskikaistan joukkueeseen
Pitäisköhän sun hengitellä syvään vähän aikaa?

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Perillä varmasti olet ja asiallinen kirjoittajakin olet. Vaikkei kaikesta oltaisi samaa mieltä niin perustelet näkökulmasi jolloin asioista voi keskustella sun kanssa järkevästi. Kiitos siitä.

Lähinnä se nyt on välillä mennyt itsellä ihon alle, että kun se virhe tulee niin kuittailet niitä ajatuskatkoina/aivopieruina yms. Voisihan se virhe olla käynyt ihan siinäkin, että muistit Matsonin olleen parempi playoffeissa kuin olikaan. Eikä että et itseasiassa tarkoittanut playoffeita missään kohtaa.

Voi toki yhtä hyvin olla, että mulle on osunut vaan silmään sellaisia tekstejä joissa oikeasti on aivopieru käynyt. Ja olen vetänyt näistä virheellisen kuvan. Siinä tapauksessa nostan itse käpälää pystyyn ja pahoittelen.

Pelaajista ja heidän rooleistaan ollaan aivan samaa mieltä ja hankintapuolelle tarvitaan ehdottomasti myös ns. näkymättömiä kavereita. Siitä ei ollut missään kohtaa kyse.

Mutta kuten sanoin, hyvä kirjoittaja sä olet ja ymmärrät selkeästi pelistä. Jatketaan siis asiallista keskustelua edelleen.
Ensinnäkin kiitoksia tämän siirtämisestä tänne ja palautteen antamisesta.

Olen nyt vähän ihmeissäni. Saatan tosiaan tehdä virheitä kirjoittaessani ja olen korjannutkin ne tarpeen vaatiessa. Tuo Matsonin playoffs-juttu oli ihan rehellisesti sanoen ajatusvirhe. Samalla tavalla veikkausketjussa sanomani tyhjän maalin viemä 120000€ voitto oli sekaannus toiseen porukkaan. Siinä KalPan tekemä 6-3 tai 5-2 maali tyhjiin vei jonkun 40000-60000€ voiton. Niistä vedoista ei saa Veikkaukselta enää auki porukoita, mutta tuossakin muisti teki tepposet ja meni porukkalaput sekaisin.

Olen huomannut, että täällä kirjoituksiini kiinnitetään tavallista enemmän huomiota. Arveluni on, että se johtuu Tappara-taustastani. Saan paljon provoiluvastauksia kirjoituksiini ja myös "painu vittuun täältä" -tason viestejä foorumilla että yksityisviesteinä. Huomaan sen, että täällä kirjoituksiani yritetään välillä tarkoituksella ymmärtää väärin ja kääntää ne minua vastaan. Tämä on ikävää, sillä tältä foorumilta löytää sonnan seasta paljon mahtavia keskusteluita. Lisäksi minulla on useita hyviä yksityisviestiketjuja vakkareiden kanssa erilaisista asioista. Olen löytänyt täältä myös kirjoitusten perusteella pari tuttua oikean elämän puolelta. Minulla on paljon Ilves-henkisiä ystäviä ja tunnen myöskin muutaman Ilveksessä pelanneen kiekkoilijan. Kaikkien kanssa käydään mukavaa kiekkokeskustelua. Käyn myös kirjoittamassa muilla foorumeilla ja siellä ei vastaavia ongelmia ilmene.

Tämän takia olisikin mielenkiintoista kuulla, että mitkä ovat kirjoituksissani näitä ongelmia herättäviä. Samoin haluaisin kuulla myös muilta palautetta. Minulle nämä asiat tulivat aika lailla puskista. Vaikka olenkin Tapparan kannattaja, silti seuraan hyvin paljon Ilveksen otteluita ja tekemistä yleensäkin. Täällä on ollut paljon mielenkiintoista luettavaa, sillä kaiken "foorumipaskan" alla täältä löytää vakituisilta kirjoittajilta paljon hienoja kirjoituksia. Veikkauspuolella on myös hauskaa vaihtaa ajatuksia foorumin vedonlyöjien kanssa ja pyörittää myös tätä pienimuotoista porukkaa.

En tosiaan tarkoituksella yritä vääristellä kirjoituksiani. Välillä täällä sattuu inhimillisiä virheitä ja olen pahoittani niistä. En halua lähteä täällä vänkäämään, riitelemään ja provosoimaan ketään. Tiedän, että ollaan Ilvesfoorumilla ja pyrin suodattamaan lukemani kirjoitukset sen mukaan. En kuitenkaan pysty täydellisyyteen, vaikka parhaani näissä yritänkin.

Ilves97

Luottopelaaja

Olen nyt vähän ihmeissäni. Saatan tosiaan tehdä virheitä kirjoittaessani ja olen korjannutkin ne tarpeen vaatiessa. Tuo Matsonin playoffs-juttu oli ihan rehellisesti sanoen ajatusvirhe. Samalla tavalla veikkausketjussa sanomani tyhjän maalin viemä 120000€ voitto oli sekaannus toiseen porukkaan. Siinä KalPan tekemä 6-3 tai 5-2 maali tyhjiin vei jonkun 40000-60000€ voiton. Niistä vedoista ei saa Veikkaukselta enää auki porukoita, mutta tuossakin muisti teki tepposet ja meni porukkalaput sekaisin.

Olen huomannut, että täällä kirjoituksiini kiinnitetään tavallista enemmän huomiota. Arveluni on, että se johtuu Tappara-taustastani. Saan paljon provoiluvastauksia kirjoituksiini ja myös "painu vittuun täältä" -tason viestejä foorumilla että yksityisviesteinä. Huomaan sen, että täällä kirjoituksiani yritetään välillä tarkoituksella ymmärtää väärin ja kääntää ne minua vastaan. Tämä on ikävää, sillä tältä foorumilta löytää sonnan seasta paljon mahtavia keskusteluita. Lisäksi minulla on useita hyviä yksityisviestiketjuja vakkareiden kanssa erilaisista asioista. Olen löytänyt täältä myös kirjoitusten perusteella pari tuttua oikean elämän puolelta. Minulla on paljon Ilves-henkisiä ystäviä ja tunnen myöskin muutaman Ilveksessä pelanneen kiekkoilijan. Kaikkien kanssa käydään mukavaa kiekkokeskustelua. Käyn myös kirjoittamassa muilla foorumeilla ja siellä ei vastaavia ongelmia ilmene.

Tämän takia olisikin mielenkiintoista kuulla, että mitkä ovat kirjoituksissani näitä ongelmia herättäviä. Samoin haluaisin kuulla myös muilta palautetta. Minulle nämä asiat tulivat aika lailla puskista. Vaikka olenkin Tapparan kannattaja, silti seuraan hyvin paljon Ilveksen otteluita ja tekemistä yleensäkin. Täällä on ollut paljon mielenkiintoista luettavaa, sillä kaiken "foorumipaskan" alla täältä löytää vakituisilta kirjoittajilta paljon hienoja kirjoituksia. Veikkauspuolella on myös hauskaa vaihtaa ajatuksia foorumin vedonlyöjien kanssa ja pyörittää myös tätä pienimuotoista porukkaa.

En tosiaan tarkoituksella yritä vääristellä kirjoituksiani. Välillä täällä sattuu inhimillisiä virheitä ja olen pahoittani niistä. En halua lähteä täällä vänkäämään, riitelemään ja provosoimaan ketään. Tiedän, että ollaan Ilvesfoorumilla ja pyrin suodattamaan lukemani kirjoitukset sen mukaan. En kuitenkaan pysty täydellisyyteen, vaikka parhaani näissä yritänkin.
Kuten sanoin jo viestissäni, niin kyse voi tosiaan olla ihan täysin siitä, että mulle on osunut vaan ”väärät” viestit omiin silmiin ja olen vetänyt niistä vääriä johtopäätöksiä, että jotenkin selittelet näitä virheitä. Jos näin on käynyt niin pahoittelen. Virheitä sattuu kaikille ja tällä kertaa mitä todennäköisemmin minulle.

Kuten sanoin olet mielestäni asiallinen kirjoittaja ja olen saanut sun kanssa paljon asiallisia keskusteluja aikaan. Mennään eteenpäin.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Mansenpuolustaja tapparan foorumilta täs moro. Mua syytetään nyt valehtelusta, joten laitan tähän liitteeksi nuo screenshotit saamistani yksityisviesteistä. Tunnekuohuissani tuli liioiteltua niiden sisältöä, mutta haluan kuitenkin todistaa että olen niitä saanut toisin kuin Tappara.co:n ylläpito väittää. Joku mode siellä esti minua laittamasta viestejä, joten laitan ne nyt tänne pakon edessä. Tiedän että monet tappara.co:n kirjoittajat lukevat myös tätä palstaa.
katso liitettä 11639Tappara.co:n ylläpitäjä pyysi siis minua avaamaan tätä asiaa enemmän, mutta samalla hän kuitenkin rajoitti kirjoittamisoikeuttani, sekä minulta myös otettiin chat-palvelu pois käytöstä. En siis pysty enää tarkastelemaan vanhoja viestejäni. Ilmeisesti ylläpito luulee, ettei minulla ole kuvakaappauksia tallessa. Kerrassaan erikoista toimintaa näin suuren foorumin ylläpidolta. Yritin ottaa yhteyttä ylläpitoon, mutta he eivät enää hyväksy viestejäni kanavalle. Koko kanava haluaa nyt sulkea minut pihalle, sillä ilmeisesti kirjoitukseni eivät heitä miellyttäneet.

Enempää ei itseäni kiinnosta aiheesta keskustella kummallakaan foorumilla, mutta ärsytti että omassa yhteisössä näin vakavaa asiaa vähätellään ja peitellään.
Ja meitä syytetään Pohjois-Korealaisesta linjasta välillä :(

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Naapurilla nyt trollausta siellä, trollausta täällä. Alkaa trollauksesta tulla seuraimago. Kohta niillä on varmaan maskottinakin trolli...

Ei kun hei!
Anteeksi, mutta nyt osu ja kovaa :D en pysty lopettaa nauramista ja pitäs töissä esitys pitää ihan kohta.

Luchs

Luottopelaaja

Asiallinen kirjoittaja olet, tällaisille pikku vänkäämisille ei kannata antaa isompaa painoarvoa, sen sijaan jos jollain, joillain henkilöillä on tarvetta yksityisviesteillä avautua jääkiekkoharrastuksen erilaisista kiemuroista "painu vittuun" -tyylisesti. On se tuomittavaa ja kertoo ainoastaan viestittelijän elämän hallinnan, ehkä jopa mielenterveyden hapertumisesta.

Tuonne foorumiporukkaan vihjeitä kirjoitellessa moni saattaa epähuomiossa kuvitella, että voitollinen pelaaminen on pikavoittojen keruuta. Pitkä tulokseton panostusputki koettelee monen kärsivällisyyttä ja joku saattaa palstalla asiasta mainitakin. Asia on kuitenkin niin, että ketään ei niskasta pakoteta osallistumaan mihinkään, siksi ei tarvitse asioiden tilaa selvittää eikä puolustella tekemisiä kuin kertaalleen.
Tämä palaute vain hyvällä.

Niin kuin tiedät, niin kaikki osuudet tulee myytyä joka tapauksessa, jos ei foorumilaisille niin viimeistään yleisessä jaossa.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Kannattaa kuitenkin miettiä onko tos toisen jengin trolliks epäilyssä niin isoja eroja sivustojen välillä? Naapurin sivusto ei ole tuttu ja tänne kun Ilves elämäntapana tein tilin niin parin viestin jälkeen epäiltiin kirveeksi. Muuten en muiden sivustoja tunne et muilta osin voi olla tosi huono ja pohjois-korea.