Kuten sanoin jo viestissäni, niin kyse voi tosiaan olla ihan täysin siitä, että mulle on osunut vaan ”väärät” viestit omiin silmiin ja olen vetänyt niistä vääriä johtopäätöksiä, että jotenkin selittelet näitä virheitä. Jos näin on käynyt niin pahoittelen. Virheitä sattuu kaikille ja tällä kertaa mitä todennäköisemmin minulle.
Kerro toki jos jatkossakin huomaat tuollaisia tilanteista. Kiinnostaa tietää, jos tällaista tapahtuu edelleen.
Toinenkin tilanne tulee mieleen Raipen ketjusta. Siellä oli keskustelua Raipen tunteella elämisestä otteluiden aikana. Vastasin viestiin ja muistelin siinä sitä jäähyennätykseen johtanutta tilannetta. Kerroin ihailevani Raipea tunteiden osoittamisesta kentällä "kädet taskussa seisomisen" sijaan. Joku kirjoitti viestini olleen vittuilua Raipelle. En tarkoittanut sitä todellakaan sellaiseksi. Vaikka itse teko oli sinänsä huono, oli intohimoinen asenne omien puolustamiseen nykyisin jo katoavaa kansanperinnettä ja tästä koko sydämellä mukana oloa arvostin suuresti.
Näissä voi olla takana myös väärinymmärryksiä. Ne ovat joko vahingossa tapahtuneita tai sitten tahallisia. Jälkimmäiset provoilujutut olen jättänyt huomioimatta, mutta joihinkin vahinkoihin olen tarkentanut viestini merkitystä. Pitää kuitenkin jatkossa olla tarkempi ja kiinnittää huomiota näihin.