Palautetta kanssakeskustelijoille

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Kannattaa kuitenkin miettiä onko tos toisen jengin trolliks epäilyssä niin isoja eroja sivustojen välillä? Naapurin sivusto ei ole tuttu ja tänne kun Ilves elämäntapana tein tilin niin parin viestin jälkeen epäiltiin kirveeksi. Muuten en muiden sivustoja tunne et muilta osin voi olla tosi huono ja pohjois-korea.
Eiköhän moni tuon trollileiman saa heti, jos on eri mieltä jostain asiasta. Varsinkin tunteita herättävässä kannatustoiminnassa.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Eiköhän moni tuon trollileiman saa heti, jos on eri mieltä jostain asiasta. Varsinkin tunteita herättävässä kannatustoiminnassa.
Joo varmastikin näin! Naureskelin vuosia sitten Hakametsässä kun kävin keskusteluja Ifk kannattajien kanssa ja niillä oli kuulemma parhaiten käyttäytyvät kannattajat ja meillä oli huonosti käyttäytyvät ja vähän hiljaiset. Niin ne asiat aina koetaan pelipaidan värin mukaan. Itse pyrin suhtautuun asioihin objektiivisesti mut Ilveksen kohdalla usein tunne vie.

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Kuten sanoin jo viestissäni, niin kyse voi tosiaan olla ihan täysin siitä, että mulle on osunut vaan ”väärät” viestit omiin silmiin ja olen vetänyt niistä vääriä johtopäätöksiä, että jotenkin selittelet näitä virheitä. Jos näin on käynyt niin pahoittelen. Virheitä sattuu kaikille ja tällä kertaa mitä todennäköisemmin minulle.
Kerro toki jos jatkossakin huomaat tuollaisia tilanteista. Kiinnostaa tietää, jos tällaista tapahtuu edelleen.

Toinenkin tilanne tulee mieleen Raipen ketjusta. Siellä oli keskustelua Raipen tunteella elämisestä otteluiden aikana. Vastasin viestiin ja muistelin siinä sitä jäähyennätykseen johtanutta tilannetta. Kerroin ihailevani Raipea tunteiden osoittamisesta kentällä "kädet taskussa seisomisen" sijaan. Joku kirjoitti viestini olleen vittuilua Raipelle. En tarkoittanut sitä todellakaan sellaiseksi. Vaikka itse teko oli sinänsä huono, oli intohimoinen asenne omien puolustamiseen nykyisin jo katoavaa kansanperinnettä ja tästä koko sydämellä mukana oloa arvostin suuresti.

Näissä voi olla takana myös väärinymmärryksiä. Ne ovat joko vahingossa tapahtuneita tai sitten tahallisia. Jälkimmäiset provoilujutut olen jättänyt huomioimatta, mutta joihinkin vahinkoihin olen tarkentanut viestini merkitystä. Pitää kuitenkin jatkossa olla tarkempi ja kiinnittää huomiota näihin.

Rautakorven haamu

Luottopelaaja
Tuonne foorumiporukkaan vihjeitä kirjoitellessa moni saattaa epähuomiossa kuvitella, että voitollinen pelaaminen on pikavoittojen keruuta. Pitkä tulokseton panostusputki koettelee monen kärsivällisyyttä ja joku saattaa palstalla asiasta mainitakin. Asia on kuitenkin niin, että ketään ei niskasta pakoteta osallistumaan mihinkään, siksi ei tarvitse asioiden tilaa selvittää eikä puolustella tekemisiä kuin kertaalleen.
Tämä palaute vain hyvällä.
Sitä yritänkin siellä ketjussa mainita ja muutama muukin on näin tehnyt. Voitollinen pelaaminen on sata kertaa euron häviämistä ja kymmenen kertaa 15 euron voittamista. Monivedoissa on suuri varianssi ja se on hyvä osallistujien tiedostaa. Pidän yksittäisen osuuden arvon siksi pienenä, pelin helppona (kolmen kohteen kiekko) ja kannustan kärsivällisyyteen.

ipe

Vakiokokoonpanossa
Ja puukädet kentälle, ei saatana

Pitäkää ny perkele ton Lööken tilalle joku kuka osaa ampua.

Mese näyttää pointilta Löökelle kuinka saaaaaaatana ammutaan!!!!!!

Ei saatana Lööke on heikko YVllä

Ihan sama vaikka osuis mies ei lauo. Niin väärä mies tohon mutta puupäisesti peluutetaan siinä.

Pakko tulla itsekkin antamaan Osastolle ansaitsemansa kunnioitus.
Kaikin puolin todella upeasti toteutettu muistaminen Silvennoiselle. Hallilla nousi pala kurkkuun.
Kiitos Hessu <3, kiitos Osasto.

Pakko on nyt @Eetu Fucking Mäkiniemi kysästä, että miten sä pystyt oleen pelissä ja samaan aikaan spämmäämään foorumille reaaliajassa? Kyllä tässä aika kateellinen tuollaisesta, parempaa sanaa hakiessa, multitaskingista on.