IhanJuniori
Junioripelaaja
Ei saatana.Tuu saatana Loimaalle asumaan kahdeksi viikoksi, kelpaa kaikki kaupunnit, myös jopa Kouvola
Ei saatana.Tuu saatana Loimaalle asumaan kahdeksi viikoksi, kelpaa kaikki kaupunnit, myös jopa Kouvola
Tää viesti on sillä hilkulla, että allekirjoitus-kamaa.Tuu saatana Loimaalle asumaan kahdeksi viikoksi, kelpaa kaikki kaupunnit, myös jopa Kouvola
Kyllä tuo Johtavan juttu on kanssa hyvä. Kiukaassa on aina huumoria mukana, välillä kuuluu kun Savolainen nauraa jotain juttua vaikka mikin pitäisi olla pois päältäTää viesti on sillä hilkulla, että allekirjoitus-kamaa.
#kotiseuturakkaus
Mietin viimeistä paikkaa minne muutaisin,ennen Loimaata ja mieleen tuli tuo betonihelvetti.Ei saatana.
katso liitettä 11714
Tuu saatana Loimaalle asumaan kahdeksi viikoksi, kelpaa kaikki kaupunnit, myös jopa Kouvola
Mulla ei yöunet mene jatkaako Meskanen meillä vai ei(toki toivon että jatkaa).Sulle taitaa olla melko tärkeätä ja ymmärrän kyllä!Ilveksen asiat saa merkata. Tästä ei jaksa tän enempää,Öitä
Juu vaan Jaettu huonoin pelaaja Nättisen,Väisäsen, Björkqvistin,ja... lisätään oikeastaa vielä Könönen,ei mitään käyttöä oo ollut mutta jostain syystä aika vähän saanut arvostelua.Ei Borgikaan kaukana,taso laskenut viime peleissä kuin lehmänhäntä.
Nättinen ja Meskanen ykkösketjussa? Hetkinen..mestiksessäkään eivät pystyisi ratkomaan pelejä..no eipä siellä tällä hetkellä ole kuin huonoja vaihtoehtoja
Meskanen parantanut joo mutta missä muussa jengissä ykköskentässä pörrää yhden maalin tehnyt kaveri?Kyllä huutais pelimiehiä Ilves varsinkin hyökkäyspäähän mutta mistä niitä nyt sitten hankkis ku ei niitä ole!
Suomi -Nättinen -Meskanen...no en viitsi ees kommentoida
Nättinen ja Meskanen eivät ole mestaruusjoukkueen top 6 hyökkääjiä,Suomi taas on ja siksi eivät tule eikä tulisi pelata yhdessä. Jos tämä Lucas onnistuu niin sitten meillä on koossa 5/6 top 6 hyökkääjistä.
Täällä jatkuvaa vääntöä pelaajista niin että kuka on hyvä ja kuka huono.Tietenkin meillä kaikilla on omat suosikit ja inhokit. Tässä omat! Haluan korostan että nämä ovat MINUN valinnat ja perustuu täysin vain pelillisiin asioihin joita arvostan tai en arvosta.
Nämä SUOSIKIT ovat myös pelaajia joiden haluaisin jatkavan Ilveksessä.
Suosikit: Suomi,Mäntykivi,Lööke,Klingberg,Svejkovsky,Parikka,Pelli, Gazda,Kos,Laurell,Johansson,Soini,Utunen,Ratinen
Ok:
Björkqvist,Könönen,Borg,Latvala,Bau,Meskanen Malek,Pavlat,Rautanen
Inhokit: Friman,Nättinen,Väisänen,Najman
Laittakaapa omia listoja
Jos kaikilla loppuisi sopimus tähän kauteen ja saisin valita ketä jatkaisi ensi kaudella niin noin puolet saisi multa jatkot. Hyökkääjistä:Suomi,Lööke,Mäntykivi,Klingberg,Svejkovski,Laurell,Kos
Puolustajista:Johansson,Pelli,Parikka,Gazda,Soini.
Varauksin: Ratinen (kova potentiaali) ja Nättinen (puolustava 4.ketjun sentteri)
Ja jokaisen viestin takana olen ollut sillä hetkellä 100%.Et ole näköjään löytänyt niitä viestejä tähän jossa kehutaan tai ollaan vaihdettu mielipidettä jatkuvien parantuneiden suoritusten jälkeen.Ei jaksa kyllä enää sun kanssa enää vääntää sen verta raskas näytät olevan.öitäEi varmaan mene, mutta kova tarve on vääntää omaan agendaan sopiva narratiivi Meskasesta, Mesen palkasta ja jatkosta.
Mulle olis tärkeetä olla foorumilla, jossa valheet ja mutut pysyy oikeissa keskusteluissa.
Tässä osa sun taidonnäytteistä viime ajoilta:
Jostain syystä minulla näyttää pelaaja osio tältä?
Tämä on ensimmäinen viesti ja tuo Dominaattorin viesti on toinen:katso liitettä 11787
Tässä on ketjun ensimmäinen viesti ja en ole Dominaattoria piilottanut.
Meskasen ketju näkyy, jos tuossa etusivulla on viimeisin pelaaja viesti hänelle ja klikkaan sitä.
@RuptureTuu saatana Loimaalle asumaan kahdeksi viikoksi, kelpaa kaikki kaupunnit, myös jopa Kouvola
Et halua @IhanJuniori tietääkään, monta kertaa minun verkkokalvoni on altistunut tälle kuvalle elämäni aikana. Sanottakoot sen verran että tuossa kuvassa ei ole pätkääkään photoshoppia käytetty. Ihan autenttinen kuva Kouvolan keskustasta n. 10 vuoden takaa. Nykyään tuon kuvan keskellä sijaitsee moderni kerrostalo. Ainut muutos 10v aikana.Ei saatana.
katso liitettä 11714
Laitoin asuinalueeni Googleen ja tämä on yksi kuvahaun tuloksista.
Top-3 asiaa mitä Loimaalla kannattaa tehdäLaitoin asuinalueeni Googleen ja tämä on yksi kuvahaun tuloksista.
katso liitettä 11790
Annan sinulle viimeisen sanan.
Kiitos tukipaketista. Eiköhän näillä pärjää Loimaan luvatussa maassa.Top-3 asiaa mitä Loimaalla kannattaa tehdä
1. Esittää hullua [Sopeudut joukkoon paremmin]
2. Kytätä muita [Sama mitä ylhäällä]
3. Kuuntele Ylen Radio Suomea.
Top-3 asiaa mitä Loimaalla ei kannata tehdä
1. Lähetä Turkuun
2. Lähteä Forssaan
3. Tehdä mitään epäilyttävää, koska minnekin liikut, Puskaradio seuraa.
Eiköhän kahden päivän päästä mieli sinne jo halaja.Kiitos tukipaketista. Eiköhän näillä pärjää Loimaan luvatussa maassa.
Aina voi kuitenkin lähteä takaisin koti-Kouvolaan?
Kävin trollaamassa joo. Tylsää.Onko tuo Tapparan foorumille ilmestynyt @Isomäen Kolikkomies saman niminen käyttäjä saman ihmisen käyttäjä kun täälä?
Lukko ketjussa menny parilla tyypillä huuruu vissii
Arvaa miksen siellä enää juuri viihdy.Ois jatkunut enemmän, mutta mun kommentit ei enää mennyt läpi vaikka niissä ihan asiaakin oli