Palautetta kanssakeskustelijoille

Toutain

Luottopelaaja
No miksi sä otit mun kritiikin? Anna mun kommentoida myös omani. Alkuun jaksoin huumorilla, mutta jatkuvaa henkilöön menemistä.

Eiköhän @IhanJuniori siinä vain ikään kuin "tsempannut". Tällaisessa ympäristössä ei hirveästi kannata välittää siitä, mitä muut anonyymit kirjoittelevat anonyymille itselleen. Etenkään, jos ei nyt aivan hirveään perseilyyn sorruta.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Kannattaa suhtautua asiaan myös niin, että henkilöön täällä on vaikea mennä, kun olemme lähes kaikki vain internetin nimimerkkejä. Kukaan ei tiedä, kuka siellä Kolpy-nimimerkin takana on, eikä voi sua henkilönä dissata. Ilkeilystäkin suuri osa on sellaista pelleilyä, joka on ihan tyypillistä tällaisessa nimimerkkiympäristössä.
Henkilöön menemistä, kun ei kirjoiteta asiasta. Yrittäny tän sivuston eteen parantaa ja silti vaa vittuillaan aivovammoista jne. eikä puhuta asiasta. Mikään hyväksyntä ei muuta sitä, että musta täällä on paska ilmapiiri.

Toutain

Luottopelaaja
Henkilöön menemistä, kun ei kirjoiteta asiasta. Yrittäny tän sivuston eteen parantaa ja silti vaa vittuillaan aivovammoista jne. eikä puhuta asiasta. Mikään hyväksyntä ei muuta sitä, että musta täällä on paska ilmapiiri.

No tuollaiset aivovammajutut nyt tietenkin ihan perseestä. En ole sellaisia huomannut, niin en osannut huomioida.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ja näissä nimenomaisissa tilanteissa mielestäni nimenomaan ilmiötä arvostellaan, ei edes suoraan sitä nimimerkkiä.
No eikö sen voi kirjoittaa yleisenä huomiona ystävällisesti ja kohteliaasti johonkin hassutteluketjuun? Jos oma kyky tuota luokkaa, olisi hiljaa. Kiitollinen jokaisesta rakentavasta palautteesta kyllä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
No miksi sä otit mun kritiikin? Anna mun kommentoida myös omani. Alkuun jaksoin huumorilla, mutta jatkuvaa henkilöön menemistä.
Siis kunhan yritin tosiaan vaan vähän tsempata, että ei nyt kannata alkaa synkisteleen anonyymin keskustelupalstan takia.
Eiköhän täälä about kaikki ole saanut osansa.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
No tuollaiset aivovammajutut nyt tietenkin ihan perseestä. En ole sellaisia huomannut, niin en osannut huomioida.
Sen takia kirjoitin nyt tuosta. Ja kun se viesti ei liittynyt naapuriin, vain pilkkaamaan minun viestiä niin kovin vähän annettavaa aiheeseen tällä köyrijällä oli.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Siis kunhan yritin tosiaan vaan vähän tsempata, että ei nyt kannata alkaa synkisteleen anonyymin keskustelupalstan takia.
Eiköhän täälä about kaikki ole saanut osansa.
Joo, kiitos, mutta ei nyt ihan osunut. Olen minäkin osani saanut kaukalossa varsinkin. Paska ilmapiiri on paska ilmapiiri, mun mielestä. Jos susta on hyvä, niin kaikki hyvin. En mä enempää sitä murehdi, huomioin vaan ja kirjoitin asiasta.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Joo, kiitos, mutta ei nyt ihan osunut. Olen minäkin osani saanut kaukalossa varsinkin. Paska ilmapiiri on paska ilmapiiri, mun mielestä. Jos susta on hyvä, niin kaikki hyvin. En mä enempää sitä murehdi, huomioin vaan ja kirjoitin asiasta.
Mää olen sen ikäinen (36v.) että suhtaudun tähän internettiin varmaan vähän eri tavalla.

Mikään mitä täälä tapautuu ei ole oikeaa elämää vaan vain ja ainoastaan internettiä.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Missä tuollainen viesti on ollut? Asiattomat viestit vaan raportointitoiminnolla modeille niin tehdään tarvittavat toimenpiteet.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Missä tuollainen viesti on ollut? Asiattomat viestit vaan raportointitoiminnolla modeille niin tehdään tarvittavat toimenpiteet.
Kiitos! Naapurin ketjuun tullut. Harjoittelen tuon raportoinnin, jos aikaa jatkossakin vietän täällä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Mutta ei nää nyt liity siihen paskaan ilmapiiriin.
Ei toki liittynyt, mutta edelleen taas mun pointti oli, että älä nyt päätäs vaivaa anonyymin keskustelupalstan ilmapiirillä oli se sitten hyvä tai huono.

Viihdy täälä nyt ainakin siirtorajan kipinämayhemiin asti :D
Siinä näät sitten vähän erilaisen meiningin ja nähtäväksi jää kuka toimittaja tänä vuonna soittelee ja kenen agentille.

yellowgreen

Luottopelaaja
Ehkä täs naapurin pelaajien kritisoinnis itel pätee samat arvot ku omii kritisoides (toki heidän pelei näkemättä) ei mul kärki Najmanin kritisoinnis ollu sillon meneillää ollu slumppi, vaan se et ei ollu riittävä kärkisenu mestaruutee. Sen jälkee paljastu vastoinkäymiset, mitkä varmast osaltaa selitti heikkoi esityksii. Mut jos me oltais tos jamas, en näkis ongelmana parii jätkää, tuskin siel kukaa naapuris on tehoillu tän slumpin aikana hirveesti.
viestiin vastauksena "Näitä lukiessa ihminen saa varhais-iän aivohalvauksen. Injuu, slumppii, finuu ja tumppii." -karvatonköyrijä

Tässähän ei ollut kyse Kolpyn aivovammoista tai vastaavista. Tai itse ainakin ymmärsin tämän köyrijän viestin tällaisena yleisenä ilmiön voivotteluna, että näistä anglismeista saa hän (köyrijä, ei Kolpy) varhais-iän aivohalvauksen. Noista Köyrijän sanoistahan ei esiinny kuin yksi Kolpyn viestissä ja ne muut oli jossain muissa viesteissä. Saatto ne olla Kolpyn viestejä.

Nää on näitä kun nykypäivänä ei voi sanoa loma vaan se on staycation ja mitä vielä. Tai ei oo loukki vaan inju. Sitä mielestäni tässä on naureskeltu, eikä mitään Kolpyn aivotoimintaa.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ei toki liittynyt, mutta edelleen taas mun pointti oli, että älä nyt päätäs vaivaa anonyymin keskustelupalstan ilmapiirillä oli se sitten hyvä tai huono.

Viihdy täälä nyt ainakin siirtorajan kipinämayhemiin asti :D
Siinä näät sitten vähän erilaisen meiningin ja nähtäväksi jää kuka toimittaja tänä vuonna soittelee ja kenen agentille.
Joo ja köyrijä tai joku voisi siihen asti antaa ohjeet, mitä ja miten saa tai kannattaa kirjoittaa.

Mutta miksi ei saisi ”vaivata”, eli kirjoittaa huomioitaan sanoiksi, eikö se olisi hyvä, jos mahdollisimman moni meikäläinen täällä viihtyisi? Ja minä yritin tehdä oikeaan ketjuun, musta on huono jos ketju rönsyilee muiden foorumilaisten kirjoitusten pilkkaamiseen. Kun asian voisi esittää asiallisesti vaikka täällä palauteketjussa.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Joo ja köyrijä tai joku voisi siihen asti antaa ohjeet, mitä ja miten saa tai kannattaa kirjoittaa.

Mutta miksi ei saisi ”vaivata”, eli kirjoittaa huomioitaan sanoiksi, eikö se olisi hyvä, jos mahdollisimman moni meikäläinen täällä viihtyisi? Ja minä yritin tehdä oikeaan ketjuun, musta on huono jos ketju rönsyilee muiden foorumilaisten kirjoitusten pilkkaamiseen. Kun asian voisi esittää asiallisesti vaikka täällä palauteketjussa.
Siis senkun kirjoitat vaan niin hyvää suomen kieltä kun osaat. Ihan varmasti se riittää.

Itse kirjoitan häpeällisen huonoa suomea, mutta en jaksa siitä täälä paineita ottaa.

Ja tottakai se on parempi mitä useampi täälä viihtyy. Kunhan koitan sanoa, että ei tämä ole niin vakavaa. Eteenpäin.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Jaa, no te Toutainin kanssa selvitittekin jo asian paremmin kuin mitä osasin kirjottaa :D
Mää pääsen mun kielitaidolla pätemään vihdoin. Jo on aikoihin eletty :D
Nimimerkki taitaa viitata Pirkanmaan maakuntakalaan toutain joten taipuu muotoon toutaimen.
(tässä on vielä se hauska, että en ole edes itse ihan varma tästä)

• Love
Reactions: M22

yellowgreen

Luottopelaaja
Mää pääsen mun kielitaidolla pätemään vihdoin. Jo on aikoihin eletty :D
Nimimerkki taitaa viitata Pirkanmaan maakuntakalaan toutain joten taipuu muotoon toutaimen.
(tässä on vielä se hauska, että en ole edes itse ihan varma tästä)
Erisnimet taivutetaan toisin kuin yleisnimet :D Kumpikin on oikein ja henkilö saa itse valita. Esim. Thomas on oikein sekä Thomaksen kanssa että Thomasin kanssa. Päättelen erisnimeksi kun on isolla kirjaimella :D

Toutain saa nyt kyllä kertoa mitä haluaa itsestään käytettävän, jottei aiheuteta pahaa mieltä kellekään.

Sit jos joku vielä kertoo mulle miks Sastamala = Sastamalaan mut Kangasala = Kangasalle, niin en aiheuta pahennusta foorumin ulkopuolellakaan. Aika pitkään Pirkanmaalla asuneena en vieläkään tätä ymmärrä.

IhanJuniori

Junioripelaaja
Sit jos joku vielä kertoo mulle miks Sastamala = Sastamalaan mut Kangasala = Kangasalle, niin en aiheuta pahennusta foorumin ulkopuolellakaan. Aika pitkään Pirkanmaalla asuneena en vieläkään tätä ymmärrä.
Tästä voisi itseasiassa @Toutain ottaa koppia.
En ole ajatellut asiaa ennen, mutta nyt kun sanoit alkoi kiinnostamaan :D

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa
”Kielenhuollossa on jo varhain alettu suosittaa, että kotimaisia paikannimiä taivutetaan kuten paikkakunnilla on ollut tapana.”

Joku kielenhuoltaja Yle/2020