Palautetta kanssakeskustelijoille

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Osa syy varmasti miksi pidän kaverista on se, että kovin vahvat Ilveslasit kaverilta puuttuu ja siksi minä olen usein hänen kanssa samaa mieltä.

Sitten taas ihmiset joillaa koen olevan kohtuu vahvat Ilveslasit (jostain sairaasta syystä), mutta kuitenkin ihan pidän kirjoittajina on @IhanJuniori ja @VärienTunnustaja
Mää myönnän kaiken. Todella vahvat lasit, mutta kyl mää pyrin myös niiden takaa katsoa.

Toki vahvat on aurinkolaseissa tummennukset, koska onhan Ipalla niin kirkas tulevaisuus :cool:

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
No tuossa on kyllä pointtia. Itse veikkaan että porukkaa lähinnä vituttaa tuomarilinjan epäselvyys. Aika harvassa ne tilanteet lopulta on joissa joku ihan kuviteltu rike vihellettäisiin.
Siis tämä ainakin itseä kyrsii ja paljon. Ei ole ongelmaa esim. Latvalan jäähyn osalta, mutta miksi joka ikistä niistä ei sitten vihelletä? Samassa pelissä ja erässäkin oli niitä useita samoja tilanteita. Sitten keksitään tuosta yksittäisestä viheltää?

Eikä Ilves ole ainoa joukkue joka kärsii tästä, vaan Suikkanen on siinä jo aikoinaan ollut oikeassa, että kaikkien keskittyminen menee tuohon heidän tekemiseen. Ei siitä silti kukaan mitään etua suoraan saa, vaikka tuntuu tottakai väärältä, että ollaan muutama lisäpiste hävitty jatkoaikajäähyyn, vaikka samoja jäänyt viheltämättä koko peli.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Täällä on kyllä harvinaisen paska ilmapiiri. Ilmeisesti coolia mennä henkilöön ja olla ilkeä.

En ihmettele, että välillä ollaan negatiivisessakin esillä. Toivottavasti karvatonköyrijä nyt löytää jossain kohtaa elämää karvankin.
Samaa mieltä. Suurin osa palstan kirjoituksista on joko päänaukomista toisille, muuten vaan älytöntä sivutolkulla kestävää vänkäämistä, mikä ei johda mihinkään tai sitten haukutaan omat pelaajat ja Koskela.

Näistä tää palsta pääasiassa koostuu nykyään. Ei uskois, ku miettii, miten Ilveksellä nykyään menee.

Nykyään alkanut harkitteen, et lähtis pois koko palstalta. Taso ja käytöstavat tippunut yleisesti aivan valtavasti. Ainakin otan etäisyyttä nyt hetkeksi. Toki käyn palstalla välillä, mut ei tänne huvita tällä hetkellä kirjoittaa mitään.

Huhuja on kiva lukea, mut nykyään ei oikein tietäjiä edes ole.

Tällä hetkellä Ilveksestä nauttii huomattavasti enemmän ilman foorumia.

Luchs

Luottopelaaja
Samaa mieltä. Suurin osa palstan kirjoituksista on joko päänaukomista toisille, muuten vaan älytöntä sivutolkulla kestävää vänkäämistä, mikä ei johda mihinkään tai sitten haukutaan omat pelaajat ja Koskela.

Näistä tää palsta pääasiassa koostuu nykyään. Ei uskois, ku miettii, miten Ilveksellä nykyään menee.

Nykyään alkanut harkitteen, et lähtis pois koko palstalta. Taso ja käytöstavat tippunut yleisesti aivan valtavasti. Ainakin otan etäisyyttä nyt hetkeksi. Toki käyn palstalla välillä, mut ei tänne huvita tällä hetkellä kirjoittaa mitään.

Huhuja on kiva lukea, mut nykyään ei oikein tietäjiä edes ole.

Tällä hetkellä Ilveksestä nauttii huomattavasti enemmän ilman foorumia.

Itse kun en tätä palstaa niin intensiivisesti seuraa, en ihan pysty hahmottamaan sitä suurta tuskaa ahdistuksesi taustalla.

Puhut vänkäämisestä, käytöstavoista, päänaukomisesta.

Kritiikkiä olen täällä nähnyt ja ehkä toisteista jankuttamista, aika siisti paikka.

Suosittelen lämpimästi kasvattamaan panssaria, hankkimaan kokemusta, oivallusta ja harkintaa.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Itse kun en tätä palstaa niin intensiivisesti seuraa, en ihan pysty hahmottamaan sitä suurta tuskaa ahdistuksesi taustalla.

Puhut vänkäämisestä, käytöstavoista, päänaukomisesta.

Kritiikkiä olen täällä nähnyt ja ehkä toisteista jankuttamista, aika siisti paikka.

Suosittelen lämpimästi kasvattamaan panssaria, hankkimaan kokemusta, oivallusta ja harkintaa.
Tällainen somemaailma, miksi tämä foorumikin on muuttunut, ei vaan ole minua varten. En nauti täällä kirjoittelusta enää.

Kyllä mä panssarin osaan kasvattaa. Ja olen niin tehnytkin. Työpaikalla samoissa vuoroissa aina kun sattuu oleen aikalailla mulkuin ihminen, mitä oon ikinä tavannut. Työ itsessään on pirun mukavaa ni viihdyn työpaikallani.

Tää foorumi ei ole enää sellainen paikka, missä mä viihdyn. Oon melko mukavuudenhaluinen tyyppi kumminkin. Niinku aiemmin kirjoitin. Ilves ilman foorumia on huomattavasti mukavampaa nykyään kuin foorumin kanssa.

Tällä ikää on kyllä kaikenlaisia kokemuksia ehtinyt kokea. Kokemus tuo myös sellaista viisautta, että tekee elämässään sellaisia asioita joista nauttii ja jättää tekemättä jos ei nauti.

Vapaa-aikani myös vietän ihmisten kanssa, joista pidän ja joiden kanssa voi keskustella järkevästi, vaikka olis täysin eri mieltä.

Täällä tuntuu et tuhlaa vapaa-aikaansa nykyään. Mielummin juttelen kavereiden kanssa kiekosta.

Viimeksi muokattu:

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Tällainen somemaailma, miksi tämä foorumikin on muuttunut, ei vaan ole minua varten. En nauti täällä kirjoittelusta enää.

Kyllä mä panssarin osaan kasvattaa. Ja olen niin tehnytkin. Työpaikalla samoissa vuoroissa aina kun sattuu oleen aikalailla mulkuin ihminen, mitä oon ikinä tavannut. Työ itsessään on pirun mukavaa ni viihdyn työpaikallani.

Tää foorumi ei ole enää sellainen paikka, missä mä viihdyn. Oon melko mukavuudenhaluinen tyyppi kumminkin. Niinku aiemmin kirjoitin. Ilves ilman foorumia on huomattavasti mukavampaa nykyään kuin foorumin kanssa.

Tällä ikää on kyllä kaikenlaisia kokemuksia ehtinyt kokea. Kokemus tuo myös sellaista viisautta, että tekee elämässään sellaisia asioita joista nauttii ja jättää tekemättä jos ei nauti.

Vapaa-aikani myös vietän ihmisten kanssa, joista pidän ja joiden kanssa voi keskustella järkevästi, vaikka olis täysin eri mieltä.

Täällä tuntuu et tuhlaa vapaa-aikaansa nykyään. Mielummin juttelen kavereiden kanssa kiekosta.
Olethan huomannut tuon, että mikäli kyse on tietyistä käyttäjistä, niin näiden kirjoitukset pystyy piilottamaan itseltä "Älä huomioi"- toiminnolla? Myös tiettyjä ketjuja pystyy piilottamaan näkyvistä.

Keltavihreä

Luottopelaaja
Olethan huomannut tuon, että mikäli kyse on tietyistä käyttäjistä, niin näiden kirjoitukset pystyy piilottamaan itseltä "Älä huomioi"- toiminnolla? Myös tiettyjä ketjuja pystyy piilottamaan näkyvistä.
Olen ja on käytössä ainakin osalla käyttäjistä. Ennen vanhaa en tämmösiä toimintoja täällä edes tarvinnut. Pelaajien ketjuja en viitsi edes lukea enää. Aika harvaa ketjua viitsin enää lukea ja osaa mitä luen, ni joutuu kelata aika paljon yli vaan. Joko porukka vänkää keskenään tai kirjoitus on vastattu jollekkin, joka on itselläni ei huomioi-listalla.

Pysytään toistaiseksi hiljaisena taustalla. Täällä kun on niin kauan tullu oltua varmaan toistakymmentä vuotta ni vaikea päästä irtikään ihan kokonaan. Jos yrittäisin vieroittaa ittensä pikkuhiljaa kokonaan pois.

En koe kuuluvani tänne enää.

Reborn Lynx

Luottopelaaja
@SaviMatti meinasin jo hätäisesti vastata, että toihan on VILPin ulkoyksikkö. Perkeleen mainossyötteet...
1000030538.jpg

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Saas nähdä sitten kuka meille tulee Tilluksi Tillun paikalle. Tuleeko sieltä joku meritoitunut Tillu vai joku nouseva tulevaisuuden Tillu. Yksi yhteinen vuosi kävisi kyllä hyvin järkeen.

Voi johtua osin pitkästä päivästä, mutta tälle tuli pudottua.

Nämä eri joukkueiden Tillut on kyllä loistavia. Kuuluisasta Boleslavin Tillusta taisi homma lähteä. Se oli meidän Massi jumalauta!