Itse kun en tätä palstaa niin intensiivisesti seuraa, en ihan pysty hahmottamaan sitä suurta tuskaa ahdistuksesi taustalla.
Puhut vänkäämisestä, käytöstavoista, päänaukomisesta.
Kritiikkiä olen täällä nähnyt ja ehkä toisteista jankuttamista, aika siisti paikka.
Suosittelen lämpimästi kasvattamaan panssaria, hankkimaan kokemusta, oivallusta ja harkintaa.
Tällainen somemaailma, miksi tämä foorumikin on muuttunut, ei vaan ole minua varten. En nauti täällä kirjoittelusta enää.
Kyllä mä panssarin osaan kasvattaa. Ja olen niin tehnytkin. Työpaikalla samoissa vuoroissa aina kun sattuu oleen aikalailla mulkuin ihminen, mitä oon ikinä tavannut. Työ itsessään on pirun mukavaa ni viihdyn työpaikallani.
Tää foorumi ei ole enää sellainen paikka, missä mä viihdyn. Oon melko mukavuudenhaluinen tyyppi kumminkin. Niinku aiemmin kirjoitin. Ilves ilman foorumia on huomattavasti mukavampaa nykyään kuin foorumin kanssa.
Tällä ikää on kyllä kaikenlaisia kokemuksia ehtinyt kokea. Kokemus tuo myös sellaista viisautta, että tekee elämässään sellaisia asioita joista nauttii ja jättää tekemättä jos ei nauti.
Vapaa-aikani myös vietän ihmisten kanssa, joista pidän ja joiden kanssa voi keskustella järkevästi, vaikka olis täysin eri mieltä.
Täällä tuntuu et tuhlaa vapaa-aikaansa nykyään. Mielummin juttelen kavereiden kanssa kiekosta.