Keltavihreä
Luottopelaaja
KiitosTässä on oikea ketju palautteille. Löytyy etusivulta scrollaamalla "Vapaa keskustelu" alta, jossa otsikkona Ilvesfoorumi.
KiitosTässä on oikea ketju palautteille. Löytyy etusivulta scrollaamalla "Vapaa keskustelu" alta, jossa otsikkona Ilvesfoorumi.
En ymmärrä. Ite ku laitoin hakua saa ottaa talteen, niin tuli vain sellaisia lauseita ihan muista ketjuista.
Kiitos kuitenkin!
Oliko sulla se "etsi vain otsikoista" -täppä klikattuna?En ymmärrä. Ite ku laitoin hakua saa ottaa talteen, niin tuli vain sellaisia lauseita ihan muista ketjuista.
Kiitos kuitenkin!
Tätä mä olen yrittänyt näistä EFM huhuista sanoa. Jotenkin hyväksyn, kun ketju on huhuilu- ja fantasiointi jne. Ehkä olisi paikallaan eriyttää kahdeksi ketjuksi aidot huhut ja hassuttelut ja fantasioinnit erikseen.Henkilökohtaisesti toivoisin, että nämä tällaiset muka arvuutteluhuhut jätettäisiin pois. Nyt on taas yksi ketju täynnä asiaa, missä kysellään EFM:n perään.
Heitän esimerkin: itsekin osaan ennustaa. Seuraavassa paikallisessa näin voiton ja lisäksi näen numeron 4.
Lopputuloksesta riippuen voin todeta, että näin voittavan joukkueen voiton kun en sitä ennustukseeni maininnut ja 4 voi olla vaikka jommankumman jäähyjen minuuttimäärä tai vaikka jonkun erän laukaukset.
Höpö höpö. Jos jättää moraalisaarnat pois tilanteista, joita ei ole itse nähnyt, voi ilman muuta osallistua keskusteluunTäällä on pari ketjua, joihin ei huvita/uskalla osallistua…joko tulee muovituopista daijuun tai saa poliisikoiran kimppuunsa, noin kuvitteellisesti.
Tulik su näppikse häikkä vai mink taki sult rupes yhtäkki putoo sanoist kirjaimi pois?Perkele. Pahoittelut kaikille, ensi olin kirves ja nyt turkulainen. Pahempia moitteita tuskin voi saada.
Voisit koettaa kirjoittaa vähemmän teinityylillä.Perkele. Pahoittelut kaikille, ensi olin kirves ja nyt turkulainen. Pahempia moitteita tuskin voi saada.
Ei. Varmaa työkaverilt tarttunu kirjoitustyyli. Yritin korjata ulosantia paremmaks mut sit näköjää siirty tohon. En tiedä vaikuttaako lukihäiriö.Tulik su näppikse häikkä vai mink taki sult rupes yhtäkki putoo sanoist kirjaimi pois?
Loppujen lopuks musta kukin voi vetää tyylillään kunhan pysyy viestit luettavinaEi. Varmaa työkaverilt tarttunu kirjoitustyyli. Yritin korjata ulosantia paremmaks mut sit näköjää siirty tohon. En tiedä vaikuttaako lukihäiriö.
Ei ole kirjottanut minusta ennen noin, kun mullakin otti silmään ja mä olen sentään asunut Turussa.Loppujen lopuks musta kukin voi vetää tyylillään kunhan pysyy viestit luettavinaEn tiedä minkä takia se just nyt otti mulla (ja näköjään kaikilla muillakin) silmään. Aiemmin en oo kiinnittänyt huomiota ollenkaan
Alkuun huomautettiin minun huonosta kirjoitustavasta, yritin sitä korjata. Kuten epäilin, olisiko työkaverilla vaikutusta. Yritän kiinnittää huomioo ja käyttää tekstinsyöttöä.Ei ole kirjottanut minusta ennen noin, kun mullakin otti silmään ja mä olen sentään asunut Turussa.
Perkele. Pahoittelut kaikille, ensi olin kirves ja nyt turkulainen. Pahempia moitteita tuskin voi saada.
Mikäs se veto olikaan?Tästä tuli muuten mieleen tästä Tapparan suorituksesta.. Onkos ystävämme rakitic vetoineen jäähyllä vai vaan hissukseen tulosten valossa?![]()
Eikös se täällä räyhännyt koko alkukauden, että keväällä Tappara on kovempi kuin Ilves ja jotain satasen vetoja se täällä tarjoili. Ei toki olla koko kautta pelattu, mutta kun se koko alkukausi meni siinä Ilves vrt. Tappara -vertailussa pyörimiseksi, niin mietin, että tekikö katoamistempun vai onko banneilla.Mikäs se veto olikaan?
Profeetta rakitic on jälleen väärin perustein vangittu, sillä foorumi ei ollut valmis kuulemaan hänen loisteliasta sanomaansa. Kuten juutalaisten oppineet hengenmiehet ja roomalaiset pakanat aikoinaan Jeesuksen kanssa, he pelkäsivät profeetan ilosanomaa ja kateudessaan tuomitsivat tämän, julistivat hänen opetuksensa vääriksi.Tästä tuli muuten mieleen tästä Tapparan suorituksesta.. Onkos ystävämme rakitic vetoineen jäähyllä vai vaan hissukseen tulosten valossa?![]()