Palautetta kanssakeskustelijoille

Toutain

Luottopelaaja
En ymmärrä. Ite ku laitoin hakua saa ottaa talteen, niin tuli vain sellaisia lauseita ihan muista ketjuista.

Kiitos kuitenkin!

Joo, noinhan siinä kävi todellisuudessa kävi mullakin. Muutama ensimmäinen tulos oli juuri noita, mutta oli se ketjukin tuloksissa suhteellisen ylhäällä.

VärienTunnustaja

Divarijyrä
Ylläpidon jäsen
Henkilökohtaisesti toivoisin, että nämä tällaiset muka arvuutteluhuhut jätettäisiin pois. Nyt on taas yksi ketju täynnä asiaa, missä kysellään EFM:n perään.

Heitän esimerkin: itsekin osaan ennustaa. Seuraavassa paikallisessa näin voiton ja lisäksi näen numeron 4.

Lopputuloksesta riippuen voin todeta, että näin voittavan joukkueen voiton kun en sitä ennustukseeni maininnut ja 4 voi olla vaikka jommankumman jäähyjen minuuttimäärä tai vaikka jonkun erän laukaukset.

yellowgreen

Luottopelaaja
Henkilökohtaisesti toivoisin, että nämä tällaiset muka arvuutteluhuhut jätettäisiin pois. Nyt on taas yksi ketju täynnä asiaa, missä kysellään EFM:n perään.

Heitän esimerkin: itsekin osaan ennustaa. Seuraavassa paikallisessa näin voiton ja lisäksi näen numeron 4.

Lopputuloksesta riippuen voin todeta, että näin voittavan joukkueen voiton kun en sitä ennustukseeni maininnut ja 4 voi olla vaikka jommankumman jäähyjen minuuttimäärä tai vaikka jonkun erän laukaukset.
Tätä mä olen yrittänyt näistä EFM huhuista sanoa. Jotenkin hyväksyn, kun ketju on huhuilu- ja fantasiointi jne. Ehkä olisi paikallaan eriyttää kahdeksi ketjuksi aidot huhut ja hassuttelut ja fantasioinnit erikseen.

Jonis Nemis

Vakiokokoonpanossa
Täällä on pari ketjua, joihin ei huvita/uskalla osallistua…joko tulee muovituopista daijuun tai saa poliisikoiran kimppuunsa, noin kuvitteellisesti.

J-boy

Vakiokokoonpanossa
Täällä on pari ketjua, joihin ei huvita/uskalla osallistua…joko tulee muovituopista daijuun tai saa poliisikoiran kimppuunsa, noin kuvitteellisesti.
Höpö höpö. Jos jättää moraalisaarnat pois tilanteista, joita ei ole itse nähnyt, voi ilman muuta osallistua keskusteluun

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Perkele. Pahoittelut kaikille, ensi olin kirves ja nyt turkulainen. Pahempia moitteita tuskin voi saada.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Tulik su näppikse häikkä vai mink taki sult rupes yhtäkki putoo sanoist kirjaimi pois?
Ei. Varmaa työkaverilt tarttunu kirjoitustyyli. Yritin korjata ulosantia paremmaks mut sit näköjää siirty tohon. En tiedä vaikuttaako lukihäiriö.

AQ21

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Ei. Varmaa työkaverilt tarttunu kirjoitustyyli. Yritin korjata ulosantia paremmaks mut sit näköjää siirty tohon. En tiedä vaikuttaako lukihäiriö.
Loppujen lopuks musta kukin voi vetää tyylillään kunhan pysyy viestit luettavina :D En tiedä minkä takia se just nyt otti mulla (ja näköjään kaikilla muillakin) silmään. Aiemmin en oo kiinnittänyt huomiota ollenkaan

yellowgreen

Luottopelaaja
Loppujen lopuks musta kukin voi vetää tyylillään kunhan pysyy viestit luettavina :D En tiedä minkä takia se just nyt otti mulla (ja näköjään kaikilla muillakin) silmään. Aiemmin en oo kiinnittänyt huomiota ollenkaan
Ei ole kirjottanut minusta ennen noin, kun mullakin otti silmään ja mä olen sentään asunut Turussa.

Kolpy

Vakiokokoonpanossa
Ei ole kirjottanut minusta ennen noin, kun mullakin otti silmään ja mä olen sentään asunut Turussa.
Alkuun huomautettiin minun huonosta kirjoitustavasta, yritin sitä korjata. Kuten epäilin, olisiko työkaverilla vaikutusta. Yritän kiinnittää huomioo ja käyttää tekstinsyöttöä.

Toutain

Luottopelaaja
Perkele. Pahoittelut kaikille, ensi olin kirves ja nyt turkulainen. Pahempia moitteita tuskin voi saada.

Mua on haukuttu ylimieliseksi mulkuksi ja vaikka miksi. On uhattu ihan tosissaan ampuakin joskus aikoinaan, (vaikka tosin eri syistä). Mitään noin pahaa mulle ei kuitenkaan oo koskaan sanottu.

yellowgreen

Luottopelaaja
Tästä tuli muuten mieleen tästä Tapparan suorituksesta.. Onkos ystävämme rakitic vetoineen jäähyllä vai vaan hissukseen tulosten valossa? :D

yellowgreen

Luottopelaaja
Mikäs se veto olikaan?
Eikös se täällä räyhännyt koko alkukauden, että keväällä Tappara on kovempi kuin Ilves ja jotain satasen vetoja se täällä tarjoili. Ei toki olla koko kautta pelattu, mutta kun se koko alkukausi meni siinä Ilves vrt. Tappara -vertailussa pyörimiseksi, niin mietin, että tekikö katoamistempun vai onko banneilla.

Supin tukit

Luottopelaaja
Tästä tuli muuten mieleen tästä Tapparan suorituksesta.. Onkos ystävämme rakitic vetoineen jäähyllä vai vaan hissukseen tulosten valossa? :D
Profeetta rakitic on jälleen väärin perustein vangittu, sillä foorumi ei ollut valmis kuulemaan hänen loisteliasta sanomaansa. Kuten juutalaisten oppineet hengenmiehet ja roomalaiset pakanat aikoinaan Jeesuksen kanssa, he pelkäsivät profeetan ilosanomaa ja kateudessaan tuomitsivat tämän, julistivat hänen opetuksensa vääriksi.

Profeetta vapautuu viimeistään, kun kevään ensimmäiset kukat nousevat roudan keskeltä kukoistukseen. Sitä odotellessa hänen opetuslapsensa, nimeltään Osasto 41, valmistelevat parhaillaan "Free rakitic" bandista tukeakseen vääryyttä kokenutta suurta ajattelijaa.