Jää sinä kotiin. Mä lähden ainakin hallille.Ipa41 sanoi:Tehdään kampanja yhdessä. Kaikki jää kotiinsa ja näytetään todella suuri perseen näyttö ilveksen johdolle. Toivon todellakin, ettei hallissa olisi paljoa porukkaa.
Itse ainakin skippaan loput Ilveksen pelit tältä kaudelta. Tuote on paska ja organisaatio läpeensä mätä!Ipa41 sanoi:Tehdään kampanja yhdessä. Kaikki jää kotiinsa ja näytetään todella suuri perseen näyttö ilveksen johdolle. Toivon todellakin, ettei hallissa olisi paljoa porukkaa.
En halua puolustella Ilvestä, mutta tällä hetkellä JOUKKUE tarvii kaiken tuen. Jos nyt kaikki alkaa kiukutella, niin siitä kärsii IH Oy ja joukkue.Iker78 sanoi:Itse ainakin skippaan loput Ilveksen pelit tältä kaudelta. Tuote on paska ja organisaatio läpeensä mätä!Ipa41 sanoi:Tehdään kampanja yhdessä. Kaikki jää kotiinsa ja näytetään todella suuri perseen näyttö ilveksen johdolle. Toivon todellakin, ettei hallissa olisi paljoa porukkaa.
jurgen sanoi:Lisäksi tunnen itseni petetyksi, koska ostamani tuote (kausikortti) ei vastaa myyntipuheita eikä lupauksia.
Henry78 sanoi:Alunperin oli tarkoitus lähteä halliin kattoon Tyrskyn paluuta,taas!
Noh,löytyyhän sieltä Laakso ja Mustonen joiden tekemistä on hienoa seurata.
Perjantai,HIFK,eli pöytä katettu hienoon kiekkoiltaan! Saas nähdä meneekö 4500 katsojaa rikki?
Satoi tai paistoi,halliinhan ne askeleet käy!!
+1Koikkaaja sanoi:Jää sinä kotiin. Mä lähden ainakin hallille.Ipa41 sanoi:Tehdään kampanja yhdessä. Kaikki jää kotiinsa ja näytetään todella suuri perseen näyttö ilveksen johdolle. Toivon todellakin, ettei hallissa olisi paljoa porukkaa.
+2Å sanoi:+1Koikkaaja sanoi:Jää sinä kotiin. Mä lähden ainakin hallille.Ipa41 sanoi:Tehdään kampanja yhdessä. Kaikki jää kotiinsa ja näytetään todella suuri perseen näyttö ilveksen johdolle. Toivon todellakin, ettei hallissa olisi paljoa porukkaa.
Pok sanoi:jurgen sanoi:Lisäksi tunnen itseni petetyksi, koska ostamani tuote (kausikortti) ei vastaa myyntipuheita eikä lupauksia.
Täytyy vielä sen verran muistuttaa,että sarjapisteiden perusteella Ilveksen kausikorttituote,eli kotiottelut,on kuitenkin edelleen liigan viidenneksi paras,joten tällä perusteella ei ainakaan pitäisi jäädä peleistä pois.
Joukkueen kokonaissijoitus toki on surkea ja voi olla,että pian ei kausikorttituotekaan ole enää Liigan kärkipäätä,mutta vielä ei ole syytä kausikorttituotetta haukkua.
Itse menen tänään hallille,mutta aika matalalla on odotukset.Eiköhän siellä ole tulossa perinteinen 1-3 hyvän taistelun jälkeen ja ihmettelyt päälle,että miten se Hifki noista paikoistaan teki kolme maalia ja näytti vielä helpolta.
VP sanoi:Twitteristä poimittuna - ihan hyvä tapa ilmoittaa kokoonpano visuaalisesti:
https://pbs.twimg.com/media/CWgU9yzWUAAgHJZ.jpg:medium
VP sanoi:Twitteristä poimittuna - ihan hyvä tapa ilmoittaa kokoonpano visuaalisesti:
https://pbs.twimg.com/media/CWgU9yzWUAAgHJZ.jpg:medium
Aloituspostaukseen?