Petri Kontiola

Puujalka

Luottopelaaja
Munapää munapäälivessä.. juupajuu kertoo miten asiat ”oikeasti menivät”.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Konna tänään Velkavuoren ohjelmassa vieraana. Kertoo kuulemma miten hommat meni.
Kiitos infosta, otan ruutupaperin ja kynän esiin.

Ikurin Vire

Näillä hetkillä velkavuoren livessä.

Ikurin Vire

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Ja jos menet arvostelemaan niin tullaan huutelemaan että kyseessä on sairaus ja että ette tiedä mitä kyseinen henkilö käy läpi ja muuta nönnönnöötä ja että me kritisoijat ollaan suurimpia kusipäitä koko tapauksessa.

"Kritisointi" on aika imarteleva termi viesteistä, joita esimerkiksi sun näppäimistöltä on tähän ketjuun tullut: milloin Kontiola on mulkku, milloin pelle, milloin umpimouho juoppo. Varmaan vastaavaa älykästä settiä löytyy lisää jos ketjua jaksaisi kahlata taaksepäin. Revitellään parisuhteen hajoamisen inside-tiedoilla ja vedetään täysin omia tulkintoja sivulauseista, jotka viimeistään nyt on osoitettu täysin perättömiksi.

"Ilveksestä ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa."
- Petri Kontiola

Seuraavaksi tietenkin alkaa mussutus, että Konna vaan mielisteli Ilveksen faneja jälkikäteen. Jokainen voi varmasti tsekata kyseisen haastiksen omin silmin ja tehdä johtopäätökset, oliko kyseessä kriisiviestintäkonsultin syöttämää seivailua vaiko ihan rehtiä suoraa puhetta.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
"Kritisointi" on aika imarteleva termi viesteistä, joita esimerkiksi sun näppäimistöltä on tähän ketjuun tullut: milloin Kontiola on mulkku, milloin pelle, milloin umpimouho juoppo. Varmaan vastaavaa älykästä settiä löytyy lisää jos ketjua jaksaisi kahlata taaksepäin. Revitellään parisuhteen hajoamisen inside-tiedoilla ja vedetään täysin omia tulkintoja sivulauseista, jotka viimeistään nyt on osoitettu täysin perättömiksi.

"Ilveksestä ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa."
- Petri Kontiola

Seuraavaksi tietenkin alkaa mussutus, että Konna vaan mielisteli Ilveksen faneja jälkikäteen. Jokainen voi varmasti tsekata kyseisen haastiksen omin silmin ja tehdä johtopäätökset, oliko kyseessä kriisiviestintäkonsultin syöttämää seivailua vaiko ihan rehtiä suoraa puhetta.
Usko mitä haluat. Kevättä ei saa anteeksi ja on kaikkia noita miksi olen kutsunut. Totuus sattuu.

M22

Luottopelaaja

M22

Luottopelaaja
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.
Eikö niitä nyt olisi arvostetumpiakin medioita?

Toutain

Luottopelaaja
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.

Petri Kontiolan näkemys Valavuoresta henkilönä ja Valavuori LIVE:stä mediana saattaa hieman poiketa esim. sun ja mun näkemyksestäni...

Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Petri Kontiolan näkemystä Valavuoresta henkilönä ja Valavuori LIVE:stä mediana saattaa hieman poiketa esim. sun ja mun näkemyksestäni...
No ilmeisesti.
Mutta noin yleisemminkin ajateltuna, niin ei kai tuo Valavuori Live ihan valtavassa huudossa ole.
Henkilökohtaisesti en pidä esim urheilucastista, mutta silti se on brändinäkin mielestäni valovuoden edelle Valavuorta.

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja

Varmasti, mutta toisaalta ei ne muutkaan mediat välttämättä autuaaksi tee. Ensin YLE:n Jussi Paasi kenen pitäisi tasoltaan, olla enemmin seiskassa. Tekee jälleen kerran puhtaasti omiin oletuksiinsa perustuvan "sensaatio" jutun, mitä sitten iltapäivälehdet veren maku suussa referoivat.

Siis jotenkin ymmärtäisi, jos kyseessä olisi edes joku muu media, mutta YLE:n toimittajana pitäisi pystyä parempaan. Toki ei ollut Paasilta ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinenkään. Sellaiseen suojatyöpaikkaan on jolloin ihme natsoilla päässyt.

Viimeksi muokattu: