Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Konna tänään Velkavuoren ohjelmassa vieraana. Kertoo kuulemma miten hommat meni.
Konna vetää näköjään aina vaan rimaa alemmaksi.Konna tänään Velkavuoren ohjelmassa vieraana. Kertoo kuulemma miten hommat meni.
Kiitos infosta, otan ruutupaperin ja kynän esiin.Konna tänään Velkavuoren ohjelmassa vieraana. Kertoo kuulemma miten hommat meni.
Jos sanoo samankin paskaa Ilveksestä niin ei jumalauta…Konna tänään Velkavuoren ohjelmassa vieraana. Kertoo kuulemma miten hommat meni.
Missä Konna on, se on ulkona ja aurinko paistaa, kai tämä kuitenkin Live on?Näillä hetkillä velkavuoren livessä.
Oisko se ny siä Jenkkilässä?Missä Konna on, se on ulkona ja aurinko paistaa, kai tämä kuitenkin Live on?
Marraskuussa sorvin ääreen, joten vielähän sitä kerkee ottaan löysää.Missä Konna on, se on ulkona ja aurinko paistaa, kai tämä kuitenkin Live on?
Ja jos menet arvostelemaan niin tullaan huutelemaan että kyseessä on sairaus ja että ette tiedä mitä kyseinen henkilö käy läpi ja muuta nönnönnöötä ja että me kritisoijat ollaan suurimpia kusipäitä koko tapauksessa.
Usko mitä haluat. Kevättä ei saa anteeksi ja on kaikkia noita miksi olen kutsunut. Totuus sattuu."Kritisointi" on aika imarteleva termi viesteistä, joita esimerkiksi sun näppäimistöltä on tähän ketjuun tullut: milloin Kontiola on mulkku, milloin pelle, milloin umpimouho juoppo. Varmaan vastaavaa älykästä settiä löytyy lisää jos ketjua jaksaisi kahlata taaksepäin. Revitellään parisuhteen hajoamisen inside-tiedoilla ja vedetään täysin omia tulkintoja sivulauseista, jotka viimeistään nyt on osoitettu täysin perättömiksi.
"Ilveksestä ei ole mitään muuta kuin hyvää sanottavaa."
- Petri Kontiola
Seuraavaksi tietenkin alkaa mussutus, että Konna vaan mielisteli Ilveksen faneja jälkikäteen. Jokainen voi varmasti tsekata kyseisen haastiksen omin silmin ja tehdä johtopäätökset, oliko kyseessä kriisiviestintäkonsultin syöttämää seivailua vaiko ihan rehtiä suoraa puhetta.
Eikös se sitten sieltä ole nuo edelliset viestit 7-8 kpl?Kattoko kukaan että mitä kerto velka aleksin talkshowssa
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.
Eikö niitä nyt olisi arvostetumpiakin medioita?
No ilmeisesti.Petri Kontiolan näkemystä Valavuoresta henkilönä ja Valavuori LIVE:stä mediana saattaa hieman poiketa esim. sun ja mun näkemyksestäni...
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.
Eikö niitä nyt olisi arvostetumpiakin medioita?