Petri Kontiola

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.
Eikö niitä nyt olisi arvostetumpiakin medioita?

Petri Kontiolan näkemys Valavuoresta henkilönä ja Valavuori LIVE:stä mediana saattaa hieman poiketa esim. sun ja mun näkemyksestäni...
 
Viimeksi muokattu:

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 767
Petri Kontiolan näkemystä Valavuoresta henkilönä ja Valavuori LIVE:stä mediana saattaa hieman poiketa esim. sun ja mun näkemyksestäni...
No ilmeisesti.
Mutta noin yleisemminkin ajateltuna, niin ei kai tuo Valavuori Live ihan valtavassa huudossa ole.
Henkilökohtaisesti en pidä esim urheilucastista, mutta silti se on brändinäkin mielestäni valovuoden edelle Valavuorta.
 

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Viestejä
5 791
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.
Eikö niitä nyt olisi arvostetumpiakin medioita?

Varmasti, mutta toisaalta ei ne muutkaan mediat välttämättä autuaaksi tee. Ensin YLE:n Jussi Paasi kenen pitäisi tasoltaan, olla enemmin seiskassa. Tekee jälleen kerran puhtaasti omiin oletuksiinsa perustuvan "sensaatio" jutun, mitä sitten iltapäivälehdet veren maku suussa referoivat.

Siis jotenkin ymmärtäisi, jos kyseessä olisi edes joku muu media, mutta YLE:n toimittajana pitäisi pystyä parempaan. Toki ei ollut Paasilta ensimmäinen kerta ja tuskin viimeinenkään. Sellaiseen suojatyöpaikkaan on jolloin ihme natsoilla päässyt.
 
Viimeksi muokattu:

pelikirja

Luottopelaaja
Viestejä
4 565
Soudan täs hieman vastavirtaan. Valavuorihan on vetänyt ihan hyvää ohjelmaa jossa erilaiset vieraat päässy tuomaan julki omia näkemyksiään. Rennolla asenteella menty ja ollut asiaakin. Mitä taas tulee itse Aleksi Valavuoreen henkilönä onkin sit toinen juttu. Jokainen pyöriköön kenen kanssa haluaa.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 767
Soudan täs hieman vastavirtaan. Valavuorihan on vetänyt ihan hyvää ohjelmaa jossa erilaiset vieraat päässy tuomaan julki omia näkemyksiään. Rennolla asenteella menty ja ollut asiaakin. Mitä taas tulee itse Aleksi Valavuoreen henkilönä onkin sit toinen juttu. Jokainen pyöriköön kenen kanssa haluaa.
Niin, ehkäpä minäkin tosiaan muodostan tuon mielipiteen vanhan maineen perusteella.
 

Neitikiekko

Luottopelaaja
Viestejä
1 129
Olin Valavuoren kanssa eräissä koriskisoissa kaukana ulkomailla ja majoituttiin samassa hotellissa. Lyhyen, vain neljän päivän kokemuksen perusteella en aivan allekirjoita näitä kaikkia haukkuja. Mukava seuramies ja osasi kyllä avata baaritiskillä lompakkoaan ihan samaan tahtiin muiden kanssa…
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 894
Olin Valavuoren kanssa eräissä koriskisoissa kaukana ulkomailla ja majoituttiin samassa hotellissa. Lyhyen, vain neljän päivän kokemuksen perusteella en aivan allekirjoita näitä kaikkia haukkuja. Mukava seuramies ja osasi kyllä avata baaritiskillä lompakkoaan ihan samaan tahtiin muiden kanssa…
Vielä kun availisi sitä lompakkoa suomen verottajalle muiden kanssa samaan tahtiin.

No joo vitsi vitsinä.
 

Ilves97

Luottopelaaja
Viestejä
6 899
Olin Valavuoren kanssa eräissä koriskisoissa kaukana ulkomailla ja majoituttiin samassa hotellissa. Lyhyen, vain neljän päivän kokemuksen perusteella en aivan allekirjoita näitä kaikkia haukkuja. Mukava seuramies ja osasi kyllä avata baaritiskillä lompakkoaan ihan samaan tahtiin muiden kanssa…
Onko samat koriskisat josta unohtui sitten maksaa charterit? Mukava seuramies voi olla, mutta ei kyllä poissulje mitenkään niitä asioita mistä mies haukkuja on ihan ansaitusti saanut.
 

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
Onko samat koriskisat josta unohtui sitten maksaa charterit? Mukava seuramies voi olla, mutta ei kyllä poissulje mitenkään niitä asioita mistä mies haukkuja on ihan ansaitusti saanut.

Itselleni jotenkin huvittava ajatus, että mukava seuramies olisi minkäänlainen vasta-argumentti mihinkään siihen, mistä Valavuorta on kritisoitu. Ihan omilla ja täälläkin moneen kertaa käsitellyillä toimillaan on ainakin meikäläisen halveksunnan ansainnut, eikä se poissulje sitä, etteikö voisi olla vaikka kuinka helvetin hyvä seuramies :D
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
2 767
Itselleni jotenkin huvittava ajatus, että mukava seuramies olisi minkäänlainen vasta-argumentti mihinkään siihen, mistä Valavuorta on kritisoitu. Ihan omilla ja täälläkin moneen kertaa käsitellyillä toimillaan on ainakin meikäläisen halveksunnan ansainnut, eikä se poissulje sitä, etteikö voisi olla vaikka kuinka helvetin hyvä seuramies :D
Näinhän se on. Kuuntelin tuon viimeisen lähetyksen ja tulihan tuossa alkuperäiseen ihmettelyyni sekin vastaus, että niillä on yhteistä historiaa sen alkoholismin kanssa.
Siis kun kummastelin, että miksi juuri tähän mediaan.
 

Les Stratocaster

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
668
"Alkaa meneen" hieman maku tähän äijään. Olisi lopettanut miehekkäästi, tekee itsestään täyden pellen
 

Liitteet

  • Screenshot_2023-10-23-21-01-46-375-edit_com.facebook.katana.jpg
    Screenshot_2023-10-23-21-01-46-375-edit_com.facebook.katana.jpg
    396,3 KB · kertaa luettu: 345

Toutain

Luottopelaaja
Viestejä
6 860
"Alkaa meneen" hieman maku tähän äijään. Olisi lopettanut miehekkäästi, tekee itsestään täyden pellen

Liittyykö tähän jotenkin paskasivuston (muualta lainattu, mutta omalla klikkiotsikolla varustettu) juttu, josta olet linkannut kuvan viestisi yhteyteen?

Sen jutun sisältöhän kertoo sitten vastauksen:

"– Tapparassa oli tällä hetkellä minulle paikka. Tarvittiin minunlaistani pelaajaa, enemmän kuin naapuriseuralla, Kontiola naulaa."
 
Ylös