Hyvönen - Stefan - Kariya
Luottopelaaja
En voi katsoa tuollaista ohjelmaa ihan periaatteesta, mutta olisi hienoa jos tälle jutulle saataisiin nyt jonkinlainen piste. Pelkään kuitenkin toista.
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.
Eikö niitä nyt olisi arvostetumpiakin medioita?
No ilmeisesti.Petri Kontiolan näkemystä Valavuoresta henkilönä ja Valavuori LIVE:stä mediana saattaa hieman poiketa esim. sun ja mun näkemyksestäni...
Mun on vähän vaikea nähdä että mikä agenda on profiloitua Valavuoren vakivieraaksi.
Eikö niitä nyt olisi arvostetumpiakin medioita?
Niin, ehkäpä minäkin tosiaan muodostan tuon mielipiteen vanhan maineen perusteella.Soudan täs hieman vastavirtaan. Valavuorihan on vetänyt ihan hyvää ohjelmaa jossa erilaiset vieraat päässy tuomaan julki omia näkemyksiään. Rennolla asenteella menty ja ollut asiaakin. Mitä taas tulee itse Aleksi Valavuoreen henkilönä onkin sit toinen juttu. Jokainen pyöriköön kenen kanssa haluaa.
Soudan täs hieman vastavirtaan. Valavuorihan on vetänyt ihan hyvää ohjelmaa jossa erilaiset vieraat päässy tuomaan julki omia näkemyksiään. Rennolla asenteella menty ja ollut asiaakin.
Vielä kun availisi sitä lompakkoa suomen verottajalle muiden kanssa samaan tahtiin.Olin Valavuoren kanssa eräissä koriskisoissa kaukana ulkomailla ja majoituttiin samassa hotellissa. Lyhyen, vain neljän päivän kokemuksen perusteella en aivan allekirjoita näitä kaikkia haukkuja. Mukava seuramies ja osasi kyllä avata baaritiskillä lompakkoaan ihan samaan tahtiin muiden kanssa…
Onko samat koriskisat josta unohtui sitten maksaa charterit? Mukava seuramies voi olla, mutta ei kyllä poissulje mitenkään niitä asioita mistä mies haukkuja on ihan ansaitusti saanut.Olin Valavuoren kanssa eräissä koriskisoissa kaukana ulkomailla ja majoituttiin samassa hotellissa. Lyhyen, vain neljän päivän kokemuksen perusteella en aivan allekirjoita näitä kaikkia haukkuja. Mukava seuramies ja osasi kyllä avata baaritiskillä lompakkoaan ihan samaan tahtiin muiden kanssa…
Onko samat koriskisat josta unohtui sitten maksaa charterit? Mukava seuramies voi olla, mutta ei kyllä poissulje mitenkään niitä asioita mistä mies haukkuja on ihan ansaitusti saanut.
Näinhän se on. Kuuntelin tuon viimeisen lähetyksen ja tulihan tuossa alkuperäiseen ihmettelyyni sekin vastaus, että niillä on yhteistä historiaa sen alkoholismin kanssa.Itselleni jotenkin huvittava ajatus, että mukava seuramies olisi minkäänlainen vasta-argumentti mihinkään siihen, mistä Valavuorta on kritisoitu. Ihan omilla ja täälläkin moneen kertaa käsitellyillä toimillaan on ainakin meikäläisen halveksunnan ansainnut, eikä se poissulje sitä, etteikö voisi olla vaikka kuinka helvetin hyvä seuramies
"Alkaa meneen" hieman maku tähän äijään. Olisi lopettanut miehekkäästi, tekee itsestään täyden pellen
No siis tuon klikkiotsikon takana selviää, että Ilveksellä oli sentterin tontit jo täynnä. Tämä on ainoa syy miksi meni Tapparaan."Alkaa meneen" hieman maku tähän äijään. Olisi lopettanut miehekkäästi, tekee itsestään täyden pellen
Tämmöstä Konna oli itse sanonut aiemmin, että ”…sentterin tontit oli täynnä”Meillä ei olis mahtunut sentteriks vai?
Meillä ei olis mahtunut sentteriks vai?