Hermis
Guest
Vs: Playoff 2016 Seuranta
Kuka meistä ei olisi kasvanut ajasta, jolloin olimme 16?
(siis niistä, jotka ovat yli 16vee...)
Kuka meistä ei olisi kasvanut ajasta, jolloin olimme 16?
(siis niistä, jotka ovat yli 16vee...)
HeGe41 sanoi:http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/k%C3%A4rppien-sankari-puljuj%C3%A4rvi-v%C3%A4h%C3%A4tteli-itse%C3%A4%C3%A4n-ylisti-entist%C3%A4-ketjukaveriaan/177891
"Puljujärvi äityi ylistämään Laineen poikkeuksellista laukaisutaitoa ottelun jälkeen.
− Eihän maalit voi paljon hienompia olla. Lämäri lähtee näyttävästi.
Vaatimaton laitahyökkääjä lisäsi vielä puheeseensa jotain, jonka voi tulkita monella tavalla.
− Erottuuhan hän siellä kentällä. En usko, että olen missään häntä parempi."
Hieno mies tämä Puljujärvi. Laine on tällä hetkellä parempi, mutta Puljujärven perisuomalainen luonne tekee vaikutuksen. Vähän niinku meirärraipe.
Tähän viä kommentoin, jotta muista lukeneeni,jostain Laineen haastattelusta kun kertoi käyneensä psykologilla ja siitä oli apua. Sen jälkeen lähti pelitkin kulkeen paremmin,Laine sanoi. (vai sanoiko käyneensä terapiassa). Hyvä ratkaisu ollut kumminkin.Pok sanoi:Valtaosa näistä kusipäälapsista kasvaa hienoiksi aikuisiksi,mutta jotkut,kuten esim. Dany Heatley,ovat +kolmikymppisinäkin samanlaisia mulkeroita kuin nuorena poikanakin.
Laineen kohdalla ilmeisesti kasvamista on tapahtunut muutaman vuoden takaisesta joukkuehengen myrkyttäjästä kohti asiallista nuorukaista.Harmi,ettei jäänyt lapsena Ilvekseen.
Robert ja Nollakulma sanoi:HeGe41 sanoi:http://www.jatkoaika.com/Haastattelu/k%C3%A4rppien-sankari-puljuj%C3%A4rvi-v%C3%A4h%C3%A4tteli-itse%C3%A4%C3%A4n-ylisti-entist%C3%A4-ketjukaveriaan/177891
"Puljujärvi äityi ylistämään Laineen poikkeuksellista laukaisutaitoa ottelun jälkeen.
− Eihän maalit voi paljon hienompia olla. Lämäri lähtee näyttävästi.
Vaatimaton laitahyökkääjä lisäsi vielä puheeseensa jotain, jonka voi tulkita monella tavalla.
− Erottuuhan hän siellä kentällä. En usko, että olen missään häntä parempi."
Hieno mies tämä Puljujärvi. Laine on tällä hetkellä parempi, mutta Puljujärven perisuomalainen luonne tekee vaikutuksen. Vähän niinku meirärraipe.
Mielenkiintoinen tilanne, vaikka sinänsä merkityksetön on tulossa tuohon ensi kesän Draftiin. Matthews takuu varma ykkönen, mutta mitenpäin menee Laine ja Puljujärvi? Puljujärvi oli edellä vielä viime syksynä, mutta Laine ottanut kiinni tai mennyt jopa ohi.
Pelkästään pelillisesti etu menee ainakin tällä hetkellä Laineelle, mutta Puljujärven kokonaispaketti (Sisäiset ja ulkoiset ominaisuudet) saattavat kääntää Puljujärven kakkosvaraukseksi. Iso merkitys on varmasti myös miten kaverit selviävät tuosta joukkueiden haastattelusta.
HeGe41 sanoi:Laine voi olla ihmisperse, mutta veto on kyllä poikkeuksellinen. Se lähtee nopeasti, tarkasti ja lujaa. Ylivoimaan todellinen täsmäase, koska osaa myös liikkua etsien tyhjää tilaa johon antaa kiekko.
sämpylä sanoi:Mulle tulee Laineesta mieleen nuori Eric Lindros
Alfred Lammas sanoi:En muuten saata ymmärtää palstakollega "Pok":in näkemystä pirteästä Saipasta. Kyllähän se juuri Jyppi on koko pohjolan kenkuin porukka - ja aivan kiistattomasti!